Meniu

Įrenginių draudimas

 

BITĖS įrenginių draudimas – tai patogi paslauga, kurią užsisakius būtų atlyginama žala Jūsų įrenginio vagystės ar nepataisomo sugadinimo atveju.

Šia paslauga pasinaudokite BITĖJE pirkdami bet kurį naują mobilųjį įrenginį: telefoną, mobiliojo interneto modemą, maršrutizatorių ar planšetinį kompiuterį.

Draudimo įmoka priklauso nuo to, kokios vertės įrenginį įsigyjate. Tikslią įrenginio draudimo akainą rasite telefonų aprašymuose.

Telefonų draudimo taisyklės

Telefonų draudimo liudijimo pavyzdys

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Apsisaugokite nuo nepageidaujamų išlaidų ir būkite ramūs, praradę mobilųjį įrenginį. Daugiau nei 10 % klientų praranda ar sugadina savo mobilųjį įrenginį per pirmuosius naudojimosi mėnesius, o 80 % žalų patiriama per pirmą naudojimosi įrenginiu pusmetį.
  • Mobiliojo įrenginio vagystės ar sugadinimo atveju suremontuosime arba suteiksime panašios vertės telefono aparatą ar kitą mobilųjį įrenginį.
  • Jokių įsipareigojimų – bet kada galėsite atsisakyti draudimo paslaugos. 
  • Apsauga visame pasaulyje – draudimo paslauga veiks ir esant užsienyje iki 30 dienų.
  • Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas)
  • Skysčio ar vandens padaryta žala
  • Apiplėšimas
  • Vagystė iš automobilio
  • Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur.
Paskambinti nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501 (iš kito operatoriaus ar užsienio skambinti numeriu +370 699 23230) ir atsakyti į kelis su draudimo įvykiu susijusius klausimus. Žalų administravimą ir konsultacijas apie užregistruotus draudiminius įvykius vykdo žalų administratorius UADBB „AON Baltic“. Susisiekite su jais telefonu 8 37 330310 arba el. paštu claims@aon.lt
Įvykį privalote registruoti per 48 valandas nuo sužinojimo apie įvykį momento.
Apie įvykio pripažinimą draudiminiu / nedraudiminiu stengsimės Jus informuoti kaip įmanoma greičiau. Paprastai tai padaroma per 5 dienas.
Draudiminio įvykio atveju Jums bus priskirtas patvirtinimo kodas. Pagal jį Jums atlyginsime žalą, suremontuosime įrenginį arba pakeisime jį nauju.
Jei Jūsų netenkina priimtas draudikų sprendimas dėl registruoto įvykio, prašome prašymą su išdėstytomis aplinkybėmis pateikti pretenzijų administratoriui UADBB „Aon Baltic“ , el. paštu claims@aon.lt, tel. +370 5 252 6000 arba registruotu paštu Goštauto g. 40B, Vilnius, Lietuva.
Informaciją apie įrenginio remonto eigą galite stebėti interneto puslapyje http://www.mttc.lt/ pagal remonto arba IMEI kodą.