„Mobile-ID“ – tai m. parašas: patogu ir visada po ranka
Tai Jūsų tapatybės patvirtinimo internete įrankis Jūsų telefone.
Su juo prisijungsite prie visų e. bankų ir kitų e. sistemų.
Kur galima naudoti „Mobile-ID“?
E-bankuose
Pervesti pinigus, sumokėti už komunalines paslaugas, pasirašyti sutartis.
LT Institucijos
Deklaruoti pajamas, sumokėti mokesčius ar susigrąžinti mokesčių permokas.
Dokumentų pasirašymas
Sužinoti prognozuojamą senatvės pensijos dydį, užpildyti ar pateikti e. prašymus išmokoms gauti.
Valstybinės sistemos
Pateikti paraišką vairuotojo pažymėjimui gauti, užregistruoti vaiką į darželį, užsisakyti pažymas iš valstybės institucijų ir kt.
„Mobile-ID“ paslaugos
pasiūlymai
Užsisakant tik „Mobile-ID“ paslaugą
Ši suma įtraukiama į nurodytą fizinio ar juridinio asmens mobiliojo ryšio paslaugų sąskaitą.
Nauja SIM kortelė – 5,50 €
Mokestis taikomas keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę.
Pagalba
sPIN1 kodas – tai nuo 4 iki 8 skaitmenų kodas, skirtas prisijungti prie pasirinktos svetainės. sPIN2 kodas – tai nuo 5 iki 8 skaitmenų kodas skirtas pasirašyti ir (ar) patvirtinti Jūsų atliekamą operaciją.
Jūsų patogumui, pradėjus naudoti SIM kortelę rekomenduojame pasikeisti abu sPIN kodus į savo sukurtus, tik Jums žinomus ir lengvai įsimenamus, tačiau skirtingus tarpusavyje.
Kaip tai padaryti, sužinokite čia >>
„Mobile-ID“ gali naudotis bet kuris fizinis pilnametis asmuo, turintis Lietuvos Respublikos (LR) pilietybę, nepriklausomai nuo to, ar BITĖS SIM kortelė yra įmonės ar kito privataus asmens nuosavybė. „Mobile-ID“ gali priklausyti tik fiziniam asmeniui.
„Mobile-ID“ taip pat gali naudotis ir ne LR pilietybę turintis asmuo, pateikęs galiojantį leidimą laikinai arba nuolat gyventi Lietuvoje, kuriame nurodytas lietuviškas asmens kodas.
Daugiau informacijos apie „Mobile-ID“ sertifikatų naudojimo sąlygas Lietuvoje rasite čia >>
Jei praradote SIM kortelę, būtinai kuo greičiau ją užblokuokite paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo centro numeriu 1501 (nemokamai) arba užsukę į saloną – „Mobile-ID“ sertifikato naudojimą nutrauksime. Praradę SIM kortelę su „Mobile-ID“ turėsite įsigyti naują SIM kortelę, kadangi to pačio „Mobile-ID“ sertifikato atnaujinti negalima.