Meniu

Savitarna

Mano BITĖ

Mano BITĖS programėlė – valdykite savo BITĖS paslaugas ir sąskaitas dar lengviau ir patogiau - 24/7.


Čia lengvai ir patogiai galėsite:

  • - valdyti visas BITĖS paslaugas kada tik jums patogu - 24/7;
  • - stebėti kiekvieno jūsų turimo numerio einamojo mėnesio išnaudotus GB, MIN. ir SMS;
  • - sužinoti, kiek reikia mokėti už paslaugas ir lengvai tai padaryti; 
  • - lengvai peržiūrėti paskutinių 6 mėn. sąskaitas ir jas apmokėti; 
  • - matyti išsimokėtinai įsigytos įrangos informaciją;
  • - valdyti BITĖS papildomas paslaugas.


Google play APP STORE

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Tai lengva. Jums tereikia paspausti šią nuorodą, o toliau rinktis jums reikalingą informaciją.

 

Kuriant paskyrą pirmajame žingsnyje paprašysime nurodyti Jūsų naudojamą el. paštą bei susikurti prisijungimo prie svetainės slaptažodį.

 

Sekančiame žingsnyje turėsite papildomai pasirinkti identifikavimo būdą:

  • patvirtinti savo tapatybę el. banku arba m. parašu;
  • identitifikuoti BITĖS paslaugas mokėtojo kodu - tam prireiks žinoti Jūsų mokėtojo kodą bei numerių grupės pridėjimo slaptažodį, kurį galite rasti pirmajame abonentinės sutarties lape skiltyje pastabos;
  • identitifikuoti BITĖS paslaugas telefono numeriu - tam prireiks turėti nurodytą telefoną šalia, į kurį išsiusime laikiną SMS slaptažodį. Atkreipiame dėmesį, kad identifikavus paslaugas šiuo būdu negalėsite keisti paslaugų, matyti detalių išklotinių bei sąskaitų informacijos.

 

Atlikus šiuos veiksmus nauja paskyra bus sėkmingai sukurta ir galėsite pradėti naudotis savitarnos svetaine.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  E-banku ar m.parašu tapatybę patvirtinęs vartotojas Atskirą numerį prisidėjęs vartotojas, turintis administratoriaus teises Atskirą numerį prisidėjęs vartotojas, turintis apribotas teises
Peržiūrėti 6 paskutinių mėnesių sąskaitas X X
Sužinoti einamosios sąskaitos sumą
Patikrinti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį
Užsakyti ir peržiūrėti savo numerio išklotinę
Užsakyti ir peržiūrėti kitų grupės numerių išklotines X X
Apmokėti sąskaitas X X
Keisti sąskaitų gavimo būdą X X
Valdyti mokėjimo plano papildomas paslaugas X
Užsisakyti išlaidų kontrolės paslaugą X
Blokuoti interneto paslaugą telefone
Blokuoti savo numerį praradus telefoną X
Blokuoti kitų savo abonentų numerius praradus telefoną X X
Keisti abonentų teises savitarnoje X X

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu gaunate vieną bendrą sąskaitą už kelis telefono numerius, savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ ji vadinama numerių grupe. Kai svetainėje prie valdomų numerių pridėsite numerių grupę, galėsite:

– Matyti bendrą šios numerių grupės sąskaitą bei ją parsisiųsti;

– Peržiūrėti visų grupės numerių detaliąsias išklotines;

– Keisti visų grupės numerių mokėjimo planus bei paslaugas;

– Keisti išlaidų kontrolės sumą grupės numeriams;

– Valdyti kiekvieno numerio vartotojo teises, jas apriboti arba įjungti administratoriaus teises.


Jeigu norite pridėti numerių grupę prie Jūsų valdomų numerių savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, nurodykite:

Mokėtojo kodą. Jį galite rasti sąskaitos pirmajame lape, viršutiniame dešiniajame kampe;

Saugos kodą. Jį galite rasti sutarties pirmajame lape, laukelyje „Slaptažodis, numerių grupės pridėjimui“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jūs galite užsisakyti paskutinių 6 mėnesių sąskaitų išklotines, kuriose pateikiama tokia informacija:

  • atliktų  skambučių data, trukmė ir kaina;
  • išsiųstų SMS ir MMS žinučių data ir kaina;
  • perduotų interneto duomenų kiekis, data ir kaina.

Išklotines galite užsisakyti nemokamai prisijungę prie "Mano BITĖS" savitarnos svetainės skiltyje Detali išklotinė.

Pasirinkite norimą laikotarpį, pažymėkite numerius, kuriems užsakote išklotinę, ir spustelkite mygtuką „Gauti išklotinę“.

 

SVARBU: detalių išklotinių informaciją gali matyti tik patvirtinus  asmens tapatybę el. banku arba m. parašu  arba pridėjus numerių grupę.  Pridėjus numerį prie paskyros sms slaptažodžiu detalių išklotinių infromacijos matyti negalėsite.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei jūs esate SEB banko, „Swedbank“„Luminor DNB“ internetinės bankininkystės klientas arba naudojatės MoQ paslauga - sąskaitas galite apmokėti savitarnos svetainėje Mano BITĖ.

– prisijunkite prie savitarnos svetainės "Mano BITĖ" ir pasirinkite meniu „Sąskaitos“

– paspauskite mygtuką „Mokėti“ 

– pasirinkite būdą, kuriuo norire atlikti mokėjimą. Visi mokėjimui atlikti reikalingi duomenys bus užpildyti automatiškai,

– prisijungę prie banko ar MoQ, atlikite mokėjimą.


Svarbu: Informacija apie sėkmingai atliktą mokėjimą savitarnos svetainėje atsinaujins per kelias valandas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitas už paskutinius 6 mėnesius savitarnos svetainėje mano.bite.lt galite peržūrėti skiltyje Sąskaitos iškart svetainėje arba parsisiųti PDF ir XML formatu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Būkite ramūs – slaptažodį galime priminti el. paštu. Jums tereikia nurodyti el. pašto adresą, kuriuo esate užsiregistravę, ir atsiųsime juo nuorodą. Ją paspaudę galėsite susikurti naują slaptažodį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei reikia mūsų pagalbos

Klientų aptarnavimo tel.

1501