Paslaugos
Kiek reikės mokėti:
– Jei man būnant užsienyje skambina iš Lietuvos?
Jums būnant užsienyje, už įeinantį skambutį visada reikės mokėti. Su naujaisiais BITĖS planais įeinantys skambučiai ES/EEE šalyse nieko nekainuoja. Daugiau >>
– Jei skambinant į užsienį niekas neatsiliepia?
Jei Jūs skambinate į užsienį ir niekas neatsiliepia, už skambutį mokėti nereikia.
– Jei būdamas Lietuvoje sulaukiu skambučio iš užsienio?
Jei Jums skambina iš užsienio, o Jūs esate Lietuvoje, už įeinantį skambutį Jums mokėti nereikia. Lietuvoje įeinantys skambučiai visada yra nemokami.
– Jei skambinant į užsienį atsiliepia autoatsakiklis?
Kai skambinate į užsienį ir atsiliepia autoatsakiklis, Jums reikės mokėti kaip už skambutį į užsienį, priklausomai nuo iškalbėtų minučių skaičiaus. Pavyzdžiui, jei Jūs skambinate savo vadovui į Suomiją ir išklausote jo paliktą žinutę, Jums reikės mokėti kaip už pokalbį su Suomijos tinklo abonentu.
– Jei būnant užsienyje man skambina iš tos pačios užsienio šalies?
Būdami užsienyje už įeinantį skambutį Jūs visada mokate. Pavyzdžiui, jei Jūs esate Danijoje ir atsiliepiate į skambutį, Jums reikės mokėti. Nesvarbu, ar Jums skambina iš Lietuvos, ar iš tos šalies, kurioje esate, įeinantis skambutis Jums visuomet kainuos vienodai.
– Jei skambinu iš užsienio ir niekas neatsiliepia?
Jei Jūs naudojatės BITĖS paslaugomis užsienyje ir abonentas, kuriam skambinate, neatsiliepia, mokėti už tokį skambutį nereikia. Tačiau, jei atsilieptų autoatsakiklis, skambutis būtų apmokestintas.
– Jei gaunu SMS būdamas užsienyje?
Už užsienyje gaunamas žinutes kaip ir Lietuvoje mokėti nereikia. Pavyzdžiui, jei esate Ispanijoje ir artimieji Jums siunčia SMS žinutes, Jūs už tai nemokėsite.
– Ar reikia roamingo paslaugą aktyvuoti?
Paslauga yra aktyvinama automatiškai visiems klientams ir jos papildomai užsisakyti nereikia. Tačiau jei šios paslaugos buvo atsisakyta, ją reikia užsisakyti iš naujo. Pasitikrinti ar paslauga aktyvinta galima savitarnoje mano.bite.lt.
– Kokios yra skambučių užsienyje ir tarptautinių skambučių kainos?
Visą informaciją apie skambučių kainas užsienyje rasite čia, o apie tarptautinių skambučių kainas čia.
– Jei būnant užsienyje neveikia paslaugos: skambučiai, SMS ir internetas?
Gali būti, jog automatiškai parinkto operatoriaus padengimas toje vietovėje yra mažas. Rekomenduojame mobiliajame įrenginyje rankiniu būdu prisijungti prie kito tinklo operatoriaus. Rekomenduojamą tinklo operatorių galite rasti pasinaudoję „Ryšys užsienyje“ puslapyje, „Ne ES/EEE šalyse“ skiltyje esančia paieška.
– Ar gali telefonas automatiškai prisijungti prie užsienio operatoriaus, net ir būnant Lietuvoje?
Taip, pasienio zonoje ar būnant netoli pasienio zonos rekomenduojame būti budriems: Jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net ir fiziškai Jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Tokiu atveju, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatorių tarifais. Būnant pasienio ruože, rekomenduojame telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.
– Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio ekrano netyčinei žalai.
– Paslaugą reikia užsisakyti papildomai per BITĖS savitarnos mobiliąją programėlę „Mano Bitė“;
– Paslauga suteikiama Jūsų naudojamam įrenginiui, jei naudojatės BITĖS balso paslaugomis;
– Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite BITĖS klientų aptarnavimo numeriu +370 699 23 230 arba 1501 (0,15 Eur/min.).
Draudimo apsaugą suteikia „Compensa Vienna Insurance Group ADB“ BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.”
Daugiau informacijos apie interneto paslaugų kokybės parametrų ataskaitą rasite čia.
– Draudimo apsauga taikoma mokėjimo plano ir įrangos mokesčiams;
– Sąlygas ir išimtis rasite dokumente "INFORMACINIS DRAUDIMO DOKUMENTAS";
– Paslauga suteikiama, jei naudojatės BITĖS balso paslaugomis;
– Paslaugą galite užsisakyti paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501 (0,15 Eur/min.) arba atvykę į saloną;
– Draudiminį įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501 (0,15 Eur/min.);
Draudimo apsaugą teikia draudimo bendrovė „Quantum Leben AG”. Žalų administratorius - UAB „One Underwriting“.
Gavau SMS žinutę apie išlaidų kontrolę. Ką tai reiškia?
„Išlaidų kontrolė“ – BITĖS paslauga, kuri įspėja apie einamojo mėnesio sąskaitos sumą. Ši paslauga yra kelių tipų, tad iš jų galite pasirinkti tinkamiausią.
Ribojanti „išlaidų kontrolė“ jus informuos, kai pasieksite nustatytą sąskaitos sumą. Tada visos papildomos paslaugos, kurios ją galėtų padidinti, bus ribojamos, bet jūs galėsite naudotis plano naudomis.
Informuojanti „išlaidų kontrolė“ jums praneš, kai pasieksite nustatytą sąskaitos sumą. Tada galėsite spręsti, ar norite toliau naudoti paslaugas, kurios didina sąskaitą. Be to, galėsite toliau naudotis plano naudomis.
Pradėti naudotis ar keisti „Išlaidų kontrolės“ paslaugą galite savitarnos svetainėje https://mano.bite.lt
Daugiau apie išlaidų kontrolę galite sužinoti tinklalapyje https://www.bite.lt/paslaugos/islaidu-kontrole.
Detalesnę informaciją apie numerio perkėlimą galite sužinoti paspaudę čia.
Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio:
– Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas);
– Skysčio ar vandens padaryta žala;
– Apiplėšimas;
– Plėšimo iš automobilio;
– Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur;
Daugiau apie įrenginių draudimo taisykles ir sąlygas prašome susipažinti čia.
Draudimo apsaugą suteikia „AmTrust International Underwriters DAC“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.
Telefonų draudimo taisykles rasite čia
Ginčų sprendimas
Jei turite klausimų dėl pretenzijų nagrinėjimo ar priimto sprendimo pirmiausia, prašome
susisiekti su:
UADBB „Aon Baltic“
Goštauto g. 40B, Vilnius, Lietuva
El. pašto adresas: claims@aon.lt
Tel. +370 5 252 6000
Su detalesne skundo pateikimo procedūra ir atitinkama kontaktine informacija prašome susipažinti telefonų draudimo taisyklėse.
Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio ekrano netyčinei žalai.
– Paslaugą reikia užsisakyti papildomai;
– Paslauga suteikiama tik perkant naują telefoną iš BITĖS ir tik pirkimo dieną;
– Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite draudiko klientų aptarnavimo numeriu 1501.
– Telefonų ekrano draudimo liudijimo pavyzdys.
Daugiau apie telefono ekrano draudimo taisykles ir sąlygas rasite čia.
Draudimo apsaugą suteikia „AmTrust International Underwriters DAC“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.
Grąžinimo taisyklės
1. Įranga prašysime grąžinti į jums artimiausią Bitės klientų aptarnavimo saloną tą pačią dieną, kai nutraukiate elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutartį ir / ar susitarimą dėl nuomos.
2. Įranga turi būti grąžinta kokybiška, atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą, su visais priklausančiais priedais, kurie jums buvo perduoti kartu su išsinuomoti įrenginiu.
3. Bitė pasilieka teisę įvertinti įrangos būklę per 10 darbo dienų. Jei paaiškėtų, kad įrangą yra sugadinta, Bitė turi teisę prašyti iš jūsų sumokėti įrenginio vertę.
4. Jei susitarimas dėl nuomos nutrūksta dėl numerio perkėlimo ar dėl skolos, paskutinėje sąskaitoje, automatiškai bus įtraukta išsinuomoto įrenginio vertė, kurią turėsite sumokėti, jei negražinsite įrangos ar grąžinsite ją ne pilnos komplektacijos, ar nekokybišką, atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą. Grąžinus įrangą iki BITĖS nurodytos datos, nutraukiant sutartį dėl skolos, ar sutarties nutraukimo dieną, numerio perkėlimo atveju, įrangos vertę išskaičiuosime, išrašydami Jums kreditinę sąskaitą.
SMS žinutės
Trumposios žinutės (SMS) - tai galimybė siųsti ir gauti trumpas tekstines ( iki 160 simbolių) žinutes mobiliuoju ryšiu. Paslauga gali naudotis visi BITĖS mobiliojo ryšio klientai.
Ką turėčiau žinoti?
– Jei siunčiamos žinutės ilgis viršija SMS žinutės talpą (70 - 160 simbolių), ją telefonas automatiškai suskaido į 2 ar daugiau SMS žinučių ir išsiunčia vieną, paskui kitą ir t.t. Gavėjo aparate žinutės vėl sujungiamos i vieną. Siuntėjas moka už kiekvieną tokiu būdu siųstą SMS žinutę.
– „Bitės“ SMS centro numeris +37069950115.
Kodėl man nepavyksta išsiųsti SMS žinutės?
SMS žinutės iš mobiliojo telefono gali nepavykti išsiųsti dėl keleto priežasčių:
– Telefone nenustatytas pranešimų centro numeris;
– Blokavote SMS žinučių siuntimą iš savo telefono numerio;
– Savo mobiliajame telefone nustatėte, kad SMS žinutės būtų siunčiamos per GPRS;
Ką turėtumėte daryti?
– Nustatykite pranešimų centro numerį: +37069950115
– Panaikinkite SMS žinučių blokavimą: surinkite telefono ekrane tokią simbolių seką #35*blokavimo kodas# ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką;
– Išjunkite SMS žinučių siuntimą per GPRS.
– Jūs neteisingai nurodote gavėjo telefono numerį. Jis turėtų būti nurodomas taip: +ZYYYXXXXX, kur: Z – šalies kodas, YYY – tinklo kodas, XXXXX – telefono numeris.
– Gavėjas blokuoja įeinančias žinutes;
– Gavėjo mobilusis telefonas yra ne ryšio zonoje arba išjungtas daugiau kaip 1 parą;
– Gavėjo pranešimų dėžutė yra perpildyta;
SMS žinutė gali būti konvertuota į MMS šiais atvejais:
– viršijus SMS žinutės simbolių skaičių, paprastai trijų SMS ilgį;
– siunčiant SMS keliems gavėjams vienu metu ar gavėjų sąraše nurodžius bent vieną elektroninio pašto adresą;
– siunčiant SMS su prisegtu dokumentu (nuotrauka, kontakto duomenys, pan.).
Informacija apie SMS konvertavimą į MMS pasirodo telefono ekrane.
MMS žinutės
MMS – tai pranešimas, kuriuo galima siųsti tekstą, spalvotus paveiksliukus, nuotraukas ir netgi melodijas. MMS žinutės kainą rasite čia.
Ką galiu su MMS?
– Galite telefonu nufotografuoti linksmą nuotykį ir juo pasidalinti su draugais.
– Draugams galite nusiųsti balso įrašą, skambučio melodiją.
– Viena žinute galite išsiųsti tekstą, net keliolika kartų didesnį nei SMS žinute.
– Galite nusiųsti MMS atviruką.
– Šiuo metu MMS žinutes Jūs galite siųsti į visus Lietuvos tinklus (BITĖ, Telia ir Tele2)
– MMS žinutes taip pat galite siųsti elektroninio pašto adresu. Įrašę MMS žinutės gavėjo laukelyje el.pašto adresą, žinutę nusiųsite bet kuriam el. pašto vartotojui visame pasaulyje.
Norėdami siųsti ir gauti vaizdo žinutes, turite telefone turėti reikiamus MMS parametrus.
MMS nustatymų parametrai
Parametras | Reikšmė |
Pavadinimas | BITE MMS |
APN | mms |
MMSC | http://mmsc/ |
MMS tarpinis serveris | 192.168.150.2 |
MMS prievadas | 8080 |
Vartotojo vardas | mms@mms |
Slaptažodis | mms |
MMS nustatymų parametrai iPhone telefonams
Parametras | Reikšmė |
Pavadinimas | BITE MMS |
Username: | mms@mms |
Password: | mms |
MMSC | http://mmsc/ |
MMS proxy | 192.168.150.002:9201 |
MMS Max Message Size: | 300000 |
MMS UA Prof URL | (palikite tuščią) |
Jei nepavyksta išsiųsti MMS žinutės ir jei gavus MMS žinutę Jūsų telefonas jos neatidaro Jūsų telefonui reikalingi nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę nemokamą SMS žinutę numeriu "1500" su raktažodžiu "START". Prireikus pagalbos skambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.
Kas tai?
„Skambučių registras” — tai paslauga SMS žinute informuojanti apie praleistus skambučius. Vienoje SMS žinutėje nurodoma iki 10 skirtingų telefono numerių, kurie Jums skambino, kol telefonas buvo išjungtas arba buvo už ryšio zonos ribų. Taip pat žinutėje matysite, kiek kartų iš to numerio Jums skambino bei paskutinio skambučio laiką.
Kiek kainuoja?
– Informacinė žinutė - nemokama.
– Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 - nemokama.
– Jums skambinantys BITĖS klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į BITĖS tinklą.
Kaip užsakyti / atsisakyti?
Paslaugą galima užsisakyti nusiuntus SMS žinutę su tekstu ”+SR” numeriu 1500. Jeigu norėsite paslaugos atsisakyti, siųskite SMS žinutę "-SR" numeriu 1500.
Kaip užsisakyti eSIM?
Užsisakyti eSIM tipo kortelę galite atvykę į artimiausią BITĖS saloną arba užpildę plano užsakymo formą www.bite.lt. Sėkmingai užsakę gausite QR kodą su aktyvavimo telefone instrukcija. Nuskenavus QR kodą ir užbaigus susiejimo žingsnius, eSIM aktyvuosis per ne ilgiau kaip 10 min. Primename, kad jūsų telefonas turi atitikti techninius parametrus, nurodytus žemiau.
Ar pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM pasikeis plano sąlygos?
Ne, kortelės keitimas į eSIM plano sąlygų nepakeis.
Kaip užsisakyti eSIM kortelę, jei esu BITĖS klientas?
eSIM tipo kortelės galite prašyti artimiausiame BITĖS salone bei susisiekę su mumis telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501.
Kaip veikia numerio perkėlimas su eSIM?
Kaip perkelti numerį, galite sužinoti tinklalapyje https://www.bite.lt/numerio-perkelimas arba susisiekę su mumis telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501.
Ar eSIM kortelė papildomai kainuoja?
eSIM kortelei yra taikomi tokie patys kortelės vienkartiniai mokesčiai kaip ir fizinei SIM kortelei, papildomi mėnesiniai mokesčiai taikomi nebus. Visus vienkartinius mokesčius galite rasti tinklalapyje https://www.bite.lt/planai/tarifai-ir-mokesciai.
Kokie įrenginiai palaiko eSIM telefone?
Naudoti eSIM kortelę galima telefonuose bei planšetiniuose kompiuteriuose su integruotu eSIM moduliu. Telefonai, palaikantys eSIM, yra 2018 m. ir vėliau išleisti „iPhone“, „Samsung“, „Google Pixel“ ir „Sony“ telefonai.
Patikrinti, ar jūsų telefonas palaiko eSIM funkcionalumą, galite savarankiškai.
Apple „iPhone“ telefone:
- Telefone nueik į Settings
- Spustelk Mobile Data
- Jei skiltyje SIMs nematai pasirinkimo Add data plan arba Add eSIM, tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.
Android operacinės sistemos telefone:
- Eik į „Nustatymai“ (Settings)
- Spustelk „Ryšiai“ (Connections) –> „SIM kortelės“ (SIM Card manager)
- Jei nematai pasirinkimo „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ (Add mobile plan), tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.
BITĖ palaiko visus įrenginius, palaikančius GSMA v2.0 ir aukštesnį standartą. Daugiau žr. https://www.gsma.com/esim/esim-specification/.
Kiek aktyvių eSIM kortelių galima turėti telefone?
Kiekvienas gamintojas suteikia skirtingą maksimalų kiekį eSIM kortelių, ši informacija pateikiama įrenginio gamintojo puslapyje.
Ar galėsiu pasikeisti savo eSIM kortelę į fizinę SIM?
Taip, tai galėsite atlikti artimiausiame BITĖS salone arba susisiekę su BITĖS klientų aptarnavimo specialistais telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501.
Su kokiais planais veikia eSIM kortelė?
eSIM veikia su visais mūsų parduodamais planais.
Ką turėtumėte žinoti aktyvavę eSIM savo įrenginyje?
QR kodas yra vienkartinis, tad tuo atveju, jeigu ištrinsite su šiuo QR kodu aktyvuotą eSIM profilį iš savo įrenginio arba jūsų eSIM profilis bus užblokuotas, arba pakeisite įrenginį, o vėliau norėsite jame iš naujo aktyvuoti savo eSIM profilį – kiekvienu atveju turėsite kreiptis į BITĘ ir įsigyti naują QR kodą.
Jeigu ateityje norėsite perleisti savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu tretiesiems asmenims, galite savarankiškai ištrinti savo eSIM profilį iš šio įrenginio arba kreiptis į BITĘ. Jei dėl savo ar trečiųjų asmenų kaltės prarasite savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu, prašome nedelsiant apie tai informuoti BITĘ telefonu +370 699 23 230, kad galėtume užblokuoti jūsų eSIM profilį. Nepranešus BITEI apie įrenginio su aktyvuotu eSIM profiliu praradimą ar jums savarankiškai neištrynus eSIM profilio iš jūsų nebenaudojamo įrenginio, tretieji asmenys turės prieigą prie jūsų įrenginyje aktyvuotų paslaugų, jūsų informacijos ir duomenų. Bet kokiu atveju BITĖ negali būti ir nebus atsakinga už jūsų eSIM profilio praradimą ar perleidimą tretiesiems asmenims. Tik jūs patys esate atsakingi už jūsų įrenginyje ir eSIM profilyje esančios informacijos ir duomenų saugumą ir teisėtą naudojimą.
Nutraukiau eSIM paslaugos sutartį. Kodėl gavau didesnę sąskaitą nei įprastai?
Jei sudarėte balso paslaugų arba namų interneto sutartį ir jums priklauso du ar daugiau tel. numerių, mes galime taikyti nuolaidą paslaugų mokesčiams. Tačiau, nutraukus bent vieno tel. numerio sutartį nepasibaigus sutarties galiojimo laikotarpiui, prašysime grąžinti nuolaidas (jos bus įtrauktos į jūsų sąskaitą), kurias suteikėme.
1. Įjunkite „Samsung Galaxy“ laikrodį, kuriame norite aktyvuoti savo eSIM profilį.
2. Savo išmaniajame telefone, prijungtame prie BITĖS mobiliojo ryšio tinklo, atidarykite „Galaxy Wearable“ arba „Samsung Galaxy Watch“ aplikaciją ir sekite instrukcijas telefone.
3. Savo išmaniojo telefono kameros pagalba nuskaitykite jums suteiktą QR kodą.
4. Palaukite, kol „Samsung Galaxy“ laikrodyje bus įdiegtas jūsų eSIM profilis.
5. Užbaigę eSIM profilio diegimą galėsite naudotis BITĖS paslaugomis.
Kokios yra sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklės?
Mes esame sąžiningi su savo klientais, todėl tikimės, jog Jūs, kaip ir daugelis mūsų klientų, būsite sąžiningi su mumis ir kitais mūsų klientais. Norėdami tai užtikrinti, sukūrėme sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles.
Sąžiningo naudojimosi taisyklės – tai taisyklės, kurių prašysime laikytis naudojantis mūsų neribotų pokalbių, SMS ar neriboto mobiliojo interneto paslaugomis, taip pat už plano mokestį ar už papildomą mokestį suteikiamais tarptautinių skambučių ir SMS kiekiais. Jas sukūrėme ne veltui – siekdami, kad Jūs ir kiti mūsų klientai gautų kokybiškiausias mūsų paslaugas ir patirtų visus naudojimosi „Bitės“ paslaugomis privalumus. Šios taisyklės mums yra labai svarbios, todėl tikimės, kad taip pat jas gerbsite. Taisyklių nesilaikymą būsime priversti vertinti kaip mūsų susitarimo pažeidimą. Pasirašydamas sutartį, Jūs nuoširdžiai pasižadate laikytis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių, kurias pateikiame toliau.
Kas būtų laikoma nesąžiningu naudojimusi paslaugomis?
Esmė labai paprasta – mūsų neribotų skambučių paslaugos, neribotos trumposios žinutės (SMS) ir neribotas mobilusis internetas yra skirti žmonėms bendrauti ir tenkinti kitiems asmeniniams poreikiams. Todėl nesąžiningais laikysime visus skambučius ir trumpąsias žinutes (SMS), kurių tikslas nėra bendravimas tarp žmonių.
Nesąžiningu naudojimusi bus laikomas nepagrįstai didelio SMS, skambučių arba mobiliojo interneto srauto siuntimas, priėmimas arba dalijimasis, arba kitoks vartojimas, kuris pagal savo pobūdį, apimtį ar trukmę yra neįprastas tokios paslaugos vartotojams, iš esmės neatitinka įprasto vidutinio mūsų kliento vartojimo įpročių ir yra nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms. Naudojimasis tarptautinio ryšio paslaugomis gerokai daugiau nei vietinio ryšio paslaugomis Lietuvoje taip pat gali būti laikomas nesąžiningu.
Kitaip tariant, viskas bus sąžininga ir teisinga, jei Jūs:
– Prisijungėte prie mūsų, nes norite naudotis „Bitės“ paslaugomis, o ne dėl kitų priežasčių.
– Mūsų SIM kortelę naudosite išskirtinai bendrauti su kitais žmonėmis arba naršyti internete savo asmeninėms reikmėms.
– Naudodamiesi mūsų paslaugomis, neteiksite ryšio paslaugų kitiems.
– Mūsų (ar mūsų klientų) sąskaita nesieksite piniginės naudos sau; neperparduosite mūsų paslaugų ar jų dalies kitiems asmenims.
– Neskambinsite ir nesiųsite nepageidaujamų ar trumpųjų žinučių ir kitaip nepiktnaudžiausite mūsų paslaugomis verslo ar rinkodaros tikslais.
– Nenaudosite mūsų paslaugų telemarketingo ar klientų aptarnavimo veiklai vykdyti.
– Nebandysite pasipelnyti iš „Bitės“ ar kitų operatorių.
– Naudositės mūsų paslaugomis (ir šiuo tikslu suteikta SIM kortele) asmeniškai ir neleisite jomis ar Jums suteikta SIM kortele naudotis kitiems asmenims be išankstinio mūsų sutikimo, t. y. paslaugos, SIM kortelės ar galinio įrenginio nenaudosite tam, kad perduotumėte duomenis kitiems vartotojams ar peradresuotumėte duomenis į kitus įrenginius.
– Naudodamiesi mūsų paslaugomis, nebandysite pasipelnyti iš skirtumo tarp Jums taikomo tarifo, tinklų sujungimo mokesčio ir kitų rinkoje galiojančių kainų.
– Nenaudosite mūsų SIM kortelės įrangoje, kuri Lietuvoje yra draudžiama, arba įrangoje, kuri pagal Jūsų pasirinktą mokėjimo planą tokiam įrenginiui nėra skirta, pavyzdžiui, vietoj telefono aparato naudojamas asmeninis kompiuteris, planšetė, maršrutizatorius, modemas ir pan.
– Nenaudosite mūsų SIM kortelės, Jums suteikto telefono numerio ar įrangos jokiai neteisėtai veiklai, taip pat susijusiai su piktnaudžiavimu ar sukčiavimu. Jūs privalote užtikrinti, kad Jums suteikta SIM kortelė, įranga ar telefono numeris nebūtų naudojami nusikalstamai veiklai vykdyti.
Konkrečiam mokėjimo planui taikomas sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygas visada galėsite rasti prie mokėjimo plano aprašymo, todėl siūlome su šiomis sąlygomis susipažinti prieš nusprendžiant, kuris mokėjimo planas labiausiai atitinka Jūsų poreikius.
Norime priminti, kad, pažeidę sąžiningo naudojimosi taisykles, kartu pažeisite ir mūsų susitarimą. Tokiu atveju, priklausomai nuo pažeidimo sunkumo, mes pasiliekame teisę nedelsdami (visai ar iš dalies) apriboti Jums teikiamas paslaugas arba pasiūlyti Jums kitą mokėjimo planą, tačiau tikimės, jog to neprireiks.
Apie paslaugų ribojimą arba siūlomą kitą mokėjimo planą pranešime Jums vienu iš šių būdų: raštu, trumpąja žinute (SMS), elektroniniu paštu arba susisiekę su Jumis telefonu. Apribojus Jums teikiamas paslaugas Jūs ir toliau galėsite skambinti nemokamu Klientų aptarnavimo telefonu 1501, bendruoju pagalbos numeriu 112 ir kitais nemokamais telefonų numeriais.
Kaip jau minėjome, tikimės, kad šių veiksmų imtis tikrai neteks. Užfiksavę nesąžiningą naudojimąsi tarptautinio ryšio paslaugomis, pasiliekame teisę tarptautinius skambučius ir / ar SMS apmokestinti standartiniais tarifais, skelbiamais čia privatiems, ir čia verslui, ir / arba apriboti galimybę naudotis ryšio paslaugomis nuo įspėjimo SMS žinute dienos. Be to, pastebėję, jog mūsų paslaugomis naudojatės nesąžiningai, pasiliekame teisę ir ateityje neteikti Jums paslaugų.
Pabaigoje norime priminti, kad Jūs esate atsakingas už tai, kaip yra naudojamasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu. Todėl prašysime Jūsų užtikrinti, kad tie šeimos nariai, kurie naudojasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu, taip pat laikytųsi sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygų. Suprantame, kad tai nėra pati smagiausia tema prie vakarienės stalo, bet, jei žinote, kad Jūsų įranga naudosis kiti, prašome juos taip pat supažindinti su šiomis sąlygomis.
Jei pametėte ar kitaip praradote SIM kortelę ar įrangą, nedelsdami praneškite mums klientų aptarnavimo telefonu 1501. Tik taip galėsime užkirsti kelią nesąžiningam ir neteisėtam SIM kortelės ar įrangos panaudojimui.
Dėkojame už kantrybę skaitant šias taisykles. Mes tikimės, kad sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių nepažeis nė vienas mūsų klientas ir kad Jūs, kaip ir mes, manote, jog būti sąžiningam yra daug paprasčiau ir smagiau.
Kas tai?
BITĖS balso paštas yra telefono autoatsakiklio analogas, tačiau yra už jį daug pranašesnis. Kai esate ne ryšio zonoje, išjungėte telefoną arba tiesiog nekeliate ragelio, balso paštas įrašys skambinančio asmens pranešimą.
Kiek kainuoja?
– Įjungimas: NEMOKAMAS;
– Mėnesinis mokestis: NĖRA;
– Skambutis į balso paštą :
– Privatiems klientams: 0,1448 Eur (su PVM) už skambutį.
– Verslo klientams : 0,1157 EUR (be PVM) už skambutį.
– Balso pašto išklausymas esant užsienyje apmokestinamas pagal užsienyje pasirinkto tinklo tarifus skambinant į Lietuvą.
Kaip naudotis paslauga?
– Jei norite išklausyti savo balso pašto pranešimus, paskambinkite numeriu 1511.
– Esant užsienyje skambinkite numeriu +37069950113. Sistema paprašys įvesti balso pašto dėžutės numerį (jis sutampa su Jūsų telefono numeriu, pvz. +37069923230) ir paspauskite #. Surinkite slaptažodį ir paspauskite #. Balso paštas praneš, kiek Jūsų dėžutėje yra naujų pranešimų, ir įjungs pagrindinį meniu.
Balso pašto paslaugos galima atsisakyti paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba atvykus į artimiausią saloną.
Balso pašto naudojimosi instrukcijas skaitykite čia.
Norėdami įjungti numerio nerodymą, turėtumėte BITEI parašyti laisvos formos prašymą ir pristatyti jį į Bitės saloną.
Ši paslauga Jums bus įjungiama nemokamai. Tuomet tereikės telefone pasirinkti numerio nerodymo funkciją. Paslauga galioja ir LABAS klientams.
Informacija apie Bitės standartines tinklų sujungimo ir tarptinklinio ryšio sąlygas.
Telekomunikacijų tinklų sujungimo sutartis
Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos
Tai paslaugų teikimo sąlygos, kurias taikome visiems mūsų klientams - paslaugų teikimo pradžia, atsiskaitymo tvarka, paslaugų sustabdymas ar nutraukimas ir pan.
Specialiosios paslaugų teikimo sąlygos
Specialiose sąlygose yra aprašomi Jūsų individualūs pasirinkimai – pageidaujamos paslaugos, mokėjimo planai, pasirinkta įranga ir kt.
„Bitė“ teikia Jums elektroninių ryšių (balso telefonijos, trumpųjų žinučių siuntimo (SMS), MMS, duomenų perdavimo ir kitas) paslaugas, kad galėtumėte bendrauti Lietuvoje ir užsienyje. Paslaugos Jums teikiamos šiose Bendrosiose paslaugų teikimo sąlygose numatyta tvarka, taip pat vadovaujantis Specialiosiomis paslaugų teikimo sąlygomis (toliau – Specialiosios sąlygos), kuriose nurodomos Jūsų pasirinktos paslaugos ir kitos individualiai su Jumis sutartos sąlygos.
Aktualią Bendrųjų paslaugų teikimo sąlygų redakciją visada rasite svetainėje www.bite.lt/pagalba/dokumentai arba atvykę į bet kurį mūsų saloną. Esant prieštaravimams tarp Bendrųjų paslaugų teikimo sąlygų ir mūsų individualiai aptartų sąlygų, galios mūsų individualiai su Jumis aptartos Specialiosios sąlygos.
Telefono numerį Jums suteiksime susitarę dėl Specialiųjų sąlygų. Jūs taip pat galite perkelti savo turimą telefono numerį iš kito paslaugų teikėjo tinklo į mūsų.
Paslaugomis galėsite pradėti naudotis per 1 (vieną) darbo dieną nuo su- sitarimo dėl paslaugų teikimo sąlygų dienos arba perkėlus Jums priklau- santį telefono numerį į „Bitės“ tinklą.
Teiksime Jums kokybiškas paslaugas visą parą visoje „Bitės“ ryšio tinklo veikimo teritorijoje. Apie paslaugų teikimo sutrikimus galite mums pranešti paskambinę trumpuoju telefono numeriu 119. Mes tai labai vertiname.
Paslaugų teikimo sutrikimus pasistengsime pašalinti nedelsiant, bet kokiu atveju ne ilgiau nei per 1 (vieną) dieną. Tinklo profilaktikos darbus atliksime mažiausios tinklo apkrovos valandomis, kad Jums būtų kuo patogiau.
Užtikrinsime 95% duomenų perdavimo mobiliuoju tinklu paslaugos pateikiamumą. Paslaugos pateikiamumas – laikotarpis, skaičiuojamas per mėnesį, kada Jums užtikrinama galimybė naudotis paslauga. Techninės profilaktikos laikas, vertinant paslaugos pateikiamumą, nėra įskaičiuojamas į paslaugos neteikimo laikotarpį.
Nemokamai pakeisime dėl gamybos defekto netinkamą naudoti SIM kortelę. Jei prarastumėte arba sugadintumėte SIM kortelę, tuomet ją galėsime pakeisti tik už SIM kortelės mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.
Suteiksime garantiją įrangai, kurią Jūs įsigijote iš „Bitės“. Garantinio aptarnavimo sąlygas pateiksime kartu su perkama įranga.
Atlyginsime Jūsų tiesioginius nuostolius (išlaidas), kuriuos patyrėte dėl negautų ar nekokybiškų paslaugų, taip pat ir dėl nuolatinio ar reguliariai pasikartojančio skirtumo tarp faktinio interneto prieigos paslaugos veikimo ir paslaugų teikimo sąlygose bei interneto svetainėje nurodyto veikimo, kai dėl mūsų kaltės negalėjote tinkamai naudotis paslaugomis. Nuostoliai atlyginami suteikiant nemokamų paslaugų už sumą, lygią nuostolių dydžiui, arba kitu su Jumis suderintu būdu. Mėnesio mokesčiai proporcingai mažinami už laikotarpį, kuomet paslaugos nebuvo suteiktos. Negautos pajamos ir kiti netiesioginiai nuostoliai nebus atlyginami, išskyrus atvejus, numatytus teisės aktuose.
Užtikrinsime ryšio slaptumą bei Jūsų duomenų apsaugą.
„Bitėje“ visose srityse elgiamės sąžiningai, atvirai ir garbingai – tai užtikrina įmonės veiklos skaidrumą ir gerą reputaciją, to paties tikimės ir iš mūsų klientų bei partnerių. Plačiau apie „Bitės“ Skaidrumo politiką: www.bite.lt/skaidrumas.
Mobiliojo įrenginio atitikimą garantinio aptarnavimo sąlygoms ir galimai nekokybišką veikimą gali patvirtinti tik gamintojo įgaliotas remonto centras, atlikus įrenginio techninę patikrą. Primename, jog esant net menkiausiams garantinių sąlygų pažeidimams (pvz. mechaninio, smūgio, dregmės, cheminio poveikio) garantija negalioja.
Pateikti apie save tikslius ir teisingus duomenis, reikalingus paslaugoms teikti. Gali būti, jog paprašysime Jūsų pateikti informacijos tikrumą įrodančius dokumentus – nenustebkite, tiesiog tokia tvarka.
Pranešti mums apie savo duomenų pasikeitimus ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas. Tuomet būsite tikri, kad gaunate iš mūsų visą Jums reikalingą informaciją.
Nedelsiant pranešti mums, jei prarastumėte SIM kortelę ar įrangą. Tai padaryti galite paskambinę mūsų Klientų aptarnavimo telefono numeriu 1501. Šį pranešimą per 3 (tris) dienas prašysime patvirtinti raštu. Gavusi pranešimą apie SIM kortelės ar įrangos praradimą, „Bitė“ sustabdo paslaugų teikimą, tuo apsaugodama Jus nuo neplanuotų išlaidų ar kitų nemalonumų.
Jei įrenginius (telefono aparatą, modemą ir kt.) įsigyjate ne pas mus, rekomenduotume įsigyti juos iš įgaliotų tokių įrenginių gamintojų atstovų, priešingu atveju įrenginiai gali būti sugadinti, nekokybiški ir sukels Jums nepatogumų, taip pat gali būti pakeisti įrenginių identifikacijos kodai, ir tokiu atveju mes Jums paslaugų suteikti, deja, negalėsime.
Naudojantis duomenų perdavimo paslaugomis mobiliuoju tinklu užtikrinti, jog naudosite techninę ir programinę įrangą, atitinkančią minimalius reikalavimus. Mobiliojo interneto paslaugai gauti yra reikalinga:
- - mobiliojo ryšio duomenų perdavimo įranga, palaikanti EGPRS/GPRS/GSM 900/1800 ir/arba HSDPA/UMTS ir/arba LTE/LTE-Advanced (pastaruoju atveju reikalinga ir naujo tipo, šias technologijas palaikanti, SIM kortelė) ir/arba 5G (pastaruoju atveju reikalinga ir LTE/LTE-Advanced technologijas palaikanti SIM kortelė) technologijas;
- - įrenginys su legalia operacine sistema, kurioje įdiegtas TCP/IP protokolas bei papildoma programinė įranga, užtikrinanti prisijungimą prie „Bitės“ tinklo;
Įsitikinti, kad naudojamas įrenginys yra suderinamas su mobiliojo ryšio įranga, taip pat, kad įrenginio operacinė sistema suderinama su mobiliojo ryšio įrangos programine įranga.
Įsitikinti, jog naudojamas įrenginys turi pakankamai resursų (procesoriaus spartos, operatyviosios atminties, standžiojo disko talpos) mobiliojo interneto paslaugos patikimam veikimui.
Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad naudojimosi mobiliojo duomenų perdavimo paslauga metu turite įsitikinti ir imtis visų įmanomų priemonių, kad naudojamame įrenginyje nebūtų žalingų programų ir/arba virusų, kurie galėtų neigiamai veikti Jūsų ir kitų „Bitės” tinkle esančių vartotojų mobiliojo interneto paslaugos naudojimą.
Naudotis mūsų paslaugomis savo asmeniniais tikslais ar tiesioginei įmonės veiklai vykdyti ir nenaudoti Jums suteikto numerio, įrangos ar paslaugų telekomunikacinei veiklai vykdyti komerciniais tikslais. Tokia Jūsų veikla gali pažeisti kitų mūsų klientų teisę žinoti skambinančiojo numerį ar kitaip riboti jų galimybę naudotis mūsų paslaugomis, todėl tokiais atvejais galime apriboti Jums teikiamas paslaugas ir paprašyti atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius.
Laiku mokėti už paslaugas.
Visą informaciją apie paslaugų kainas ir mokesčius galite sužinoti apsilankę „Bitės“ salonuose, svetainėje www.bite.lt arba paskambinę Klientų aptarnavimo telefonu 1501.
Jūs galite pasirinkti labiausiai Jums tinkantį mokėjimo planą. Jums teikiamos paslaugos bus apmokestintos pagal Jūsų pasirinktame mokėjimo plane numatytas paslaugų kainas ir mokesčius. Jums teikiamos papildomos paslaugos, nenurodytos mokėjimo plane, apmokestinamos pagal tuo metu galiojančias kainas. Jūs galite pasinaudoti mūsų siūlomomis akcijomis. Atkreipiame dėmesį, jog akcijos galioja ribotą laiką. Akcijai pasibaigus, Jums bus taikomos standartinės Jūsų pasirinktame mokėjimo plane numatytos paslaugų kainos ir mokesčiai.
Už mėnesio mokestį suteikiamos minutės, SMS ar MB yra skirti vienam mėnesiui. Todėl kiekvieną mėnesį skaičiuosime juos iš naujo.
Suteikiamos minutės negalioja skambinant į trumpuosius numerius. Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais yra apmokestinami papildomai. Pasidomėkite jų tarifais iš anksto.
Jei nuspręsite pakeisti mokėjimo planą ar SMS/interneto paketą į mažesnį, pakeitimai įsigalios nuo kito mėnesio pirmos dienos, todėl iki paskutinės einamojo mėnesio dienos galėsite išnaudoti turėtas minutes, SMS ar MB. Jei keisite mokėjimo planą ar SMS/interneto paketą į didesnį, pakeitimas įsigalios iš karto - einamąjį mėnesį gausite visą senųjų paslaugų kiekį, o papildomas minučių, SMS ar MB kiekis bus paskaičiuotas proporcingai laikotarpiui iki einamojo mėnesio pabaigos.
Jei nuspręsite atsisakyti mūsų paslaugų, geriau tai padarykite mėnesio pabaigoje, kad galėtumėte išnaudoti visas Jūsų užsakytas paslaugas. Prisiminkite, kad mokėjimo plano ir papildomai užsakytų paslaugų mokesčius paskutinėje sąskaitoje turime paskaičiuoti už visą mėnesį.
„Bitė“ teikia Jums atidėto mokėjimo paslaugas. Galite rinktis Jums patogesnį variantą: naudotis paslaugomis visą mėnesį ir už jas atsiskaityti praėjus dar mėnesiui arba sumokėti už paslaugas avansu.
Sąskaitą už suteiktas paslaugas, taip pat už trečiųjų asmenų Jums suteiktas Jūsų užsakytas paslaugas ir prekes pateiksime kartą per mėnesį; ataskaitinis laikotarpis apima laiką nuo mėnesio pirmos iki paskutinės dienos. Užmokestis už naudojimąsi paslaugomis užsienyje (tarptinklinio ryšio paslauga) gali būti įtrauktas į kito, nei suteiktos tarptinklinio ryšio paslaugos, mėnesio sąskaitą.
Sąskaitą išsiųsime Jums per 10 (dešimt) dienų nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos. Sąskaitą turėtumėte apmokėti per vieną mėnesį nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos. Jums nesumokėjus laiku, „Bitė“ gali paprašyti sumokėti 0,1 procento dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą mokėti dieną nuo laiku nesumokėtos sumos, nes mes planuojame savo finansus lygiai taip pat, kaip ir Jūs. Tuo atveju, jei dėl neapmokėtų sąskaitų, tektų riboti Jums teikiamas paslaugas, Bitė gali paprašyti Jūsų sumokėti skolos administravimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.
Sąskaitą nemokamai Jums pateiksime savitarnos svetainėje, adresu: mano.bite.lt. Jūsų pageidavimu sąskaitą galime pristatyti kitokiu būdu (paštu, per kurjerį ir pan.) už atskirą užmokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.
Jei Jūs dėl kokių nors priežasčių negausite sąskaitos laiku, prašome paskambinti mums telefonu 1500 ir mes suteiksime Jums informaciją apie mokėtiną sumą.
Apmokėti sąskaitą galite mokėjimo pavedimu arba grynaisiais Jūsų pasirinktame banke, internetu ir kitais būdais, apie kuriuos galite sužinoti adresu: www.bite.lt/pagalba/sąskaitos.
Jei norėsite analizuoti savo bendravimo įpročius išsamiau, pateiksime detalią sąskaitą, papildomas sąskaitos detales ir kitus Jus dominančius duomenis apie paslaugas už atskirą mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.
Jeigu turite keletą įsiskolinimų „Bitei“ ir mokėdami nenurodėte, kurį įsiskolinimą norite padengti, iš Jūsų gautą įmoką paskirstysime savo nuožiūra.
Jei turite klausimų, kviečiame Jus užeiti į bet kurį „Bitės“ saloną, kur Jūsų visuomet laukiame. Salonų adresus rasite mūsų svetainėje internete www.bite.lt. Jūs taip pat galite parašyti mums elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt arba paskambinti Klientų aptarnavimo telefonu 1501.
Jei prireiks, Jūs galite laikinai atsisakyti mūsų paslaugų. Kreipkitės į „Bitę“ ir mes susitarsime dėl konkrečių sąlygų, atsižvelgę į Jūsų situaciją. Turėtumėte žinoti, kad tuo atveju, jei buvome sutarę dėl minimalaus naudojimosi mūsų paslaugomis termino, laikas, kai paslaugų teikimas bus sustabdytas, į šį laikotarpį neįskaičiuojamas.
„Bitė“ gali laikinai apriboti Jums galimybę skambinti (siųsti trumpąsias žinutes, naudotis internetu), jei:
(a) Jūs esate mums skolingas;
(b) gavome pranešimą apie SIM kortelės ir (arba) įrenginio praradimą;
(c) pažeidžiate sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles;
(d) paslaugomis naudojatės tokiu būdu, kuris kelia grėsmę „Bitės“ tinklui, pažeidžia kitų mūsų klientų teisę žinoti skambinančiojo numerį ar kitaip riboja mūsų klientų galimybę naudotis mūsų paslaugomis;
(e) suteiktų paslaugų vertė pasiekė Jūsų avansu įmokėtą sumą.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog kredito limitas – suma, kurią pasiekus paslaugų teikimas yra ribojamas, Bitės iniciatyva nėra nustatoma, tačiau pasiliekame sau teisę laikinai apriboti Jums teikiamas paslaugas, jei pastebėtume neįprastą ar labai intensyvų Jūsų naudojimąsi paslaugomis, o su Jumis nepavyktų susisiekti. Tuo siekiame apsaugoti Jus nuo situacijos, kai, praradus telefoną, sukčiavimo atvejais ir panašiose situacijose mokėtina suma tampa netikėtai didelė.
Jūs taip pat galite valdyti savo išlaidas, užsisakydami paslaugą „Išlaidų kontrolė“. Jei užsisakėte šią paslaugą, vadinasi, pranešėte mums sumą, kurią planuojate išleisti mobiliojo ryšio paslaugoms per kalendorinį mėnesį. Šią sumą galėsite keisti vieną kartą per mėnesį. Išlaidoms už mobilųjį ryšį pasiekus Jūsų suplanuotą sumą, apie tai pranešime SMS žinute, tačiau paslaugų teikimo nestabdysime. Užsakydami šią paslaugą Jūs galite pasirinkti, kad pasiekus pasirinktą sumą paslaugų teikimas Jums būtų sustabdytas. Jei tuo metu kalbėsite ar naršysite internete, pokalbis (ar interneto naudojimas) bus nutrauktas. Paslaugomis toliau naudotis galėsite nuo kito mėnesio 1 dienos. Jei negalite laukti, pasididinkite sumą, kurią norite išleisti mūsų paslaugoms. Jums tereikia kreiptis į BITĖS klientų aptarnavimo darbuotojus Jums patogiu būdu: 1501, +37069923230, www.bite.lt/apie/kontaktai. Planuodami mėnesio išlaidas turėtumėte žinoti, kad mokėjimai, susiję su įrenginiu (tokie kaip mėnesiniai mokėjimai už įrangą, įsigyjant ją išsimokėtinai, draudimo įmokos), taip pat netesybos, išankstiniai mokėjimai ar depozitu įmokėtos sumos bus priskaičiuojami papildomai prie jūsų planuojamų išlaidų už mobiliojo ryšio paslaugas. Atkreipiame dėmesį, kad keliaujant ne ES / EEE šalyse, naudojantis kai kurių operatorių paslaugomis, ši paslauga neveikia, todėl mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas bus skaičiuojami papildomai. Rekomenduojame prieš išvykstant, pasirinkus konkrečią užsienio šalį, ar šalyje veikiantys operatoriai palaiko „Išlaidų kontrolės“ paslaugą.
Net ir tuo atveju, jei atsitiks taip, kad paslaugų teikimą apribosime, galėsite skambinti nemokamais pagalbos tarnybų numeriais ir priimti nemokamus skambučius. Išnykus jau nurodytoms aplinkybėms, paslaugas stengsimės atnaujinti kuo greičiau, t. y. ne vėliau nei per 1 (vieną) darbo dieną. Atnaujindama sustabdytų paslaugų teikimą, „Bitė“ gali paprašyti Jūsų sumokėti pakartotinio įjungimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.
Jei pageidaujate, galite bet kada atsisakyti mūsų paslaugų. Tačiau mes visuomet norime žinoti, kodėl nusprendėte tai padaryti, nes tai suteikia mums galimybę pasitaisyti ir dėl Jūsų stengtis dar labiau. Todėl apie savo ketinimus prašytume pranešti mums iš anksto. Sutartis bus nutraukta per penkias dienas nuo prašymo gavimo dienos.
„Bitė“ gali nutraukti Jums teikiamas paslaugas ir/ar apriboti galimybę naudotis telefono aparatu, bet to imsimės tik išimtiniais atvejais – Jums nesusimokėjus už paslaugas ilgiau kaip 30 (trisdešimt) dienų, po to, kai paslaugos buvo laikinai apribotos. Nenorime tikėti, jog taip gali nutikti, tačiau bet kokiu atveju įspėsime Jus apie tai ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas.
Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitą įrangą, sutarčiai pasibaigus, prašysime Jūsų sumokėti visas likusias įmokas iš karto ir visiškai atsiskaityti už šią įrangą. Už įrangą mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kuri išrašoma nutraukus paslaugų teikimo sutartį.
Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos taikomos visiems mūsų klientams. Jos yra sąlygotos mūsų naudojamų ilgalaikių technologinių sprendimų bei procesų, todėl bus keičiamos labai retai, išskyrus atvejus, kai norėsime pagerinti Jums teikiamų paslaugų sąlygas arba situacija rinkoje keistųsi iš esmės.
Paslaugų teikimo sąlygos paprastai keičiamos šalių susitarimu, išskyrus toliau nurodytus atvejus:
(a) „Bitė“ gali keisti paslaugų teikimo sąlygas, paslaugas, funkcijas ir pajėgumus, taip pat paslaugų kainas ir mokesčius bei mokėjimo tvarką, pasikeitus rinkos sąlygoms ar rinką reguliuojantiems teisės aktams, taip pat esant kitoms objektyvioms priežastims.
(b) Jeigu Lietuvos Respublikos atsakingos institucijos priims sprendimus, kuriais bus pakeisti Specialiųjų sąlygų pasirašymo dieną taikomi nacionaliniai ar tarptautiniai mokesčiai, rinkliavos ar bet kokios kitos piniginės prievolės, susijusios su „Bitės“ ūkine komercine veikla ar teikiamų paslaugų bei parduodamų prekių apmokestinimu, „Bitė“ turi teisę atitinkamai pakeisti pagal Specialiąsias sąlygas teikiamų paslaugų kainą, tačiau ne daugiau, nei ją paveikė pasikeitusios aplinkybės. Tokiu atveju kainų pasikeitimas nebus laikomas paslaugų teikimo sąlygų ar kainų pakeitimu.
Apie sąlygų pasikeitimus būtinai informuosime Jus prieš 30 (trisdešimt) dienų vienu iš būdų: kartu su mėnesine sąskaita arba elektroniniu paštu, arba trumpąja žinute, arba interneto svetainėje adresu www.bite.lt, priklausomai nuo pakeitimo pobūdžio. Taip pat, teisės aktų numatytais atvejais informuosime Jus apie teisę nutraukti sutartį be netesybų, jei naujos sutarties sąlygos Jums būtų nepriimtinos.
Jūsų asmens duomenys tvarkomi sutarties sudarymo ir vykdymo, paslaugų teikimo, kokybės užtikrinimo, atsiskaitymų už suteiktas paslaugas kontrolės ir apskaitos, skundų nagrinėjimo, materialinių nuostolių prevencijos, taip pat asmens mokumo vertinimo, įsiskolinimo valdymo bei tiesioginės rinkodaros tikslais. Kitais tikslais naudosime Jūsų duomenis tik tokiu atveju, jei tokia pareiga yra numatyta Lietuvos Respublikos įstatymuose, gavę Jūsų sutikimą ar turėdami kitą teisėto tvarkymo pagrindą.
„Bitė“ renka Jūsų asmens duomenis vadovaudamasi teisės aktuose nu- rodytais teisėto tvarkymo pagrindais. Tai sutarties sudarymo ir vykdymo teisinis pagrindas, kai Jūs su „Bite“ sudarote paslaugų teikimo ar kitą sutartį. „Bitės“ teisėti interesai taip pat gali būti pagrindas tvarkyti duomenis, pavyzdžiui, kai „Bitė“ siunčia naujienlaiškius bei informuoja apie prekes ar paslaugas, tikrina mokumą, valdo įsiskolinimą ir (ar) vykdo skolos išieškojimą, arba kai įrašomi pokalbiai aukščiau paminėtais tikslais. Jūsų sutikimas – dar vienas pagrindas, kuriuo „Bitė“ gali tvarkyti asmens duomenis, pavyzdžiui, vykdydama tiesioginę rinkodarą, kai teikiami asmeniniai pasiūlymai, paremti kliento individualia analize ar kitais atvejais.
„Bitė“ gali tvarkyti Jūsų asmens duomenis taip pat ir vykdydama teisines prievoles ar kitais teisės aktuose nustatytais teisėto tvarkymo pagrindais.
„Bitė“ saugo Jūsų asmens duomenis ne ilgiau nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimo laikotarpis. Asmens duomenys paprastai saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų arba kiek tai reikalinga Jūsų ir „Bitės“ teisėtiems interesams įgyvendinti ir apsaugoti. Pavyzdžiui, kai sudaroma ir vykdoma sutartis, duomenys saugomi 10 metų nuo paskutinio įrašo dienos arba skolos apmokėjimo dienos; Jūsų sutikimo pagrindu sukauptus ir tiesioginės rinkodaros tikslu naudojamus duomenis „Bitė“ tvarkys 5 metus nuo sutikimo užfiksavimo momento, nebent šis terminas Jūsų pritarimu būtų pratęstas; tais atvejais, kai duomenys rinkodaros tikslu tvarkomi teisėto intereso pagrindu, juos tvarkysime iki Jūsų atsisakymo gauti „Bitės“ pasiūlymus; srauto duomenys tvarkomi 6 (šešis) mėnesius nuo ryšio datos, išskyrus atvejus, kai sąskaita yra teisėtai užginčyta arba duomenys yra reikalingi įsiskolinimams išieškoti, taip pat kitais įstatyme numatytais atvejais. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami.
„Bitė“ gali rinkti ir tvarkyti šių kategorijų Jūsų asmens duomenis, kurie reikalingi aukščiau išvardintiems tikslams pasiekti:
(a) pagrindinius Jūsų duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą, gimimo datą, telefoną, elektroninio pašto adresą, kitus kontaktinius duomenis, banko duomenis, asmens tapatybės dokumento duomenis bei kitus duomenis, reikalingus sutarčiai sudaryti ir vykdyti;
(b) sutartyje nurodytus duomenis: duomenis apie Jūsų įrangą, pasirinktas paslaugas, mokėjimo planą, apsisprendimą dėl tiesioginės rinko- daros ir pan.;
(c) duomenis, kuriuos sukaupėme Jums naudojantis mūsų paslaugomis ar lankantis mūsų interneto puslapiuose: mokėjimų, atsiskaitymų ir skolų informacija, duomenys susiję su Jūsų nusiskundimais ir mūsų atsakymais į juos, duomenys, surinkti naudojant slapukus ir panašias technologijas, susijusias su naršymu internete ir pan.;
(d) srauto ir susijusius duomenis, kurie generuojami automatiškai Jums naudojantis elektroninių ryšių priemonėmis: telekomunikacijų įvykio data ir laikas, telefono numeris, telefono ryšio numeris, į kurį nukreiptas skambutis (SMS, MMS), skambučio trukmė, vietovės žyma (celė) ir kiti duomenys, nurodantys faktinio elektroninių ryšių paslaugų naudotojo galinių įrenginių geografinę buvimo vietą, tarptautinis judriojo ryšio abonento identifikatorius (IMSI), tarptautinis judriojo ryšio įrangos identifikatorius (IMEI), duomenų perdavimo sesijos kreipties taškas, IP adresai, duomenų kiekis, telekomunikacijų įvykio žymos, taip pat kiti elektroninių ryšių tinkluose arba teikiant elektroninių ryšių paslaugas tvarkomi duomenys. Srauto ir susiję duomenys laikomi asmens duomenimis tuo atveju, jei tokie duomenys tiesiogiai ar netiesiogiai leidžia identifikuoti konkretų asmenį.
(e) Taikant srauto valdymo priemones yra tvarkomi tokie asmens duomenys: IP adresas, elektroninio pašto adresas. Šie duomenys naudojami tik siekiant pašalinti iškilusią grėsmę tinklo stabilumui ir saugumui ir ne ilgiau nei tai yra būtina šiems tikslams pasiekti. Bet kokiu atveju taikant srauto valdymo priemones yra užtikrinamas klientų privatumas ir asmens duomenų apsauga, vadovaujantis asmens duomenų apsaugą reguliuojančiomis teisės aktų nuostatomis.
(f) kitus duomenis, kurie yra renkami remiantis Jūsų sutikimu ir kurie apibrėžiami išsamiai tuo metu, kai iš Jūsų prašoma sutikimo.
Mes dirbame dėl savo klientų, todėl Jums pirmiesiems stengiamės pranešti džiugiausias „Bitės“ naujienas. Pažadame informuoti Jus kiekvieną kartą, kai turėsime Jums naudingų pasiūlymų, jei pageidausite juos gauti. Tam, kad pateiktume Jums labiau pritaikytus pasiūlymus, panaudosime sutartyje pateiktus, su sutarties vykdymu susijusius paslaugų naudojimo, naršymo bei lokacijos duomenis. Gali būti, kad pagal aukščiau išvardintus duomenis Jus priskirsime atitinkamai klientų kategorijai, tačiau tik tiek, kiek tai susiję su pasiūlymu. „Bitė“ tvarko Jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais pagal Jūsų sutikimą, išreikštą Jums sudarant sutartį, ir / arba teisėto intereso pagrindu su sąlyga, jog Jūs nesate atsisakę gauti „Bitės“ pasiūlymų ir mūsų bendravimo su klientais patirtis rodo, kad tokia informacija gali būti Jums naudinga. Turėdama Jūsų sutikimą ir / ar veikdama teisėto intereso pagrindu, tais atvejais, kai nesate išreiškę nesutikimo dėl tokio duomenų tvarkymo, „Bitė“ gali susisiekti su jumis dėl teikiamų paslaugų / įrangos. Savo pasirinkimą galėsite bet kada pakeisti paskambinę mums nemokamu Klientų aptarnavimo telefonu 1501 ar apsilankę mūsų salone.
Informuojame Jus, kad tam tikrais atvejais, esant teisėtam pagrindui, Jūsų asmens duomenis teikiame ar prie jų gali prieiti mūsų duomenų tvarkytojai, kurie teikia „Bitei“ tam tikras paslaugas, pavyzdžiui, aptarnauja klientus „Bitės“ salonuose, teikia sąskaitų siuntimo, dokumentų archyvavimo, siuntų pristatymo, informacinių sistemų kūrimo, tobulinimo, palaikymo, tinklo priežiūros ir kitas paslaugas. Pasiliekame teisę atskleisti Jūsų duomenis bei su Jumis susijusius srauto duomenis ir tais atvejais, kai tai atlikti mus įpareigoja teisės aktai, pavyzdžiui, kai duomenis privalome pateikti valstybės ir teisėsaugos institucijoms ar teismui. Sutarties vykdymo metu, kilus pagrįstų abejonių, kad neatsiskaitysite už suteiktas paslaugas, teisėto intereso pagrindu „Bitė“ gali pasinaudoti teise rinkti bei vertinti teisėtai prieinamus Jūsų duomenis (įskaitant asmens kodą, kredito reitingą ir kt.) mokumo vertinimo, įsiskolinimo valdymo ir (ar) išieškojimo tikslais, taip pat turi teisę atlikti minėtų duomenų rinkimą ir vertinimą bet kuriuo metu, jei yra gautas Jūsų kreipimasis dėl paslaugų ar prekių įsigijimo.
Jums delsiant vykdyti savo įsipareigojimus daugiau kaip 30 dienų, „Bitė“ gali perduoti duomenis apie Jūsų įsiskolinimą (pavadinimas / vardas, pavardė, adresas, įmonės / asmens kodas, skolos tipas, skolos atsiradimo data, skolos suma, kreditorius, skolos apmokėjimo data) kreditų biurui UAB „Creditinfo Lietuva” (įmonės kodas 111689163, Goštauto g. 40A, LT-01001 Vilnius), tvarkančiai jungtines skolininkų duomenų rinkmenas mokumo vertinimo bei įsiskolinimo valdymo tikslu, taip pat teikiančiai tokius duomenis teisėtą interesą turintiems tretiesiems asmenims, kad šie galėtų įvertinti duomenų subjekto mokumą ir valdyti įsiskolinimą. Tokiu būdu informacija apie Jūsų įsiskolinimą taptų prieinama kitoms įmonėms, o tai gali sukelti Jums sunkumų sudaryti sutartis, pasinaudoti išperkamosios nuomos galimybėmis ar kitaip skolintis. Detalią informaciją apie savo asmeninę kredito istoriją galite gauti prisijungę prie kreditų biuro UAB „Creditinfo Lietuva“ savitarnos sistemos www.manocreditinfo.lt.
Norime pabrėžti, kad Jūsų pateikti duomenys yra saugūs. Mes imamės reikiamų techninių ir organizacinių priemonių tam, kad užtikrintume Jūsų pateiktų duomenų apsaugą nuo netyčinio ar neteisėto sunaikinimo arba netyčinio praradimo, pakeitimo, neįgalioto atskleidimo arba prieigos, taip pat nuo visų kitų neteisėtų tvarkymo formų.
Pateikę asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba savo asmens tapatybę patvirtinę teisės aktų nustatyta tvarka elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, Jūs bet kada galite susipažinti su savo asmens duomenimis, reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, tam tikrais atvejais reikalauti apriboti duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą) ar sunaikinti duomenis (kai duomenys tvarkomi neteisėtai, kai tvarkomi pertekliniai asmens duomenys, kai atšaukiamas sutikimas ar yra kiti teisės aktuose nurodyti pagrindai), teisę į duomenų perkeliamumą (kai asmens duomenys tvarkomi sutarties ar sutikimo teisiniu pagrindu), taip pat teisės aktų nustatyta tvarka turite teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys. Įgyvendinant teisę į duomenų perkeliamumą, tvarkomi duomenys gali būti perduoti Jums tiesiogiai arba perduoti Jūsų nurodytam valdytojui.
Turėtumėte žinoti, jog, siekdami kontroliuoti klientų aptarnavimo kokybę, galime įrašyti Jūsų pokalbius su „Bitės“ Klientų aptarnavimo konsultantu.
Jūs turite teisę nuspręsti, ar Jūsų duomenys (vardas, pavardė, pavadinimas, telefono numeris ir adresas) bus įtraukti į viešai prieinamus telefonų sąrašus. Jums pateikus atitinkamą prašymą, „Bitė“ sudarys sąlygas įtraukti Jūsų duomenis į viešai prieinamus telefonų sąrašus.
Informacijos apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą taip pat galite rasti privatumo politikoje, kuri skelbiama www.bite.lt. Jei turite klausimų ar nusiskundimų dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo, galite kreiptis elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt, telefonu +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal mokėjimo plano tarifus) arba pateikti savo prašymą atvykę į bet kurį „Bitės“ saloną, Jūs taip pat galite kreiptis į mūsų duomenų apsaugos pareigūną el. paštu duomenu.apsauga@bite.lt. Jei turite nusiskundimų, galite kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, tačiau visų pirma, visus klausimus sieksime išspręsti kartu su Jumis.
Nuolat ieškome Jums ir mums patogių bendravimo būdų, todėl įdiegėme naują „Bitės“ savitarnos svetainę mano.bite.lt, kurioje galėsite lengvai administruoti savo turimas paslaugas bei pasinaudoti kitais mūsų pasiūlymais.
Ateityje mūsų susitarimai dėl paslaugų ir jų teikimo sąlygų gali būti užfiksuoti ne tik pasirašant įprastą sutartį, bet ir kitais šiuolaikiškais ir patogiais būdais: Jums pažymėjus savo pasirinkimus savitarnos svetainėje, aptarus sąlygas telefonu ar elektroniniu paštu.
Ačiū, kad perskaitėte viską iki pabaigos. Žinome, kad teisinių dokumentų skaitymas tikrai nėra pats maloniausias užsiėmimas. Tačiau, kai visi taškai ant „i“ sudėlioti, belieka palinkėti smagių ir prasmingų pokalbių, o mes užtikrinsime, kad jie vyktų sklandžiai ir Jums palankiausiomis sąlygomis.
Labai apgailestaujame, jog nusprendėte atsisakyti Bitės teikiamų paslaugų. Tačiau tikimės suteiksite mums progą pasitaisyti. Tam prašytume apie savo ketinimus nutraukti sutartį pranešti mums iš anksto.
Kaip nutraukti BITĖS paslaugų teikimo sutartį?
Jei nuspręsite išeiti, sutartį galite nutraukti:
– užsukę į bet kurį BITĖS saloną. Jums artimiausią ar patogiausią saloną bei jo darbo laiką galite rasti čia;
– paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 (skambinant iš užsienio +370 699 23230).
Kokie dokumentai reikalingi?
Norint nutraukti privataus asmens vardu sudarytą BITĖS paslaugų teikimo sutartį, reikalingi šie dokumentai:
– asmens, kurio vardu buvo sudaryta sutartis, dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas);
– jei sutartį nori nutraukti kitas nei sutartį sudaręs asmuo, būtinas jo asmens dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas) ir notaro patvirtintas įgaliojimas sutarčiai nutraukti.
Kokios sutarties nutraukimo pasekmės?
– Jums nutraukus paslaugų teikimo sutartį nepraėjus minimaliam naudojimosi BITĖS paslaugomis terminui (numatytam sutartyje), pasiliekame teisę prašyti Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktas nuolaidas paslaugoms ar įrangai nuo Jūsų sutarties sudarymo dienos iki jos nutraukimo.
– Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitos įrangos, Jums atsisakius mūsų paslaugų prašysime iš karto sumokėti visas likusias įmokas už įrangą ir galutinai už ją atsiskaityti. Mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kurią gausite kitą mėnesį.
Kaip nutraukti žmogaus, kuris mirė, sutartį?
Jeigu žmogus, kuriam buvo teikiamos BITĖS paslaugos, mirė, jo šeimos narys gali perimti paslaugų ar įrangos sutartis, jas persirašęs savo vardu. Tam reikia atvykti į saloną ir su savimi turėti asmens mirties liudijimą. Jei velionio sutartį norite paprasčiausiai nutraukti, tai padaryti galite taip pat atvykę į saloną ar paskambinę telefonu 1501.