Sąskaitos

Sąskaitos apmokėjimas

Apmokėti BITĖS sąskaitą paprasta tiek internetu, tiek gyvai. Pasirinkę sąskaitos apmokėjimą internetu, sekite e. sistemos nurodytus žingsnius.

Kaip apmokėti sąskaitą internetu? 

Apmokėti sąskaitą internetu galite šiais būdais:

  • Savitarnos svetainėje mano.bite.lt.
  • Paspaudę nuorodą, kurią rasite informacinėje SMS žinutėje apie paruoštą sąskaitą.
  • Programėlėje „Mano BITĖ“, kurią atsisiųsti į savo išmanųjį telefoną galite čia (iOS) arba čia (Android).
  • Naudodamiesi internetine bankininkyste.
  • Programėlėje „Perlas Go“ ar svetainėse perlasgo.lt, vienasaskaita.lt, sollo.lt, e.ignitis.lt

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėti sąskaitą gyvai galite šiose vietose:

  • Prekybos centruose „Maxima“.
  • „Perlo“ terminaluose.
  • „SEB“, „Swedbank“, „Luminor“, „Citadele“, „Urbo“ ir Šiaulių bankų skyriuose.
  • Lietuvos kredito unijų skyriuose.
  • Lietuvos pašto skyriuose.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėti sąskaitą už BITĖS paslaugas patogu naudojantis e. bankininkyste. Keletas būdų, kaip tai padaryti:

 

  • Atliekant mokėjimą e. bankininkystės skiltyje „Įmokos“.
  • Atliekant vietinį pavedimą.
  • Sudarant elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei sutartį su banku. Norėdami užsisakyti ar atsisakyti šios paslaugos, kreipkitės į savo banką, o elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei įkainius rasite čia.  
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  1. Atidarę savo „Swedbank“ e. bankininkystės svetainę, kategorijoje „Kasdienės paslaugos“ pasirinkite skiltį „Įmokos“.
  2. Įveskite įmokos kodą 217 ir iš pateikto sąrašo pasirinkite „UŽ BITĖS LIETUVA PASLAUGAS“. Tada paspauskite „Mokėti“.
  3. Mokėjimo lange automatiškai susiformuos laukelių „Vardas, pavardė“ bei „Adresas“ reikšmės. Tačiau atlikdami šį žingsnį neužmirškite įrašyti savo mokėtojo kodo – jį rasite savo sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
  4. Įrašykite sąskaitos sumą ir paspauskite „Atlikti mokėjimą“.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  1. Atidarę savo „SEB“ banko e. bankininkystės svetainę, kategorijoje „Mokėjimai“ pasirinkite skiltį „Įmokos ir mokesčiai“.
  2. Laukelyje įveskite įmonės arba įmokos kodą, tuomet įveskite BITĖS įmokos kodą – 217 arba „BITĖ Lietuva“. Sąraše pasirinkite „UAB Bitė Lietuva“ ir paspauskite „Mokėti“.
  3. Atsiradusio lango laukeliuose „Vardas ir pavardė“ bei „Adresas“ įrašykite savo duomenis.
  4. Įrašykite savo mokėtojo kodą, kurį rasite savo sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
  5. Įrašykite sąskaitos sumą ir paspauskite „Tęsti“.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  1. Atidarę savo „Luminor “ banko e. bankininkystės svetainę, kategorijoje „Mokėjimai“ pasirinkite skiltį „Už paslaugas“.
  2. Skiltyje „Paslaugų teikėjas“ pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir spustelėkite paieškos ikoną.
  3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukelių „Mokėtojas“, „Mokėtojo adresas“ reikšmės. Tačiau atlikdami šį žingsnį neužmirškite įrašyti savo mokėtojo kodo – jį rasite savo sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
  4. Įrašykite sąskaitos sumą ir paspauskite „Toliau“.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  1. Atidarę savo Šiaulių banko e. bankininkystės svetainę, kategorijoje „Mokėjimai“ pasirinkite skiltį „Įmokos ir mokesčiai“. Tuomet laukelyje „Mokesčio paieška pagal įmonę“ įveskite „Bitė“ arba laukelyje „Mokesčių grupė“ pasirinkite „Telefonas, televizija, internetas“ ir spustelėkite „Parodyti“.
  2. Pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir paspauskite „Mokėti“.
  3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukelių „Vardas“, „Pavardė / Įmonė“, „Adresas“ reikšmės. Tačiau atlikdami šį žingsnį neužmirškite įrašyti savo mokėtojo kodo – jį rasite savo sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
  4. Įrašykite sąskaitos sumą ir paspauskite „Įvesti ir pasirašyti“.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Atlikdami vietinį mokėjimo pavedimą, nurodykite tinkamą UAB „BITĖ Lietuva“ mokėjimo informaciją, nes BITĖS sąskaitos numeris „Swedbank“ ir „SEB“ banke skiriasi:

 

  • AB bankas „Swedbank“. Banko kodas 73000, a. s. LT617300010089139436.
  • AB „SEB“ bankas. Banko kodas 70440, a. s. LT447044060004840867.
     

Labai svarbu, jog mokėjimo paskirtyje nepamirštumėte įrašyti savo mokėtojo kodo – jį rasite sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą. 
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Žinoma. Įmoką už jus gali atlikti kitas žmogus, tik labai svarbu, jog mokėjimo paskirtyje būtų nurodytas jūsų mokėtojo kodas, kurį lengvai rasite savo sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ar SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip, suteikiame šią galimybę. Jei norite apmokėti sąskaitą iš užsienio banko, nurodykite vieną iš šių BITĖS sąskaitų:

 

  • AB „SEB bankas“. Adresas Gedimino pr. 60, Vilnius, Lietuva, a. s. LT207044060001130855, Swift CBVI LT 2X.
  • AB bankas „Swedbank“. Adresas Savanorių pr. 19, Vilnius, Lietuva, a. s. LT507300010000627037, Swift HABA LT 22.


Atlikdami mokėjimą, nepamirškite nurodyti standartinės mokėtojo informacijos – taip mums bus aišku, kurio kliento sąskaita apmokama – nurodykite vardą, pavardę ir mokėtojo kodą. Mokėtojo kodą įveskite mokėjimo paskirtyje – jį rasite sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėdami sąskaitą grynaisiais „Maximos“ kasose, „Maximos“ savitarnos kasose ir „Perlo“ terminaluose, su savimi būtinai turėkite mokėtojo kodo numerį arba BITĖS mokėjimo kortelę. Informaciją apie mokėtojo kodą kaskart pateikiame jums sąskaitoje už paslaugas, savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

BITĖS mokėjimo kortelė – patogus būdas apmokėti sąskaitas. Tai daugkartinio naudojimo plastikinė kortelė, su kuria galite atsiskaityti už BITĖS paslaugas įvairiose prekybos vietose. Kortelė turi unikalų kodą, tad pardavėjus tereikės nuskaityti jos duomenis – už BITĖS paslaugas atsiskaitysite lengvai ir greitai. Kortelę galite užsisakyti paskambinę mums tel. 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Savo mokėtojo kodą kaskart pateikiame jūsų sąskaitoje už paslaugas, taip pat jį rasite savitarnoje „Mano BITĖ“ ir SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gavę įmoką, apie tai informuosime jus SMS žinute, taip pat savo sąskaitų informaciją visada lengvai apžvelgsite savitarnoje „Mano BITĖ“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gauta sąskaita ir mokėtina suma

Jei gavote didesnę sąskaitą, kuri viršijo mėnesinį jūsų plano mokestį, taip galėjo nutikti dėl kelių priežasčių.

 

  • Praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (pavyzdžiui, mokamas automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimų talpinimas, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.).
  • Praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų, negu suteikiama pagal jūsų mokėjimo plano apimtis (jei taip įvyko, kviečiame susisiekti su mumis – esame pasiruošę padėti ir drauge parinkti jūsų lūkesčiams labiausiai tinkamą paslaugų planą).
  • Per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir svetur naudojotės ryšio paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas atsispindi sąskaitoje nebūtinai iš karto, o tik per 3 mėnesius – tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių).
  • Praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesinis mokestis buvo perskaičiuotas atsižvelgiant į plano pokyčius.
  • Praėjusio mėnesio sąskaitą apmokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis, tad jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia).
  • Praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos BITĖS salone.
  • Praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę ar telefono numerį, ir jums buvo pritaikytas standartinis vienkartinis administravimo mokestis.
  • Praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos jums buvo laikinai apribotos. Jei taip nutiko, deja, jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.
  • Jei vis dėlto turite papildomų klausimų dėl savo sąskaitos sumos, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone, ir mes mielai jums padėsime.
    Primename, kad visas sąskaitas galite patogiai peržiūrėti ir patikrinti prisijungę prie savitarnos „Mano BITĖ“.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Naujausią informaciją apie visas jums aktyvuotas paslaugas visada pateikiame savitarnoje „Mano BITĖ“. Užsukę į savitarną, joje pasirinkite skiltį „Planai ir paslaugos“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Informaciją, iki kada galioja nuolaida plano mokesčiui, galite patogiai rasti savitarnoje „Mano BITĖ“, skiltyje „Planai ir paslaugos“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Nors tokie atvejai nėra dažni, kartais taip gali nutikti ryšio paslaugomis naudojantis pasienyje. Pasienio zonoje (ar esant netoli pasienio zonos) rekomenduojame būti atidesniems – jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net fiziškai jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Jei taip nutinka, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatoriaus tarifais. Pasienio ruože rekomenduojame savo telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.


Žemiau pateikiame žingsnius, kaip tai padaryti „Android“ ir „iOS“ operacinių sistemų išmaniuosiuose įrenginiuose:


„Android“. Nustatymai > Ryšiai > Mobilieji tinklai > Tinklo operatoriai > Pasirinkti automatiškai (išjungti) > Pasirinkti „TAVO BITE“.


„iOS“: Settings > Mobile Service > Automatic (išjungti) > Pasirinkti „TAVO BITE“.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei norite apsisaugoti nuo nenumatytų išlaidų, siūlome keletą sprendimų, kurie užtikrins, kad jūsų sąskaita neišaugs.

 

  • Pasinaudokite „Išlaidų kontrolės“ paslauga (daugiau informacijos galite rasti čia).
  • Patikrinkite, ar per klaidą nesate užsisakę nereikalingų ar nebeaktualių prenumeratų į išmanųjį įrenginį.
  • Pasirinkite labiausiai savo poreikius atitinkantį planą savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo, atlikus mokėjimą jūsų įmoką gauname per 1–3 darbo dienas. Todėl jei sąskaitą apmokėjote paskutinę mėnesio dieną, tikėtina, kad įmoka mus pasiekė tik prasidėjus naujam mėnesiui. Tokiu atveju jūsų sąskaitoje bus įrašyta mokėtina suma už abu mėnesius, nors iš tiesų jums reikės mokėti tik už naują mėnesį. Mokėtiną sąskaitos sumą lengvai ir patogiai galite pasitikrinti savitarnoje „Mano BITĖ“. Jei sąskaitą apmokate mėnesio gale, rekomenduojame naudotis e. bankininkyste – taip jūsų įmokos greičiau mus pasieks ir dažniau išvengsime nesmagių nesusipratimų.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei pastebite netikslumų, užsukę į savitarną „Mano BITĖ“ visada lengvai pasitikrinsite savo mokėtiną sumą – joje pateikiami naujausi duomenys apie sąskaitą. Tačiau jei savitarnoje pastebite ankstesnę skolą (praėjus pakankamai laiko gauti jūsų įmokai), rekomenduojame susisiekti su BITĖS klientų aptarnavimo skyriumi – mūsų darbuotojai visada geranoriškai jums padės ir patikrins, ar įmoka nėra pasimetusi.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei sąskaitą apmokate savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ arba naudodamiesi „SEB“ ar „Swedbank“ e. bankininkyste, jūsų įmoką gausime per 15 minučių. 

Apmokant sąskaitą per „Luminor“, „Citadele“, „Urbo“ ar „Revolut“ bankų e. bankininkystę, įmoką gausime kitą darbo dieną.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko ar „Sollo“ programėlę, įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėjus sąskaitą „Perlo“ terminale arba „Maximos“ kasoje, jūsų įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėjus sąskaitą per „Luminor“, „Šiaulių banko“, „Kredito unijos“, „Vienos sąskaitos“ ar „Ignitis“ programėlę, jūsų įmoką gausime kitą darbo dieną, iki 14 val.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėjus sąskaitą Lietuvos pašto skyriuje, jūsų įmoką gausime kitą darbo dieną.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėjus sąskaitą per užsienio banką, jūsų įmoką gausime per 3 darbo dienas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Einamoji sąskaita – tai suma, kurią jau esate išnaudoję BITĖS paslaugoms šį mėnesį. Kviečiame nemokamai ir greitai pasitikrinti einamosios sąskaitos sumą savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ arba paskambinti nemokamu tel. 1500 ir paspausti 2 – BITĖS darbuotojai jus maloniai pakonsultuos. Einamoji sąskaita bus įtraukta į ateinančio mėnesio sąskaitą, kurią gausite savo pasirinktu būdu.


Norėdami sužinoti likusį minučių / SMS / duomenų kiekį, skambinkite nemokamu tel. 1506.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  • Elektroninės sąskaitos, kurias gaunate el. paštu ar matote savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, yra nemokamos.
  • Elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei įkainius galite rasti čia. Norėdami užsisakyti / atsisakyti šios paslaugos, kreipkitės į savo banką.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Maloniai prašome gautą sąskaitą už praėjusio mėnesio paslaugas apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.

Įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į BITĖS sąskaitą momento. Kad išvengtume nesmagių nesusipratimų, patariame mokėjimus atlikti keliomis darbo dienomis anksčiau, negu pasibaigs tam skirtas terminas, nes pavedimai mus ne visada pasiekia tą pačią dieną.

Pavėlavus apmokėti sąskaitą, už kiekvieną uždelstą dieną skaičiuojame 0,1 proc. delspinigius.

Pasibaigus sąskaitos apmokėjimo terminui (praėjus ne mažiau kaip 2 vėluojančio mokėjimo dienoms), SMS žinute jums priminsime apie negautą įmoką. Iki žinutėje nurodytos datos negavę jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, deja, turėsime apriboti jums paslaugų teikimą. Tokiu atveju būsimoje sąskaitoje BITĖ paprašytų jūsų padengti skolos administravimo mokestį, kurio dydį privatiems klientams nurodome čia ir verslo klientams čia.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sužinoti savo mokėtiną sumą galite dviem būdais:

 

  • Prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“.
  • Paskambinę trumpuoju tel. 1500 ir paspaudę 3.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Informaciją apie sąskaitą už paslaugas SMS žinute ir el. paštu vėliausiai pateikiame iki mėnesio vidurio, tačiau visada stengiamės tai padaryti kuo anksčiau. Jei sąskaitos negavote, patikrinkite savo el. pašto dėžutę, įskaitant „šlamšto“ (angl. spam) aplanką. Sąskaitą už BITĖS paslaugas visuomet galite pasitikrinti savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.


Taip pat maloniai primename žvilgtelti, ar mūsų turimi jūsų duomenys yra teisingi. Jei duomenys, kuriais siunčiame sąskaitą, yra netikslūs ar pasenę, sąskaita gali jūsų nepasiekti. Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti keliais mygtukų paspaudimais, prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“, skiltyje „Nustatymai“ paspaudę „Redaguoti“. Tikslūs kontaktiniai duomenys yra ypač svarbūs, kad galėtume laiku jums perduoti aktualiausią informaciją.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Pakeisti sąskaitų gavimo būdą galite užsukę į savitarną „Mano BITĖ“ – skiltyje „Nustatymai“ spustelkite „Redaguoti“ ir pasirinkite pageidaujamą sąskaitos gavimo būdą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei prisijungėte prie interneto ne ES šalyje, buvo užfiksuotas prisijungimas prie mobiliųjų duomenų – dėl šios priežasties savaime aktyvavosi ne ES/EEE šalių mobiliųjų duomenų paketas. Tam, kad mobiliųjų duomenų paketas nebūtų užsakomas, savo telefono nustatymuose turėtumėte pakeisti ryšio režimą: išjunkite 4G ir įjunkite tik 3G ryšį, taip pat išjunkite tarptinklinį duomenų ryšį ir nejunkite mobiliųjų duomenų. Daugiau apie duomenų paketus ne ES/EEE šalyse galite sužinoti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Laiku neapmokėjus sąskaitos

Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui ir po jo praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms, SMS žinute jums priminsime apie negautą įmoką. 
Iki žinutėje nurodytos datos negavę jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, deja, turėsime apriboti jums paslaugų teikimą. Jei taip nutiktų, būsimoje sąskaitoje BITĖ paprašytų jūsų padengti ir skolos administravimo mokestį, kurio dydį privatiems klientams nurodome čia ir verslo klientams čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį arba praneškite apie atliktą mokėjimą paskambinę mums tel. 1500 ir paspaudę 1 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +37069923230).

Atkreipiame dėmesį, jog atnaujinant paslaugų teikimą po to, kai paslaugos jums buvo laikinai sustabdytos dėl neapmokėtų sąskaitų, deja, bus taikomas pakartotinio įjungimo mokestis, kurio dydį galite sužinoti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Visada atsižvelgiame į kiekvieno savo kliento situaciją, todėl maloniai kviečiame kreiptis į BITĘ ir paprašyti atidėti sąskaitos mokėjimo terminą – jums tereikia paskambinti tel. 1501. Kiekvieną prašymą dėl įmokos termino atidėjimo svarstome individualiai, tačiau visada stengiamės būti lankstūs.

Taip pat siūlome apsvarstyti BITĖS sąskaitos draudimą – tai puiki galimybė apsisaugoti nuo netikėtų finansinių sunkumų ateityje. Daugiau informacijos apie sąskaitos draudimą galite rasti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patenkinome jūsų prašymą dėl mokėjimo termino atidėjimo, svarbu nepamiršti, kad lauksime jūsų mokėjimo iki sutartos dienos neribodami jums paslaugų teikimo. Tačiau delspinigiai šiuo laikotarpiu bus skaičiuojami.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip, tokia galimybė yra. Esame lankstūs, todėl kviečiame kreiptis į mus su prašymu mokėti sąskaitą dalimis paskambinus tel. 1501.

Kiekvieną prašymą dėl sąskaitos mokėjimo dalimis svarstome individualiai.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patvirtinome jūsų prašymą apmokėti sąskaitą dalimis, svarbu nepamiršti laiku apmokėti naujai gautų sąskaitų. Vis dėlto, sąskaitą apmokant dalimis delspinigių skaičiavimas nėra stabdomas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, susisiekite su mumis per BITĖS pokalbių skiltį arba praneškite apie atliktą mokėjimą paskambinę BITĖS tel. 1501 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +37069923230).

Svarbu žinoti, jog atnaujinant paslaugų teikimą po to, kai paslaugos jums buvo laikinai sustabdytos dėl neapmokėtų sąskaitų, į būsimą sąskaitą, kurią gausite po paslaugų atnaujinimo, bus įtrauktas pakartotinio paslaugų įjungimo mokestis, kurio kainą galite sužinoti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Detalioji išklotinė

Detaliąją 6 mėn. išklotinę galite nemokamai atsisiųsti prisijungę prie savitarnos „Mano BITĖ“. Daugiau informacijos galite rasti čia.

Taip pat detaliąją numerio išklotinę galite gauti užsukę į artimiausią BITĖS saloną – tik perspėjame, kad salone ši paslauga yra apmokestinta, jos kainą rasite čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“ ir pasirinkę paskutinių 6 mėnesių detaliąją išklotinę, joje nemokamai matysite šią informaciją:

  • Vietinių, tarptautinių ir tarptinklinio ryšio skambučių iš jūsų numerio datą, trukmę ir kainą.
  • Išsiųstų SMS ir MMS žinučių datą ir kainą.
  • Perduotų interneto duomenų kiekį, datą ir kainą.
  • Telefonu užsakytas paslaugas (pavyzdžiui, įsigytus loterijos bilietus, automobilio statymo išlaidas ir pan.).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Suprantame, kad keičiantis poreikiams kai kurios paslaugos bėgant laikui gali tapti mažiau reikalingos. Jei nutarėte atsisakyti papildomų paslaugų (pavyzdžiui, įrenginių draudimo, interneto apsaugos ar kt.), tai galite lengvai padaryti savitarnoje „Mano BITĖ“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.