Sąskaitos

Sąskaitos apmokėjimas

Apmokėti sąskaitą galite keliais būdais tiek internetu, tiek gyvai. Pasirinkę sąskaitos apmokėjimą internetu, atidžiai sekite sistemos nurodymus.

Apmokėjimas internetu:

– Savitarnos svetainėje www.mano.bite.lt.

– Internetinėje bankininkystėje.

– Mobiliojoje programėlėje „Perlas Go“ ar svetainėse perlasgo.lt, vienasaskaita.lt, sollo.lt, e.ignitis.lt.

Apmokėjimas gyvai:

– Prekybos centruose „Maxima“.

– „Perlo“ terminaluose.

– „SEB“, „Swedbank“, „Luminor“, „Citadele“, taip pat „URBO“ ir Šiaulių bankuose.

– Lietuvos kredito unijose.

– Lietuvos pašte.

Daugiau informacijos apie sąskaitų apmokėjimą galite rasti tinklalapyje https://www.bite.lt/pagalba/saskaitos.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitas už BITĖS paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose:

- atliekant mokėjimą per įmokas.

- atliekant vietinio pavedimo mokėjimą;

 

Reikėtų turėti sąskaitą viename iš šių bankų ir naudotis atitinkamomis interneto bankininkystės sistemomis:


Kaip atlikti mokėjimą "Swedbank" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Kasdienės paslaugos skiltį Įmokos;


Pirmojo žingsnio Swedbank sistemoje ekrano vaizdas

2. Įveskite įmokos kodą 217, sąraše raskite „UŽ BITĖS LIETUVA PASLAUGAS“ ir paspauskite Mokėti;

Antrojo žingsnio Swedbank sistemoje ekrano vaizdas

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų Vardas, pavardė bei Adresas reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo Mokėtojo kodą – jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje.

Trečiojo žingsnio Swedbank sistemoje ekrano vaizdas

4. Įrašykite sumą bei paspauskite Atlikti mokėjimą.

 

Kaip atlikti mokėjimą "SEB" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Mokėjimai skiltį Įmokos ir mokesčiai;


Pirmojo žingsnio SEB banko sistemoje vaizdas

2. Lauke Įveskite įmonės, knygelės pavadinimą arba įmokos kodą įveskite Bitės įmokos kodą - 217 arba „BITĖ Lietuva“, sąraše raskite UAB Bitė Lietuva ir paspauskite Mokėti;

Antrojo žingsnio SEB banko sistemoje vaizdas

3. Atsiradusiame lange laukuose Vardas ir pavardė bei Adresas įrašykite reikalaujamus duomenis;

Trečiojo žingsnio SEB banko sistemoje vaizdas

4. Įrašykite savo Mokėtojo kodą, kuris yra nurodytas jūsų sąskaitos pirmame lape lauke „Mokėtojo kodas“.

5. Įrašykite sumą bei paspauskite Tęsti.

 

Kaip atlikti mokėjimą Luminor | DNB banke per įmokas:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Už paslaugas“;


Pirmojo žingsnio Luminor banko sistemoje vaizdas

2. Skiltyje „Paslaugų teikėjas“ pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir paspauskite paieškos ikoną;

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Mokėtojas“, „Mokėtojo adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje;

Antrojo žingsnio Luminor banko sistemoje vaizdas
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Toliau“;

 

Kaip atlikti mokėjimą „Šiaulių banke“

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Įmokos ir mokesčiai“. Lauke „Mokesčio paieška pagal įmonę“ įveskite „Bitė“ arba lauke „Mokesčių grupė“ pasirinkite „Telefonas, televizija, internetas“ ir paspauskite „Parodyti“

 

Pirmojo žingsnio Šiaulių Banke sistemoje vaizdas

 

2. Pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir spauskite „Mokėti“

Antrojo žingsnio Šiaulių Banke sistemoje vaizdas

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Vardas“, „Pavardė/ Įmonė“, „Adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite sąskaitos pirmame puslapyje;

Trečiojo žingsnio Šiaulių Banke sistemoje vaizdas
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Įvesti ir pasirašyti“.

 

Kaip atlikti mokėjimą „Luminor”, „Citadele“ ir „URBO":

Norėdami atsiskaityti šiuose bankuose už BITĖS paslaugas, užpildykite vietinio mokėjimo nurodymo privalomus laukus, įveskite:

1. Savo ar asmens, už kurį mokate, vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą;
2. Savo ar asmens, už kurį mokate, adresą;
3. Mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitos pirmame lape;
4. Mokėjimo sumą.
5. Atliekant vietinį mokėjimo nurodymą reikia nurodyti UAB „BITĖ Lietuva“ sąskaitą AB banke „Swedbank“. Banko kodas 73000, a.s. LT617300010089139436

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip, tokia galimybė yra. Reikėtų nurodyti vieną iš šių sąskaitų:

– AB „SEB bankas“. Gedimino pr. 60, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT207044060001130855, Swift CBVI LT 2X.

– AB bankas „Swedbank“. Savanorių pr. 19, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT507300010000627037, Swift HABA LT 22.

Atliekant apmokėjimą, nepamirškite nurodyti standartinės mokėtojo informacijos, už kurį mokate: vardo, pavardės ir mokėtojo kodo.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėdami sąskaitą grynaisiais „Maxima“ kasose, „Maxima“ savitarnos kasose ir „Perlo“ terminaluose, su savimi būtinai turėkite mokėtojo kodo numerį arba „Bitės“ mokėjimo kortelę. Informacija apie mokėtojo kodą pateikiama sąskaitoje už paslaugas, mano.bite.lt savitarnoje ar SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitos gavimas ir mokėtina suma

Jei gavote didesnę sąskaitą negu Jūsų plano mėnesio mokestis, tai galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:

– praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimai, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.);

– praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų negu suteikiama pagal Jūsų mokėjimo planą (susisiekite su mumis, ir parinksime Jūsų lūkesčius geriausiai atitinkantį mokėjimo planą);

– per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir ten naudojotės paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas patenka į sąskaitą per tris mėnesius, tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių);

– praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesio mokesčiai buvo perskaičiuoti atsižvelgiant į tai;

– už praėjusio mėnesio sąskaitą sumokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis ir Jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia);

– praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos „Bitės“ salone;

– praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę, telefono numerį ir Jums buvo paskaičiuotas vienkartinis administravimo mokestis.

– praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos Jums buvo laikinai apribotos. Dėl to Jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.

Jei vis dėlto kyla neaiškumų dėl sąskaitos dydžio, apsilankykite artimiausiame „BITĖS“ salone , ir mes mielai Jums padėsime.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apsaugoti savo sąskaitą, kad ji neišaugtų, galima šiais būdais:

– Naudojant „Išlaidų kontrolės“ paslaugą (daugiau informacijos galite rasti tinklalapyje https://www.bite.lt/paslaugos/islaidu-kontrole).

– Patikrinus telefoną, ar nėra užsakytų nereikalingų prenumeratų.

– Pasirinkus labiausiai poreikius atitinkantį planą savitarnos svetainėje https://mano.bite.lt/.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Priklausomai nuo mokėjimo būdo, Jūsų įmoką gausime per 1-3 dienas nuo atlikto mokėjimo. Todėl jei sumokėjote paskutinę mėnesio dieną, tikėtina, kad įmoka mus galėjo pasiekti jau prasidėjus naujam mėnesiui. Tokiu atveju sąskaitoje bus atvaizduota mokėtina suma už abu mėnesius, nors iš tiesų reikės mokėti tik už naują mėnesį.

Pasitikrinti mokėtiną sumą visuomet galite šiais būdais.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Einamoji sąskaita – tai suma, kurią jau esate išnaudoję „Bitės“ paslaugoms šį mėnesį. Ją pasitikrinti galite:

- nemokamai savitarnos svetainėje mano.bite.lt.

- arba paskambinę nemokamu numeriu 1500 ir paspaudę 2. Ši suma bus įtraukta į ateinančio mėnesio sąskaitą, kurią gausite Jūsų pasirinktu būdu.

Norėdami sužinoti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį, skambinkite nemokamu numeriu 1506.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Elektroninės sąskaitos, kurias gaunate el. paštu ar savitarnos svetainėje mano.bite.lt, yra nemokamos.

– E. sąskaitos pateikimo e. bankininkystei įkainius galite rasti čia. Norėdami užsisakyti/atsisakyti šios paslaugos kreipkitės į savo banką.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Maloniai prašome gautą sąskaitą už praėjusio mėnesio paslaugas apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.

– Įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į „Bitės“ sąskaitą momento. Norint išvengti nesusipratimų, patariame mokėjimus atlikti keliomis darbo dienomis anksčiau, negu pasibaigs tam skirtas terminas, nes pavedimai mus pasiekia per ilgesnį laiką.

– Pavėlavus apmokėti sąskaitas už kiekvieną uždelstą dieną turėsime paskaičiuoti 0,1 proc. delspinigius.

– Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui – praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms – SMS žinute Jums priminsime apie negautą įmoką. Iki žinutėje nurodytos datos negavus Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, paslaugų teikimas Jums bus apribotas. Tokiu atveju, sekančioje sąskaitoje, Bitė gali paprašyti Jūsų sumokėti skolos administravimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslo klientams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sužinoti mokėtiną sumą galite:

– prisijungę prie savitarnos svetainės adresu www.mano.bite.lt

– paskambinę trumpuoju numeriu 1500 ir paspaudę 3

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Savo sąskaitą už „Bitės“ paslaugas visuomet galite pasitikrinti:

– savitarnos svetainėje www.mano.bite.lt;

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sistema užfiksavo jungimąsi prie mobiliųjų duomenų, tad jums buvo automatiškai užsakytas papildomas interneto paketas. Tam, kad tai neįvyktų, prieš kelionę į užsienį (ypatingai į ne ES valstybes) telefone 4G ryšį pakeiskite į 3G, taip pat išjunkite tarptinklinį duomenų ryšį ir nesirinkite mobiliųjų duomenų.

Nuo 2021-10-14 patvirtinome naujas standartinių duomenų paketų ne ES / EEE šalyse kainas. Taip klientams suteikėme galimybę internetu naudotis pigiau – dabar 100 MB kainuoja 6 Eur, o anksčiau už 1 MB reikėjo mokėti 7,43 Eur.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Laiku neapmokėjus sąskaitos

Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui – praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms – SMS žinute Jums priminsime apie negautą įmoką.

Iki žinutėje nurodytos datos negavus Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, paslaugų teikimas Jums bus apribotas. Tokiu atveju, sekančioje sąskaitoje, Bitė gali paprašyti Jūsų sumokėti skolos administravimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslo klientams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Paslaugos bus atnaujintos, kai tik gausime Jūsų mokėjimą.

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, užregistruokite savo mokėjimą paskambinę trumpuoju numeriu 1500 ir paspaudę 1.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Esame lankstūs, todėl galite kreiptis į mus su prašymu atidėti sąskaitos terminą paskambinę numeriu 1501.

Kiekvieną prašymą dėl įmokos termino atidėjimo svarstome individualiai.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patvirtinome Jūsų prašymą dėl mokėjimo termino atidėjimo, turėkite omenyje, kad lauksime Jūsų mokėjimo iki sutartos dienos ir paslaugų neribosime, tačiau delspinigių skaičiavimas nėra stabdomas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Esame lankstūs, todėl galite kreiptis į mus su prašymu mokėti sąskaitą dalimis paskambinę numeriu 1501.

Kiekvieną prašymą dėl sąskaitos mokėjimo dalimis svarstome individualiai.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patvirtinome Jūsų prašymą mokėti sąskaitą dalimis, svarbu nepamiršti laiku apmokėti naujai gautų sąskaitų. Sąskaitą apmokant dalimis delspinigių skaičiavimas nestabdomas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, užregistruokite savo mokėjimą paskambinę trumpuoju numeriu 1500 ir paspaudę 1 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +37069923230).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Detalioji išklotinė

Savo numerio 6 mėn. detalią išklotinę galite nemokamai atsisiųsti prisijungę prie savitarnos svetainės www.manobite.lt.

Taip pat numerio detalią išklotinę galite gauti:

– artimiausiame „Bitės“ salone (kaina – 1,45 Eur (su PVM));

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Prisijungus į savitarnos svetainę www.mano.bite.lt detalioje išklotinėje nemokamai matysite visus:

– iš Jūsų numerio atliktus vietinius, tarptautinius ir tarptinklinio ryšio skambučius;

– išsiųstas SMS žinutes;

– prisijungimų prie interneto sesijas;

– telefonu užsakytas paslaugas (loterijos bilietai, automobilio statymas ir pan.).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.