„Instagram“ testuoja „TikTok“ funkciją: iš savo nuotraukų ir vaizdo įrašų susikursite filmuką
Taip lengviau: greitasis skaitymas
- „Instagram“ testuoja funkciją, leisiančią kurti „Reels“ naudojant kitų vartotojų šablonus
- Sudėję nuotraukas ar vaizdo įrašus į pasirinktą šabloną, žmonės iškart gaus paruoštą savo paskyros įrašą
- Pristatydamas šią funkciją socialinis tinklas tikisi sumažinti „TikTok“ filmukų bendrinimą „Instagram“
„Šiandien norint pasidalinti „Reels“ su kitais, „Instagram“ vartotojai turi susikurti filmuką naudojant dizaino programėles. Pristačius naują funkciją užteks sudėti savo nuotraukas ar vaizdo įrašus į pasirinktą šabloną ir iškart bus paruoštas vaizdo įrašas. Šis įrankis bus panašus į tą, kurį turi kitas socialinis tinklas „TikTok“, – sako „Bitės Profas“ Martynas Vrubliauskas.
Kaip veiks nauja „Instagram“ funkcija?
Kuriant vaizdo įrašus „Instagram“ vartotojai taip pat galės pridėti norimą muziką, efektų ar įterpti tekstą. Tai leis išvengti trečiųjų programėlių naudojimo, tad turinį kurti bus dar lengviau. Be to, nebereikės internete ieškoti ir informacijos, kaip atitikti „Instagram Reels“ keliamus vaizdo įrašų reikalavimus.
Sprendimas sukurti naują funkciją priimtas siekiant padidinti „Reels“ patrauklumą. Iki šiol didelę dalį jų sudarė „Instagram“ konkurento „TikTok“ filmukų pasidalinimai, tačiau pernai socialinis tinklas paskelbė, kad nustos rekomenduoti žmonėms tokius įrašus. O neseniai pranešė, kad sumažins ir jų matomumą.
Šiuo metu „Reels“ šablonų funkcija testuojama su nedidele dalimi turinio kūrėjų.
Kodėl „Instagram“ kuria naujas funkcijas?
„Instagram“ bando dar vieną naują funkciją, leisiančią iškelti senus įrašus ir patalpinti juos virš nuotraukų rėmelio. Ji bus naudinga norintiems išryškinti savo mėgstamas nuotraukas ar vaizdo įrašus, kuriuos į apačią nustūmė naujas turinys.
Ties čia „Instagram“ bandomos funkcijos nesibaigia. Socialinis tinklas kuris laikas testuoja ir prenumeratos funkciją. Netrukus norint peržiūrėti garsenybių turinį gali tekti susimokėti. Kiek tai kainuos ir kaip ši funkcija veiks, aptaria „Bitės Profai“.
Pasak M. Vrubliausko, socialiniai tinklai nuolat konkuruoja dėl vartotojų dėmesio, o visos šios naujos funkcijos – „Instagram“ bandymas tapti pramogų platforma, galinčia varžytis su „TikTok“. Tiesa, tai ne vienintelis kartas, kai „Instagram“ ima konkuruoti su kitais socialiniais tinklais. 2016 m. pristačius „Instagram“ istorijas (angl. Instagram Stories) – 24 val. matomus įrašus – jis nukonkuravo tuo metu itin populiarų socialinį tinklą „Snapchat“.
„Instagram“ jau ilgą laiką išlieka vienu populiariausių socialinių tinklų Lietuvoje: kas ketvirtas lietuvis juo naudojasi bent kartą per dieną, rodo „Bitės Profų“ užsakymu atliktas soc. tinklų naudojimo Lietuvoje tyrimas.„Instagram“ auga ir toliau, todėl aktualu žinoti, koks turinys domins ir 2022 m. Tai atskleidžia paties „Instagram“ paskelbta pirmoji 2022 m. tendencijų prognozė, sudaryta apklausus Z kartos (18–24 metų) atstovus.
Susiję straipsniai
Testas: ar atpažįstate senuosius žaidimus?
Kaip „Bitės Profai“ lengvina gyvenimą skaitmeniniame pasaulyje?
Kodėl kaista telefonas ar kompiuteris?
Nematomi telefono jutikliai: giroskopas ir akselerometras
Testas: koks išmanusis laikrodis jums tinkamiausias?
Testas: koks telefonas jums tinkamiausias?
Testas: koks televizorius jums tinkamiausias?
Testas: kurios ausinės jums tinkamiausios?
Technologijų šventė „Samsung Galaxy Unpacked“: ką naujo paruošė „Samsung“?