Meniu

Dažniausiai užduodami klausimai

Šalis Šalies kodas
Afganistanas 93
Airija 353
Albanija 355
Aliaska 1907
Alžyras 213
Amerikos Samoa 684
Andora 376
Angilija 1264
Angola 244
Antigva ir Barbuda 1268
Argentina 54
Armėnija 374
Aruba 297
Asunsjonas 247
Australija 61
Austrija 43
Azerbaidžanas 994
Bahamos 1242
Bahreinas 973
Baltarusija 375
Bangladešas 880
Barbadosas 1246
Belgija 32
Belizas 501
Beninas 229
Bermudai 1441
Bisau Gvinėja 245
Bolivija 591
Bosnija ir Hercegovina 387
Botsvana 267
Brazilija 55
Brunėjus 673
Bulgarija 359
Burkina Fasas 226
Burundis 257
Butanas 975
Centrinė Afrikos Resp. 236
Čadas 235
Čekija 420
Čilė 56
Danija 45
Didžioji Britanija 44
Didžiosios Britanijos Mergelių Salos 1284
Diego Garsija 246
Dominijos resp. 1809
Dominika 1767
Dramblio Kaulo Krantas 225
Džibutis 253
Egiptas 20
Ekvadoras 593
Eritrėja 291
Estija 372
Etiopija 251
Farerų salos 298
Fidžis 679
Filipinai 63
Folklendų salos 500
Gabonas 241
Gajana 592
Gambija 220
Gana 233
Gibraltaras 350
Graikija 30
Grenada 1473
Grenlandija 299
Gruzija 995
Guamas 1671
Gvadelupa 590
Gvatemala 502
Gvinėja 224
Haitis 509
Hondūras 504
Honkongas 852
Indija 91
Indonezija 62
Irakas 964
Iranas 98
Islandija 354
Ispanija 34
Italija 39
Izraelis 972
Jamaika 1876
Japonija 81
JAV 1
Jemenas 967
Jordanija 962
Jungtiniai Arabų Emyratai 971
Juodkalnija 382
Kaimanų salos 1345
Kambodža 855
Kamerūnas 237
Kanada 1
Kataras 974
Kazachstanas 7
Kenija 254
Kinija 86
Kipras 357
Kirgizija 996
Kiribatis 686
Kolumbija 57
Komorai 269
Kongas 242
Kosta Rika 506
Kroatija 385
Kuba 53
Kuko salos 682
Kuveitas 965
Laosas 856
Latvija 371
Lenkija 48
Lesotas 266
Libanas 961
Liberija 231
Libija 218
Lietuva 370
Liuksemburgas 352
Madagaskaras 261
Makao 853
Makedonija 389
Malaizija 60
Malavis 265
Maldyvai 960
Malis 223
Malta 356
Marokas 212
Maršalo salos 692
Martinika 596
Mauricijus 230
Mauritanija 222
Meksika 52
Mergelių Salos (JAV teritorija) 1340
Mianmaras (Birma) 95
Mikronezija 691
Moldova 373
Monakas 377
Mongolija 976
Montseratas 1664
Mozambikas 258
Namibija 264
Naujoji Kaledonija 687
Naujoji Zelandija 64
Nauru 674
Nepalas 977
Nyderlandų Antilai 599
Nyderlandų Karalystė (Olandija) 31
Nigerija 234
Nigeris 227
Nikaragva 505
Niujė 683
Norfolko sala 672
Norvegija 47
Omanas 968
Pakistanas 92
Palau 680
Panama 507
Papua Naujoji Gvinėja 675
Paragvajus 595
Peru 51
Pietų Afrikos Resp. 27
Pietų Korėja 82
Portugalija 351
Prancūzija 33
Prancūzų Gviana 594
Prancūzų Polinezija 689
Puerto Rikas 1939
Pusiaujo Gvinėja 240
Rejunjonas 262
Ruanda 250
Rumunija 40
Rusija 7
Saliamono salos 677
Salvadoras 503
Samoa 685
San Marinas 378
San Tomė ir Prinsipė 239
Saudo Arabija 966
Seišeliai 248
Senegalas 221
Sent Kitsas ir Nevis 1869
Sent Lusija 1758
Sent Pjeras ir Mikelonas 508
Sent Vinsentas ir Grenadinai 1784
Serbija 381
Siera Leonė 232
Singapūras 65
Sirija 963
Slovakija 421
Slovėnija 386
Somalis 252
Sudanas 249
Suomija 358
Surinamas 597
Svazilandas 268
Šiaurės Korėja 850
Šri Lanka 94
Švedija 46
Šveicarija 41
Šventos Elenos sala 290
Tadžikistanas 992
Tailandas 66
Taivanis 886
Tanzanija 255
Terksas ir Kaikosas 1649
Togas 228
Tonga 676
Trinidadas ir Tobagas 1868
Tunisas 216
Turkija 90
Turkmėnistanas 993
Tuvalu 688
Uganda 256
Ukraina 380
Urugvajus 598
Uzbekija 998
Vanuatu 678
Venesuela 58
Vengrija 36
Vietnamas 84
Vokietija 49
Volio ir Futūno salos 681
Zairas 243
Zambija 260
Zimbabvė 263
Žaliasis Kyšulys (Kabo Verdė) 238

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Pagalbos numeriai
011 Gaisrinė Nemokamas
022 Policija (numeris veikia tik Lietuvoje) Nemokamas
033 Greitoji medicinos pagalba Nemokamas
112 Bendrasis pagalbos centras (numeris veikia ir užsienyje, ir Lietuvoje) Nemokamas
116111 Bendra vaikų pagalbos linija Nemokamas
 
BITĖS paslaugos
119 Pasiūlymai / pageidavimai BITEI Nemokamas
1500 Informacija apie praėjusio ir einamojo laikotarpio sąskaitas, neišnaudotas minutes Nemokamas
1501 BITĖS Klientų aptarnavimo skyrius Nemokamas
1511 Skambučiai į balso paštą 0,14 Eur/skam.
1513 Jei skambinate į balso paštą iš kito BITĖS telefono Pagal pasirinktą mokėjimo planą
 
Maistas į namus
1315 Vilnius, Kaunas, Pizza Jazz užsakymo numeris 0,14 Eur/min
1315 Panevėžys, "Kakadu" picerijos užsakymo numeris 0,14 Eur/min
19900  Cgates paslaugoss 0,09 Eur/min
19991 Nemokamas Bolt automobilio iškvietimo numeris 0,00 Eur/min. Kliento skambutį apmoka paslaugos teikėjas
 
Taksi paslaugos
1313 Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1366 Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1400 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1818 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,09 eur/min
1411 Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1420 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1422 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1424 Vilnius, UAB „Dallis“ paslaugos  0,58 Eur/min.
1441 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1444 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1445 Vilnius,UAB "Regand kompani" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1449 Vilnius, UAB "Taksodromas" paslaugos 0,29 Eur/min.
1455 Vilnius,UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1466 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1477 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1488 Vilnius UAB "Taxilita" paslaugos 0,11 Eur/skamb.
1800 Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos 0,09 eur/min.
1833 Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos 0,09 eur/min.
1844 Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos 0,09 eur/min.
1866 Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos 0,09 eur/min.
1444 Kaunas, UAB "Žaibiškas greitis" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1474 Kaunas, UAB "Eurotaksi paslaugos ir Ko" paslaugos 0,14 Eur/min.
1455 Klaipėda, UAB "Taksoma" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1400 Šiauliai, A. Sabansko įmonės paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1443 Šiauliai, UAB "Deigrė" paslaugos 0,29 Eur/min.
1444 Šiauliai, UAB "Deigrė" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1453 Šiauliai, UAB "Deigrė" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1456 Šiauliai, UAB "Deigrė" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1432 Panevėžys, UAB "Mūsų Meida" paslaugos 0,29 Eur/min.
1444 Panevėžys, UAB "Mūsų Meida" paslaugos 0,29 Eur/min.
1445 Panevėžys UAB "Sezamo" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
1441 Jonava, IĮ "Eisinta" paslaugos 0,29 Eur/skamb.
 
Pagalba kelyje
1414 UAB „Sauda“ taksi iškvietimas ir techninė pagalba kelyje 0,58 Eur/min.
1810 UAB "Falck Lietuva" techninė pagalba kelyje 0,58 Eur/min.
1888 „Euro Asista“ techninė pagalba kelyje Pagal pasirinktą mokėjimo planą
 
Informacija
1889 UAB „Vilniaus vandenys“ 0,09 Eur/min
118 Telia Customer Service LT, UAB 0,43 Eur/min.
1481 Kredito unija "Vilniaus taupomoji kasa" 0,11 Eur/min.
1588 UAB „Infomedia“ informacinis numeris 0,11 Eur/min.
1616 UAB „Roventa“ Skambutis pagal pasirinktą mokėjimo planą; nuo 0,09 Eur/SMS
1617 Telia Customer Service LT, UAB 0,11 Eur/min; nuo 0,09 Eur/SMS
1661 UAB "Toks" Vilniaus autobusų stoties informacija 0,43 Eur/min.
1664 Vilniaus miesto savivaldybės administracijos informacija Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1667 Telia Customer Service LT, UAB 0,60 Eur/min;
nuo 0,60 Eur/SMS
1802 AB “Energijos skirstymo operatorius” (ESO) Klientų aptarnavimas 0,09 Eur/min
1804 AB “Energijos skirstymo operatorius” (ESO) Dujų avarinė Tarnyba 0,00 Eur/min
1806 UAB ,,EMP recycling" informacija Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1816 Telia 0,09 Eur/min
1817 Telia 0,09 Eur/min; 0,09 Eur/SMS
1852 AB “Energijos skirstymo operatorius” (ESO) Elektros gedimų registravimas, 0,00 Eur/min
1868 UAB "Kavamedia" informacija apie teikiamas paslaugas Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1877 Circle K Lietuva, UAB 0,09 Eur/min.; 0,09 Eur/SMS
1882 Valstybinės mokesčių inspekcijos informacinis numeris 0,01 Eur/min
1883 "Sodros" informacija 0,01 Eur/min; 0,09 Eur/SMS
1885 UAB „Tele2” 0,09 Eur/min
 
Bankai
1528 AB SEB banko privačių klientų informacija 0,11 Eur/min
19222 AB SEB banko verslo klientų informacija 0,09 Eur/min
1554 Luminor Bank AS 0,11 Eur/min
1608 Luminor Bank AS 0,11 Eur/min
1633 AB Swedbank informacija: verslo klientų konsultacijos 0.11 Eur/min
1884 AB Swedbank mokėjimo kortelių blokavimas: privačių klientų konsultacijos 0.09 Eur/min
 
Saugos tarnybos
1646 UAB „Ekskomisarų biuras“ saugos tarnyba 0,11 Eur/min
1691 UAB „G4S“ saugos tarnyba Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1858 UAB „Argus” saugos tarnyba Pagal pasirinktą mokėjimo planą
 
Draudimas
1620 UAB "If draudimas" paslaugos Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1626 ADB „Gjensidige” draudimo klientų informacija 0,11 Eur/min
1819 UADBB „Balto Link“ Klientų aptarnavimo numeris 0,09 Eur/min
1828 AB "Lietuvos draudimas" Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1887 ADB "Ergo Lietuva" klientų aptarnavimo numeris Pagal pasirinktą mokėjimo planą
 
Parama/Labdara
1343 Paramos/labdaros projektai 3 Eur/skambutis/SMS
1402 Paramos/labdaros projektai 3 Eur/skambutis/SMS
1404 Paramos/labdaros projektai 3 Eur/skambutis/SMS
1405 Paramos/labdaros projektai 2,00 Eur/skambutis/SMS
1406 Paramos/labdaros projektai 2,00 Eur/skambutis/SMS
1407 Paramos/labdaros projektai 3,00 Eur/skambutis/SMS
1416 Paramos/labdaros projektai 5 Eur/skambutis/SMS
1417 Paramos/labdaros projektai 2 Eur/skambutis/SMS
1418 Paramos/labdaros projektai 3 Eur/skambutis/SMS
1419 Paramos/labdaros projektai 2 Eur/skambutis/SMS
1490 Paramos/labdaros projektai 3 Eur/skambutis/SMS
1482 Paramos/labdaros projektai 5 Eur/skambutis/SMS
1890 Paramos/labdaros projektai 1 Eur/skambutis/SMS
1891 Paramos/labdaros projektai 3 Eur/skambutis/SMS
1892 Paramos/labdaros projektai 5 Eur/skambutis/SMS
1471 Paramos/labdaros projektai 2 Eur/skambutis; nuo 5 Eur/SMS
 
Loterijos
1612 UAB "Generalinis platintojas" loterija 0,72 Eur/skambutis/SMS; 0,72 Eur loterijos bilietas
1634 UAB "Olifėja" loterija 0,20 Eur/skambutis/SMS; 0,80 Eur loterijos bilietas
 
Kitos paslaugos
1300 UAB "Bitė Lietuva" paslauga „Kalėdų Senelio linija“ 0,14 Eur/min.
1301 UAB "Bitė Lietuva" paslauga „Kalėdų Senelio linkėjimai“ 0,14 Eur/min.
1302 UAB "Idėjų namai" paslauga „Mobilusis bučinys“ 0,58 Eur/min.
1303 UAB "Idėjų namai" paslauga „Melagių linija“ 0,58 Eur/min.
1304 UAB "Idėjų namai" paslauga „Šou žvaigždžių sveikinimai“ 0,58 Eur/min.
1305 UAB "Idėjų namai" paslauga „Valentino linija“ 0,58 Eur/min.
1306 UAB "Idėjų namai" paslauga „Pasimatymų linija“ 0,58 Eur/min.
1307 UAB "Idėjų namai" paslauga „Šiurpios istorijos“ 0,58 Eur/min.
1310 UAB "Bitė Lietuva" paslauga „Horoskopo linija“ 0,58 Eur/min.
1311 UAB "Bitė Lietuva" paslauga „Anekdotų linija“ 0,58 Eur/min.
1312 UAB "Vestekspress" informacijos linija 0,11 Eur/min.
1314 UAB "Bitė Lietuva" paslauga „Paskambink man“ 0,58 Eur/min.
1321 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1323 UAB "Forticom" pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1326 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,29 Eur/SMS
1327 UAB "Forticom" pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1328 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1336 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1337 MobiGW OU pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS nuo 0,09 Eur/SMS
1355 UAB "Grinda" Vilniaus miesto kelių priežiūros ir eksploatavimo įmonė Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1377 UAB "Idėjų namai" paslauga „Laisvalaikio linija“ 0,58 Eur/min.
1378 Link Mobility SIA nuo 0,09 Eur/SMS
1385 UAB "Verozona" pramoginės paslaugos 0,29 Eur/min;
nuo 0,09 Eur/SMS
1388 UAB "Norby Telecom" paslaugos Pagal pasirinktą mokėjimo planą
1389 J.Jankevičiaus firmos "Kauno alėja" paslauga "Vilniaus turistų gidas" 0,29 Eur/min.
1390 UAB "Artvydas" pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1398 UAB "Paysera LT" paslaugos nuo 0,00 Eur/SMS
1479 MobiGW OU pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS nuo 0,09 Eur/SMS
1567 Forum cinemas informacija 0,55 Eur/min.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1600 RGK Mobile paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1604 UAB “TCG Telecom” projektai 0,58 Eur/skamb.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1609 TVplay Home 0,04 Eur/min; 0,29 Eur/SMS
1615 UAB „Dignet LTU“ paslaugų užsakymo numeris nuo 0,09 Eur/SMS
1619 UAB "Mobiliųjų sprendimų centras", tarifas pagal pasirinktą mokėjimo planą; 0,03 Eur/SMS 0,20 Eur/min.
1624 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1643 UAB "Kurtu" paslaugos 0,18 Eur/SMS
1649 UAB “TCG Telecom” projektai 0,29 Eur/min.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1654 UAB "Verozona" pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1656 UAB "Verozona" pramoginės paslaugos 0,29 Eur/min; nuo 0,09 Eur/SMS
1669 UAB “TCG Telecom” projektai 0,29 Eur/min.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1670 UAB “TCG Telecom” projektai 0,58 Eur/min.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1671 UAB “TCG Telecom” projektai 0,29 Eur/min.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1672 UAB “TCG Telecom” projektai 0,29 Eur/min.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1673 UAB “TCG Telecom” projektai 0,29 Eur/min.;
nuo 0,09 Eur/SMS
1679 UAB "Verozona" pramoginės paslaugos nuo 0,09 Eur/SMS
1685 Link Mobility SIA nuo 0,09 Eur/SMS
1850 UAB "GRIFS AG" paslaugos 0,09 Eur/min;
1851 UAB "General Financing" paslaugos 0,09 Eur/min;
1862 UAB "Moment Credit" informacinis numeris 0,09 Eur/min.
 

Papildoma informacija

Išvykus iš Lietuvos, paslaugų, kurios teikiamos Lietuvoje trumpaisiais numeriais, užsisakyti ir atsisakyti nėra galimybės.

Skambučiams trumpaisiais numeriais taikomas standartinis tarifas – 0,11 EUR/min.(su PVM) (serijoms 18xx, 19xxx taikomas standartinis 0,09Eur/min. tarifas su PVM), jei nėra nurodyta kitaip. Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais nėra įtraukiami į mokėjimo plano mokestį.

Aukščiau esančiame sąraše gali būti pateikiami ne visi faktiškai veikiantys trumpieji numeriai. Taip pat rekomenduojame prieš naudojantis paslaugomis kainą pasitikrinti konkrečių paslaugų teikėjų interneto svetainėse arba kreiptis BITĖS klientų aptarnavimo nr. 1501.


Atsakingas pridėtinės vertės paslaugų naudojimas

BITĖ informuoja, kad savo klientams suteikia galimybę naudotis trečiųjų šalių teikiamomis pridėtinės vertės paslaugomis, kurios yra teikiamos mobiliuoju internetu, programėlėmis ir trumpaisiais numeriais, mokėjimus už šias paslaugas įtraukiant į operatoriaus paslaugų sąskaitą, arba apmokant jas iš išankstinio paslaugų vartojimo LABAS sąskaitos.

Iš savo klientų tikimės atsakingo ir atidaus trečiųjų šalių paslaugų užsakymo ir naudojimo. Prieš pradedant naudotis šiomis paslaugomis, visais atvejais rekomenduojame susipažinti su paslaugų naudojimo sąlygomis, taisyklėmis ir įkainiais. Nepradėti naudoti paslaugų, jeigu jų teikimo sąlygos nėra aiškios. Atitinkamai reaguoti, jeigu naršant mobiliuoju internetu yra siūlomas brukalas arba reklama, kuri informuoja, kad naudojamas kliento įrenginys galimai reikalauja papildomų apsaugos programų arba kito tipo paslaugų.

Norėdami gauti papildomos informacijos apie teikiamas paslaugas galite kreiptis į paslaugos teikėją arba BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501. Kitų operatorių klientams +370 699 23 230.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kokios yra sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklės?

Mes esame sąžiningi su savo klientais, todėl tikimės, jog Jūs, kaip ir daugelis mūsų klientų, būsite sąžiningi su mumis ir kitais mūsų klientais. Norėdami tai užtikrinti, sukūrėme sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles.
 

Sąžiningo naudojimosi taisyklės – tai taisyklės, kurių prašysime laikytis naudojantis mūsų neribotų pokalbių, SMS ar neriboto mobiliojo interneto paslaugomis. Jas sukūrėme ne veltui – siekdami, kad Jūs ir kiti mūsų klientai gautų kokybiškiausias mūsų paslaugas ir patirtų visus naudojimosi „Bitės“ paslaugomis privalumus. Šios taisyklės mums yra labai svarbios, todėl tikimės, kad taip pat jas gerbsite. Taisyklių nesilaikymą būsime priversti vertinti kaip mūsų susitarimo pažeidimą. Pasirašydamas sutartį, Jūs nuoširdžiai pasižadate laikytis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių, kurias pateikiame toliau.
 

Taigi kas būtų laikoma nesąžiningu naudojimusi paslaugomis?

Esmė labai paprasta – mūsų neribotų skambučių paslaugos, neribotos trumposios žinutės (SMS) ir neribotas mobilusis internetas yra skirti žmonėms bendrauti ir tenkinti kitiems asmeniniams poreikiams. Todėl nesąžiningais laikysime visus skambučius ir trumpąsias žinutes (SMS), kurių tikslas nėra bendravimas tarp žmonių.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog, priklausomai nuo Jūsų pasirinkto mokėjimo plano, neribotas internetas gali būti skiriamas tik Jums ir tik naudojimui Jūsų mobiliajame telefone. Todėl tokiais atvejais nesąžiningu gali būti pripažintas neriboto interneto naudojimas tokiuose įrenginiuose kaip planšetės, asmeniniai kompiuteriai, maršrutizatoriai, modemai ir pan. ar dalijimasis internetu su kitais interneto vartotojais arba kitais Jums priklausančiais įrenginiais. Nesąžiningu naudojimusi bus laikomas ir nepagrįstai didelio SMS, skambučių arba mobiliojo interneto srauto siuntimas, priėmimas arba dalijimasis, arba kitoks vartojimas, kuris pagal savo pobūdį, apimtį ar trukmę yra neįprastas tokios paslaugos vartotojams, iš esmės neatitinka įprasto vidutinio mūsų kliento vartojimo įpročių ir yra nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms.
 

Kitaip tariant, viskas bus sąžininga ir teisinga, jei Jūs:

 – Prisijungėte prie mūsų, nes norite naudotis „Bitės“ paslaugomis, o ne dėl kitų priežasčių.

 – Mūsų SIM kortelę naudosite išskirtinai bendrauti su kitais žmonėmis arba naršyti internete savo asmeninėms reikmėms.

 – Mūsų SIM kortelę naudosite tik mobiliajame telefone, kurio nenaudosite kaip maršrutizatoriaus (angl. Wi-Fi Hotspot) arba modemo (angl. Tethering) kitiems įrenginiams.

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, neteiksite ryšio paslaugų kitiems.

 – Mūsų (ar mūsų klientų) sąskaita nesieksite piniginės naudos sau; neperparduosite mūsų paslaugų ar jų dalies kitiems asmenims.

 – Neskambinsite ir nesiųsite nepageidaujamų ar trumpųjų žinučių ir kitaip nepiktnaudžiausite mūsų paslaugomis verslo ar rinkodaros tikslais.

 – Nenaudosite mūsų paslaugų telemarketingo ar klientų aptarnavimo veiklai vykdyti.

 – Nebandysite pasipelnyti iš „Bitės“ ar kitų operatorių.

 – Naudositės mūsų paslaugomis (ir šiuo tikslu suteikta SIM kortele) asmeniškai ir neleisite jomis ar Jums suteikta SIM kortele naudotis kitiems asmenims be išankstinio mūsų sutikimo, t. y. paslaugos, SIM kortelės ar galinio įrenginio nenaudosite tam, kad perduotumėte duomenis kitiems vartotojams ar peradresuotumėte duomenis į kitus įrenginius.

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, nebandysite pasipelnyti iš skirtumo tarp Jums taikomo tarifo, tinklų sujungimo mokesčio ir kitų rinkoje galiojančių kainų.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės įrangoje, kuri Lietuvoje yra draudžiama, arba įrangoje, kuri pagal Jūsų pasirinktą mokėjimo planą tokiam įrenginiui nėra skirta, pavyzdžiui, vietoj telefono aparato naudojamas asmeninis kompiuteris, planšetė, maršrutizatorius, modemas ir pan.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės, Jums suteikto telefono numerio ar įrangos jokiai neteisėtai veiklai, taip pat susijusiai su piktnaudžiavimu ar sukčiavimu. Jūs privalote užtikrinti, kad Jums suteikta SIM kortelė, įranga ar telefono numeris nebūtų naudojami nusikalstamai veiklai vykdyti.


Konkrečiam mokėjimo planui taikomas sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygas visada galėsite rasti prie mokėjimo plano aprašymo, todėl siūlome su šiomis sąlygomis susipažinti prieš nusprendžiant, kuris mokėjimo planas labiausiai atitinka Jūsų poreikius.

Norime priminti, kad, pažeidę sąžiningo naudojimosi taisykles, kartu pažeisite ir mūsų susitarimą. Tokiu atveju, priklausomai nuo pažeidimo sunkumo, mes pasiliekame teisę nedelsdami (visai ar iš dalies) apriboti Jums teikiamas paslaugas arba pasiūlyti Jums kitą mokėjimo planą, tačiau tikimės, jog to neprireiks.

Apie atsisakymą teikti paslaugas arba siūlomą kitą mokėjimo planą pranešime Jums vienu iš šių būdų: raštu, trumpąja žinute (SMS), elektroniniu paštu arba susisiekę su Jumis telefonu. Apribojus Jums teikiamas paslaugas Jūs ir toliau galėsite skambinti nemokamu Klientų aptarnavimo telefonu 1501, bendruoju pagalbos numeriu 112 ir kitais nemokamais telefonų numeriais. Jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitą įrangą, Jums pažeidus mūsų susitarimo sąlygas ir dėl to apribojus Jums teikiamas paslaugas, prašysime Jus sumokėti visas likusias įmokas iš karto ir visiškai atsiskaityti už šią įrangą. Už įrangą mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje.

Kaip jau minėjome, tikimės, kad šių veiksmų imtis tikrai neteks. Be to, pastebėję, jog mūsų paslaugomis naudojatės nesąžiningai, pasiliekame teisę ir ateityje neteikti Jums paslaugų.

Pabaigoje norime priminti, kad Jūs esate atsakingas už tai, kaip yra naudojamasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu. Todėl prašysime Jūsų užtikrinti, kad tie šeimos nariai, kurie naudojasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu, taip pat laikytųsi sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygų. Suprantame, kad tai nėra pati smagiausia tema prie vakarienės stalo, bet, jei žinote, kad Jūsų įranga naudosis kiti, prašome juos taip pat supažindinti su šiomis sąlygomis.

Jei pametėte ar kitaip praradote SIM kortelę ar įrangą, nedelsdami praneškite mums klientų aptarnavimo telefonu 1501. Tik taip galėsime užkirsti kelią nesąžiningam ir neteisėtam SIM kortelės ar įrangos panaudojimui.

Dėkojame už kantrybę skaitant šias taisykles. Mes tikimės, kad sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių nepažeis nė vienas mūsų klientas ir kad Jūs, kaip ir mes, manote, jog būti sąžiningam yra daug paprasčiau ir smagiau.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norint naudotis BITĖS mobiliuoju internetu, reikia nustatyti tinkamus interneto parametrus:

Interneto prieigos taškas (APN) turi būti – „internet“ (taip pat gali būtinaudojami APN banga arba wap). Papildomų nustatymų vesti nereikia. Jei naudojatės statiniu IP adresu, būtina naudoti „bangapro“ interneto prieigos tašką.

– Telefonuose su Android operacine sistema, norint nusistatyti interneto nustatymus reikia eiti:
Nustatymai > Daugiau tinklų > Mobilieji tinklai > Prieigos taškų pavadinimai > Pridėti naują. (Nustatymų kelias gali skirtis priklausomai nuo telefono gamintojo ir operacinės sistemos versijos).

Interneto telefone plašetėje nustatymai

 

– Telefonuose su iOS operacine sistema (Apple) reikia eiti: Settings > Mobile data > Mobile data network.

Interneto telefone plašetėje nustatymai

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitas už BITĖS paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose:

- atliekant mokėjimą per įmokas.

- atliekant vietinio pavedimo mokėjimą;

 

Reikėtų turėti sąskaitą viename iš šių bankų ir naudotis atitinkamomis interneto bankininkystės sistemomis:


Kaip atlikti mokėjimą "Swedbank" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Kasdienės paslaugos skiltį Įmokos;


SWEBDANK

2. Įveskite įmokos kodą 217, sąraše raskite „UŽ BITĖS LIETUVA PASLAUGAS“ ir paspauskite Mokėti;

swedbnak

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų Vardas, pavardė bei Adresas reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo Mokėtojo kodą – jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje.

swedbank3

4. Įrašykite sumą bei paspauskite Atlikti mokėjimą.

 

Kaip atlikti mokėjimą "SEB" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Mokėjimai skiltį Įmokos ir mokesčiai;


seb 1

2. Lauke Įveskite įmonės, knygelės pavadinimą arba įmokos kodą įveskite Bitės įmokos kodą - 217 arba „BITĖ Lietuva“, sąraše raskite UAB Bitė Lietuva ir paspauskite Mokėti;

seb 2

3. Atsiradusiame lange laukuose Vardas ir pavardė bei Adresas įrašykite reikalaujamus duomenis;

seb 3

4. Įrašykite savo Mokėtojo kodą, kuris yra nurodytas jūsų sąskaitos pirmame lape lauke „Mokėtojo kodas“.

5. Įrašykite sumą bei paspauskite Tęsti.

 

Kaip atlikti mokėjimą Luminor | DNB banke per įmokas:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Už paslaugas“;


luminor dnb 1

2. Skiltyje „Paslaugų teikėjas“ pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir paspauskite paieškos ikoną;

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Mokėtojas“, „Mokėtojo adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje;

luminor dnb 2
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Toliau“;

 

Kaip atlikti mokėjimą „Šiaulių banke“

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Įmokos ir mokesčiai“. Lauke „Mokesčio paieška pagal įmonę“ įveskite „Bitė“ arba lauke „Mokesčių grupė“ pasirinkite „Telefonas, televizija, internetas“ ir paspauskite „Parodyti“

 

siauliu banka 1

 

2. Pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir spauskite „Mokėti“

siauliu bankas 2

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Vardas“, „Pavardė/ Įmonė“, „Adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite sąskaitos pirmame puslapyje;

siauliu bankas 3
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Įvesti ir pasirašyti“.

 

Kaip atlikti mokėjimą „Luminor | Nordea“, “Danske”, „Citadele“ ir „Medicinos banke":

Norėdami atsiskaityti šiuose bankuose už „Bitės“ paslaugas, užpildykite vietinio mokėjimo nurodymo privalomus laukus, įveskite:

1. Savo ar asmens, už kurį mokate, vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą;
2. Savo ar asmens, už kurį mokate, adresą;
3. Mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitos pirmame lape;
4. Mokėjimo sumą.
5. Atliekant vietinį mokėjimo nurodymą reikia nurodyti UAB „BITĖ Lietuva“ sąskaitą AB banke "Swedbank". Banko kodas 73000, a.s. LT617300010089139436

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Nuolatinė gyvenamoji vieta ar nuolatinis ryšys. Mokėjimo plano suteikiamas mobiliojo ryšio paslaugas galėsite naudoti keliaujant ES / EEE šalyse plane aprašytomis sąlygomis bei tarifais, jei nuolat gyvenate Lietuvoje / vykdote komercinę veiklą arba turite pastovių ryšių su Lietuva, susijusių su dažnu ir ilgalaikiu buvimu Lietuvos teritorijoje. Siekiant užkirsti kelią piktnaudžiavimui ar neįprastam naudojimuisi paslaugomis, nesusijusiam su periodiniu keliavimu, galime Jūsų prašyti pateikti įrodymus, jog gyvenate / vykdote komercinę veiklą ar turite pastovių ryšių su Lietuva. Jums nepateikus tinkamo įrodymo, naudojimasis mobiliojo ryšio paslaugomis keliaujant ES / EEE šalyse bus apmokestintas didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams.
 

Duomenų kiekio limitas. Negalioja su planais privatiems „Lengviau“, kurie suteikia fiksuotą kiekį duomenų naršymui ES. Limitas taikomas kitiems planams tais atvejais, kai už mokėjimo plano ar papildomo duomenų paketo mėnesio mokestį suteikiamas neribotas duomenų kiekis arba suteikiamo duomenų kiekio vieno GB kaina yra mažesnė už didžiausią leistiną didmeninę duomenų perdavimo ES / EEE šalyse kainą privatiems klientams ar verslo klientams. Limitas apskaičiuojamas mokėjimo plano ar papildomo duomenų paketo mėnesio mokestį padalinus iš didžiausios leistinos didmeninės kainos už vieną GB  (privatiems – 5,45 Eur, verslui 4,5 Eur) ir gautą sumą padauginus iš dviejų.
 

Pvz. privatiems klientams:, naudojantis mokėjimo planu, kuris suteikia neribotą kiekį minučių ir trumpųjų žinučių bei 15 GB už 21 Eur/mėn. su PVM mokestį, keliaujant ES / EEE šalyse taikant RRT patvirtintą priemoką bus galima išnaudoti 7,71 GB ((21/5,45)x2). Kiekvienas papildomas megabaitas iki tol, kol bus išnaudoti mokėjimo plano suteikiami 15 GB, bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis. Išnaudojus visą mokėjimo plane nurodytą duomenų kiekį, suteikiamas papildomas 1 GB už 3,85 Eur su PVM, kuriam taip pat taikoma duomenų kiekio limito formulė. Pritaikius ją, keliaujant ES / EEE šalyse bus suteikiama 1,41 GB ((3,85/5,45)x2) duomenų, kurie apmokestinami RRT patvirtinta priemoka. 
 

Pvz. verslo klientams:, naudojantis mokėjimo planu, kuris suteikia neribotą kiekį minučių ir trumpųjų žinučių bei 12 GB už 23 Eur/mėn. be PVM mokestį, keliaujant ES / EEE šalyse taikant RRT patvirtintą priemoką bus galima išnaudoti 10,22 GB ((23/4,5)x2). Kiekvienas papildomas megabaitas iki tol, kol bus išnaudoti mokėjimo plano suteikiami 12 GB, bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis. Išnaudojus visą mokėjimo plane nurodytą duomenų kiekį, suteikiamas papildomas 1 GB už 3 Eur/mėn. be PVM, kuriam taip pat taikoma duomenų kiekio limito formulė. Pritaikius ją, keliaujant ES / EEE šalyse visą papildomo duomenų paketo kiekį, t.y. 1,33 GB ((3/4,5)x2), bus galima išnaudoti už RRT patvirtintą priemoką. 


Naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis apimtis ir buvimo kitose ES / EEE šalyse trukmė. Tuo atveju, jei per 4 mėnesių laikotarpį, atsižvelgdami į tvarkomus srauto duomenis, pastebėsime, kad:

– minučių, SMS/MMS arba duomenų išnaudojate daugiau ES / EEE šalyse nei Lietuvoje, ir tuo pačiu

– ES / EEE šalyse praleidžiate daugiau laiko nei Lietuvoje,

tolesnis naudojimasis paslaugomis ES / EEE šalyse nuo įspėjimo dienos bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeis.

– Pvz., jei per 4 mėnesių laikotarpį abonentas išnaudojo 200 min., iš kurių daugiau kaip 100 min. išnaudota kitose ES / EEE šalyse, ir daugiau nei 2 mėnesius praleido būdamas kitose ES / EEE šalyse, toks naudojimasis paslaugomis bus laikomas piktnaudžiavimu ir papildomos minutės, SMS bei megabaitai, išnaudoti keliaujant ES / EEE šalyse, nuo įspėjimo dienos bus apmokestinti tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamomis paslaugų užsienyje kainomis privatiems klientams ar verslo klientams, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeis.

Dienos, kai abonentas buvo prisijungęs prie mobiliojo ryšio tinklo Lietuvoje, nepriklausomai nuo prisijungimo trukmės, yra priskiriamos buvimo Lietuvoje laikui. Dienos, kuriomis nebuvo prisijungta prie jokio tinklo (pvz. įrenginys buvo išjungtas), nevertinamos skaičiuojant buvimo Lietuvoje ir kitose ES /EEE šalyse trukmę. Naudojimasis paslaugomis ar buvimas ne ES / EEE šalyse yra prilyginamas naudojimuisi paslaugomis ar buvimui Lietuvoje.

Naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis taip pat gali būti apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams nuo įspėjimo dienos, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeičia, ir tais atvejais, kuomet tas pats asmuo turi ne vieną abonentą ir tarptinklinio ryšio paslaugoms naudoja keletą SIM kortelių.
 

Organizuotas perpardavimas. Nustačius, kad SIM kortelės yra organizuotai perparduotos asmenims, negyvenantiems Lietuvoje ir neturintiems kito pastovaus ryšio su Lietuva, galime nedelsiant imtis priemonių, pvz., apriboti naudojimąsi paslaugomis ar apmokestinti ES / EEE šalyse naudojamas paslaugas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

 

SMS žinutės

Trumposios žinutės (SMS) - tai galimybė siųsti ir gauti trumpas tekstines ( iki 160 simbolių) žinutes mobiliuoju ryšiu. Paslauga gali naudotis visi BITĖS mobiliojo ryšio klientai.
 

Ką turėčiau žinoti?
 

– Jei žinutėje naudojamos lietuvių/latvių/rusų ar kt. kalbos raidės, kurių nėra lotyniškoje abėcėlėje, tuomet telefonas naudoja kitokį simbolių kodavimą. Dėl to 1 SMS žinutės talpa sumažėja nuo 160 iki 70 simbolių.

– Jei siunčiamos žinutės ilgis viršija SMS žinutės talpą (70 - 160 simbolių), ją telefonas automatiškai suskaido į 2 ar daugiau SMS žinučių ir išsiunčia vieną, paskui kitą ir t.t. Gavėjo aparate žinutės vėl sujungiamos i vieną. Siuntėjas moka už kiekvieną tokiu būdu siųstą SMS žinutę.

– „Bitės“ SMS centro numeris +37069950115.

– SMS žinutes galite siųsti ne tik iš telefono, bet ir iš kompiuterio, kuris turi interneto ryšį naudodamiesi „SMS biuro paslaugą“.
 

Kodėl man nepavyksta išsiųsti SMS žinutės?
 

SMS žinutės iš mobiliojo telefono gali nepavykti išsiųsti dėl keleto priežasčių:

– Telefone nenustatytas pranešimų centro numeris;

– Blokavote SMS žinučių siuntimą iš savo telefono numerio;

– Savo mobiliajame telefone nustatėte, kad SMS žinutės būtų siunčiamos per GPRS;


Ką turėtumėte daryti?
 

– Nustatykite pranešimų centro numerį: +37069950115

– Panaikinkite SMS žinučių blokavimą: surinkite telefono ekrane tokią simbolių seką #35*blokavimo kodas# ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką;

– Išjunkite SMS žinučių siuntimą per GPRS.

– Jūs neteisingai nurodote gavėjo telefono numerį. Jis turėtų būti nurodomas taip: +ZYYYXXXXX, kur: Z – šalies kodas, YYY – tinklo kodas, XXXXX – telefono numeris.

– Gavėjas blokuoja įeinančias žinutes;

– Gavėjo mobilusis telefonas yra ne ryšio zonoje arba išjungtas daugiau kaip 1 parą;

– Gavėjo pranešimų dėžutė yra perpildyta;
 

SMS žinutė gali būti konvertuota į MMS šiais atvejais:

 

– viršijus SMS žinutės simbolių skaičių, paprastai trijų SMS ilgį;

– siunčiant SMS keliems gavėjams vienu metu ar gavėjų sąraše nurodžius bent vieną elektroninio pašto adresą;

– siunčiant SMS su prisegtu dokumentu (nuotrauka, kontakto duomenys, pan.).

Informacija apie SMS konvertavimą į MMS pasirodo telefono ekrane.
 

MMS žinutės

 

MMS – tai tai pranešimas, kuriuo galima siųsti tekstą, spalvotus paveiksliukus, nuotraukas ir netgi melodijas. MMS žinutė kainuoja 0,2665 €/MMS.

Ką galiu su MMS?

– Galite telefonu nufotografuoti linksmą nuotykį ir juo pasidalinti su draugais.

– Draugams galite nusiųsti balso įrašą, skambučio melodiją.

– Viena žinute galite išsiųsti tekstą, net keliolika kartų didesnį nei SMS žinute.

– Galite nusiųsti MMS atviruką.

– Šiuo metu MMS žinutes Jūs galite siųsti į visus Lietuvos tinklus (BITĖ, Omnitel ir Tele2)

– MMS žinutes taip pat galite siųsti elektroninio pašto adresu. Įrašę MMS žinutės gavėjo laukelyje el.pašto adresą, žinutę nusiųsite bet kuriam el. pašto vartotojui visame pasaulyje.

Norėdami siųsti ir gauti vaizdo žinutes, turite telefone turėti reikiamus MMS parametrus.
 

MMS nustatymų parametrai

 
Parametras Reikšmė
Pavadinimas BITE MMS
APN mms
MMSC http://mmsc/
MMS tarpinis serveris 192.168.150.2
MMS prievadas 8080
Vartotojo vardas mms@mms
Slaptažodis mms


MMS nustatymų parametrai iPhone telefonams

 
Parametras Reikšmė
Pavadinimas BITE MMS
Username: mms@mms
Password: mms
MMSC http://mmsc/
MMS proxy 192.168.150.002:9201
MMS Max Message Size: 300000
MMS UA Prof URL (palikite tuščią)


Jei nepavyksta išsiųsti MMS žinutės ir jei gavus MMS žinutę Jūsų telefonas jos neatidaro Jūsų telefonui reikalingi nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę nemokamą SMS žinutę numeriu "1500" su raktažodžiu "START". Prireikus pagalbos skambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jūs galite užsisakyti paskutinių 6 mėnesių sąskaitų išklotines, kuriose pateikiama tokia informacija:

  • atliktų  skambučių data, trukmė ir kaina;
  • išsiųstų SMS ir MMS žinučių data ir kaina;
  • perduotų interneto duomenų kiekis, data ir kaina.

Išklotines galite užsisakyti nemokamai prisijungę prie "Mano BITĖS" savitarnos svetainės skiltyje Detali išklotinė.

Pasirinkite norimą laikotarpį, pažymėkite numerius, kuriems užsakote išklotinę, ir spustelkite mygtuką „Gauti išklotinę“.

 

SVARBU: detalių išklotinių informaciją gali matyti tik patvirtinus  asmens tapatybę el. banku arba m. parašu  arba pridėjus numerių grupę.  Pridėjus numerį prie paskyros sms slaptažodžiu detalių išklotinių infromacijos matyti negalėsite.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Einamoji sąskaita – tai suma, kurią jau esate išnaudoję „Bitės“ paslaugoms šį mėnesį. Norėdami sužinoti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį, skambinkite nemokamu numeriu 1506 arba apsilankykite savitarnos svetainėje mano.bite.lt.

Ją sužinoti galite paskambinę numeriu 1500 ir paspaudę 2. Ši suma bus įtraukta į ateinančio mėnesio sąskaitą, kurią gausite Jūsų pasirinktu būdu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kiek reikės mokėti:  

– Jei man būnant užsienyje skambina iš Lietuvos?

Jums būnant užsienyje, už įeinantį skambutį reikės visada reikės mokėti. Su naujaisiais BITĖS planais įeinantys skambučiai ES/EEE šalyse nieko nekainuoja. Daugiau >>


– Jei skambinant į užsienį  niekas neatsiliepia?

Jei Jūs skambinate į užsienį ir niekas neatsiliepia, už skambutį mokėti nereikia.


– Jei būdamas Lietuvoje sulaukiu skambučio iš užsienio?

Jei Jums skambina iš užsienio, o Jūs esate Lietuvoje, už įeinantį skambutį Jums mokėti nereikia. Lietuvoje įeinantys skambučiai visada yra nemokami.


– Jei skambinant į užsienį atsiliepia autoatsakiklis?

Kai skambinate į užsienį ir atsiliepia autoatsakiklis, Jums reikės mokėti kaip už skambutį į užsienį, priklausomai nuo iškalbėtų minučių skaičiaus. Pavyzdžiui, jei Jūs skambinate savo vadovui į Suomiją ir išklausote jo paliktą žinutę, Jums reikės mokėti kaip už pokalbį su Suomijos tinklo abonentu.


– Jei būnant užsienyje man skambina iš tos pačios užsienio šalies?

Būdami užsienyje už įeinantį skambutį Jūs visada mokate. Pavyzdžiui, jei Jūs esate Danijoje ir atsiliepiate į skambutį, Jums reikės mokėti. Nesvarbu, ar Jums skambina iš Lietuvos, ar iš tos šalies, kurioje esate, įeinantis skambutis Jums visuomet kainuos vienodai.


– Jei skambinu iš užsienio ir niekas neatsiliepia?

Jei Jūs naudojatės BITĖS paslaugomis užsienyje ir abonentas, kuriam skambinate, neatsiliepia, mokėti už tokį skambutį nereikia. Tačiau, jei atsilieptų autoatsakiklis, skambutis būtų apmokestintas.


– Jei gaunu SMS būdamas užsienyje?

Už užsienyje gaunamas žinutes kaip ir Lietuvoje mokėti nereikia. Pavyzdžiui, jei esate Ispanijoje ir artimieji Jums siunčia SMS žinutes, Jūs už tai nemokėsite.


– Ar reikia roamingo paslaugą aktyvuoti?

Paslauga yra aktyvinama automatiškai visiems klientams ir jos papildomai užsisakyti nereikia. Tačiau jei šios paslaugos buvo atsisakyta, ją reikia užsisakyti iš naujo. Pasitikrinti ar paslauga aktyvinta galima savitarnoje mano.bite.lt.


– Kokios yra skambučių užsienyje ir tarptautinių skambučių kainos?

Visą informaciją apie skambučių kainas užsienyje rasite čia, o apie tarptautinių skambučių kainas čia.


– Jei būnant užsienyje neveikia paslaugos: skambučiai, SMS ir internetas?

Gali būti, jog automatiškai parinkto operatoriaus padengimas toje vietovėje yra mažas. Rekomenduojame mobiliajame įrenginyje rankiniu būdu prisijungti prie kito tinklo operatoriaus. Rekomenduojamą tinklo operatorių galite rasti pasinaudoję „Ryšys užsienyje“ puslapyje, „Ne ES/EEE šalyse“ skiltyje esančia paieška.


– Ar gali telefonas automatiškai prisijungti prie užsienio operatoriaus, net ir būnant Lietuvoje?

Taip, pasienio zonoje rekomenduojame būti budriems: Jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net ir fiziškai Jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Tokiu atveju, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatorių tarifais. Būnant pasienio ruože, rekomenduojame telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu telefone ar planšetėje neveikia internetas, patikrinkite:

– ar SIM kortelė registruojasi prie tinklo;

– ar nėra įjungtas skrydžio režimas;

– ar įjungti mobilieji duomenys;

– ar nustatytas interneto prieigos taškas APN. Kaip tai padaryti sužinokite čia.


Jeigu Jūsų įrenginys neaptinka maršrutizatoriaus skleidžiamo WiFi ryšio:

– Įsitikinkite ar maršrutizatorius yra įjungtas, ar šviečia WiFi lemputė.

– Patikrinkite ar įrenginyje kurį bandote prijungti prie maršrutizatoriaus yra įjungta WiFi funkcija.

– Perkraukite maršrutizatorių, jeigu tai nepadeda, atstatykite gamyklinius parametrus vadovaudamiesi įrenginio instrukcija.


Jeigu dažnai atsijungia internetas

Jei kompiuteris nuolat be priežasties atsijungia nuo BITĖS mobiliojo interneto tinklo ir tenka iš naujo prisijungti, rekomenduojame naudojantis BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinti ar nesinaudojate internetu prasto padengimo zonoje.

Jeigu naudojatės modemu raginame atnaujinti naudojamo modemo vidinę programinę įrangą, bei programinę įrangą kompiuteriui.


Nepastovus interneto greitis

Jei manote, kad internetas veikia per lėtai, duomenų sparta nepastovi, o signalo tipas nuolat šokinėja tarp 2G, 3G ar 4G, rekomenduojame nusistatyti tinklo signalo pirmumą. Jei internetu naudojatės mieste, rinkitės tik 3G arba tik 4G, o jeigu naudojatės atokiau nuo miesto ar užmiestyje – rinkitės tik 2G ryšį.

Naudodamiesi BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinkite kokio padengimo zonoje naudojatės internetu, tai padės nuspręsti, kokį tinklo signalo pirmumą pasirinkti.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Telefono numerį perkelti galite:

– Užpildę numerio perkėlimo prašymą BITĖS salonuose;

– Verslo klientams paskambinus 8 689 00000;

– Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama.


Kokių dokumentų reikia, norint perkelti numerį?

Perkeldamas numerį privataus asmens vardu:

– Numerio savininkas turės pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo teises);

Jei perkeliate įmonės numerį savo vardu, su savimi reikia turėti:

– Originalų įgaliojimą, kuriame nurodytas prašymas Jums perkelti įmonės numerį – savo vardu.

– Asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą);


Kiek užtrunka numerio perkėlimas?

Numeris perkeliamas per 1 darbo dieną (išskyrus 1, 2 ir paskutinę mėnesio dienas, savaitgalius ir šventines dienas). 


Kokie vienkartiniai mokesčiai taikomi visiems naujiems klientams?

Visiems naujiems mūsų klientams taikome vienkartinį sutarties administravimo (taikysime Jums pradedant naudotis mūsų paslaugomis, perrašant telefono numerį kitam asmeniui ir tuo atveju, jei tektų pakeisti telefono numerį ar SIM kortelę, taip pat Jums nusprendus laikinai sustabdyti naudojimąsi paslaugomis) ir SIM kortelės mokestį – 5 Eur.
 

Papildoma informacija
 

Ar perkeldamas numerį į BITĘ galėsiu įsigyti mobilųjį telefoną už akcijos metu galiojančią kainą?

Visiems klientams, perkeliantiems telefono numerį į BITĘ, taikomos visos pardavimo akcijų sąlygos ir mobilųjį telefonų kainos akcijų metu.

Išsirinkti mobilųjį telefoną galite BITĖS mobiliųjų telefonų kataloge


Ar galiu perkelti numerį, jei su kitu operatoriumi pasirašytos sutarties įsipareigojimo laikotarpis dar nėra pasibaigęs?

Iš kitų operatorių į BITĘ numerį perkelti galite bet kada, net jei sutartis ir nepasibaigus.

Tačiau jei Jūsų sutartis su dabartiniu operatoriumi nėra pasibaigusi ir pagal ją priklauso sumokėti netesybas, sutartį nutraukus anksčiau, operatorius netesybas įtrauks į Jūsų paskutinę abonentinę sąskaitą, kurią gausite jau po numerio perkėlimo.
 

Kodėl numeris gali būti neperkeltas?

Jei parašėte numerio perkėlimo prašymą, praėjo prašyme nurodyta numerio perkėlimo data, tačiau Jūsų numeris vis dar neperkeltas, taip galėjo atsitikti dėl kelių priežasčių:
 

Jei dėl vienos iš šių priežasčių negalėsime perkelti numerio, apie tai Jus informuosime SMS žinute. Toliau paaiškinta, ką turite daryti kiekvienu atveju:

– Numerio perkėlimo prašyme pateikėte nepilną ar neteisingą informaciją apie save arba šie duomenys nesutapo su operatoriaus duomenimis, iš kurio perkeliamas numeris;

– Perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus);

– Jau esate pateikęs numerio perkėlimo prašymą kitam operatoriui;

– Operatorius, kurį norite pakeisti, neturi užregistruoto Jūsų numerio. Registracija reikalinga, jei perkeliate ne abonentinį, o išankstinės mokėjimo paslaugos (pvz.: PILDYK, EXTRA) numerį;

– Jei pateikti duomenys neteisingi, Jums reikia atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo, duomenis užpildant teisingai. Jei duomenys nesutampa su operatoriaus, kurį norite pakeisti, duomenimis, Jums reikia kreiptis į senąjį operatorių, kad Jūsų duomenys būtų pataisyti, o po to atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus), numerį reikia aktyvuoti. Dėl numerio įjungimo turite kreiptis į operatorių, kurį ketinate pakeisti. Kai numeris bus aktyvus, reikia atvykti į BITĘ ir užpildyti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei esate pradėję perkėlimo procesą pas kitą operatorių, numerio į BITĘ perkelti negalite. Jūsų numeris bus perkeltas į tą operatorių, pas kurį užpildėte prašymą anksčiau.

– Jei nebuvote užsiregistravęs pas išankstinio mokėjimo paslaugos operatorių, kurį ketinate pakeisti,galite savo operatoriaus interneto svetainėje arba pardavimo salone.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Svarbu žinoti, kad duomenų perdavimo greitis priklauso nuo daugelio veiksnių: atstumo iki bazinės stoties, geografinių ir urbanistinių vietos ypatumų (pvz. kalvotumo, užstatymo intensyvumo, aplink esančių pastatų aukščio ir techninių charakteristikų), vartotojų naudojamų įrenginių ir konkrečios bazinės stoties apkrovimo tuo metu.

Mobiliuosiuose įrenginiuose naudojamo interneto sparta taip pat priklauso nuo naudojamos duomenų perdavimo technologijos tipo. Šiuo metu galima išskirti kelis skirtingus ryšio tipus:

2G ryšys – tai duomenų perdavimo technologija veikianti 900 MHz dažnių juostoje. Prisijungus telefone prie 2G interneto, šalia ryšio padalų bus matoma raidė G – GPRS arba raidė E – EDGE. Nuo to priklausys Jūsų interneto naršymo greitis: GPRS – teoriškai pasiekia iki 80 kbps, EDGE – iki 240 kbps.

3G ryšys – tai duomenų perdavimo technologija, leidžianti pasiekti kur kas didesnius greičius negu 2G, veikianti 900 MHz ir 2100 MHz dažniais. Prisijungus telefone prie 3G ryšio, užsidegs viena iš šių reikšmių – H (teorinis greitis iki 21 Mbps) arba H+ (teorinis greitis iki 42 Mbps).

4G ir 4G+ ryšys – duomenų perdavimo technologija, įprastai veikianti 800 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz ir 2600 MHz dažnių ruožuose. Maksimalus teorinis greitis „Bitės“ 4G/4G+ ryšio tinkle yra 600 Mbps. Testavimai parodė, kad praktiškai vartotojų patiriamas vidutinis greitis 4G+ ryšio zonoje yra apie 80 Mbps, o 4G – apie 30 Mbps.

5G ryšys – tai naujos kartos ryšio technologija, dirbsianti 700 MHz, 3,5GHz ir 27 GHz dažnių ruožuose, leisianti pasiekti daugiau nei 3 Gbps greitį bei užtikrinti mažesnį nei 1 ms vėlinimą. Tai technologija, kuri pirmiausia pasireiškia ženkliu duomenų perdavimo spartos padidėjimu. Didelis dėmesys yra skirtas daiktų internetui, automobilių autonomiškumui, vaizdo perdavimui. Pagrindinė technologijos esmė sujungti visus galimus įtaisus į vieną tinklą, bet kurioje vietoje, bet kuriuo metu. 5 kartos tinklas užtikrins didesnį visuomenės saugumą, efektyvesnį pramonės veikimą, padės apsaugoti sveikatą bei suteiks daugybę kitų privalumų.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Labai apgailestaujame, jog nusprendėte atsisakyti Bitės teikiamų paslaugų. Tačiau tikimės suteiksite mums progą pasitaisyti. Tam prašytume apie savo ketinimus nutraukti sutartį pranešti mums iš anksto.


Kaip nutraukti BITĖS paslaugų teikimo sutartį?

Jei nuspręsite išeiti, sutartį galite nutraukti:

– užsukę į bet kurį BITĖS saloną. Jums artimiausią ar patogiausią saloną bei jo darbo laiką galite rasti čia.

– paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 (skambinant iš užsienio +370 699 23230);

– parašę mums elektroninį laišką adresu bendraukime@bite.lt.


Kokie dokumentai reikalingi?

Norint nutraukti privataus asmens vardu sudarytą BITĖS paslaugų teikimo sutartį, reikalingi šie dokumentai:

– asmens, kurio vardu buvo sudaryta sutartis, dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas);

– jei sutartį nori nutraukti kitas nei sutartį sudaręs asmuo, būtinas jo asmens dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas) ir notaro patvirtintas įgaliojimas sutarčiai nutraukti.​


Kokios sutarties nutraukimo pasekmės?

– Jums nutraukus paslaugų teikimo sutartį nepraėjus minimaliam naudojimosi BITĖS paslaugomis terminui (numatytam sutartyje), pasiliekame teisę prašyti Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktas nuolaidas paslaugoms ar įrangai nuo Jūsų sutarties sudarymo dienos iki jos nutraukimo.

– Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitos įrangos, Jums atsisakius mūsų paslaugų prašysime iš karto sumokėti visas likusias įmokas už įrangą ir galutinai už ją atsiskaityti. Mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kurią gausite kitą mėnesį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Klaidingai tris kartus suvedus PIN kodo skaičius, Jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir paprašys PUK kodo. PUK kodas – tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jį galite rasti ant SIM kortelės pagrindo (jeigu jį dar turite) arba prisijungę prie savitarnos svetainės Mano BITĖ savitarnoje pasirinkite „Planas“- > „Blokavimai“.

– Taip pat PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę į Klientų aptarnavimo skyrių.


Turiu PUK kodą, ką daryti toliau?

Įveskite ir patvirtinkite PUK kodą. Telefone Jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite du kartus jį patvirtindami.

Svarbu: 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nebepavyks.

Jeigu pirminis PIN kodas yra per sudėtingas, Jūs jį galite pakeisti:

**04*SenasPIN*NaujasPIN*NaujasPIN# OK arba skambučio mygtukas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Miestas Kodas Tarptautinis kodas
Alytaus apskritis
Alytus 315 370-315
Druskininkai 313 370-313
Lazdijai 318 370-318
Varėna 310 370-310
Kauno apskritis
Birštonas 319 370-319
Jonava 349 370-349
Kaišiadorys 346 370-346
Kaunas 37 370-37
Kėdainiai 347 370-347
Prienai 319 370-319
Raseiniai 428 370-428
Klaipėdos apskritis
Klaipėda 46 370-46
Kretinga 445 370-445
Neringa 469 370-469
Palanga 460 370-460
Skuodas 440 370-440
Šilutė 441 370-441
Marijampolės apskritis
Marijampolė 343 370-343
Šakiai 345 370-345
Vilkaviškis 342 370-342
Panevėžio apskritis
Biržai 450 370-450
Kupiškis 459 370-459
Panevėžys 45 370-45
Pasvalys 451 370-451
Rokiškis 458 370-458
Šiaulių apskritis
Akmenė 425 370-425
Joniškis 426 370-426
Kelmė 427 370-427
Pakruojis 421 370-421
Radviliškis 422 370-422
Šiauliai 41 370-41
Tauragės apskritis
Jurbarkas 447 370-447
Šilalė 449 370-449
Tauragė 446 370-446
Telšių apskritis
Mažeikiai 443 370-447
Plungė 448 370-449
Telšiai 444 370-446
Utenos apskritis
Anykščiai 381 370-381
Ignalina 386 370-386
Molėtai 383 370-383
Utena 389 370-389
Visaginas 386 370-386
Zarasai 385 370-385
Vilniaus apskritis
Elektrėnai 528 370-528
Šalčininkai 380 370-380
Širvintos 382 370-382
Švenčionys 387 370-387
Trakai 528 370-528
Ukmergė 340 370-340
Vilnius 5 370-5

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos svetainės Mano BITĖ ir blokuokite SIM kortelę arba kuo greičiau kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą nemokamu nr. 1501 arba +370 699 23 230 (skambinant iš kitų ryšio operatorių). BITĖS konsultantas išjungs galimybę skambinti iš Jūsų telefono SIM kortelės, galime užblokuoti ir patį telefono aparatą (telefono IMEI). Toks blokavimas aktualus tada, kai nenorite, kad Jūsų telefono aparatu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.

Jeigu Jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus Jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.

Informuoti mus apie telefono praradimą bei jo blokavimą galite ir kitais būdais – atvykę į artimiausią saloną.

Primename, kad turite kreiptis į „Bitę“ per 30 kalendorinių dienų nuo blokavimo dėl pavogimo ar praradimo. Jums bus taikomas 5 Eur vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį prašysime apmokėti su ateinančio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

BITĖS 4G+ (4G LTE-Advanced) tinklas yra antrosios kartos 4G ryšio technologija, kurios maksimalus teorinis greitis yra 300 Mbps. Mūsų atlikti matavimai rodo, kad praktiškai vartotojų patiriamas vidutinis greitis 4G+ ryšio zonoje yra apie 80 Mbps.

Tam, kad galėtumėte naudotis 4G/4G+ internetu, Jums reikalinga naujos kartos SIM kortelė ir įrenginys su 4G/4G+ funkcija. SIM kortelę patogiausia pasikeisti atvykus į artimiausią BITĖS saloną, arba paskambinus klientų aptarnavimo nr. 1501.

BITĖS ryšio žemėlapis buvo sukurtas atsižvelgiant į teorinius parametrus, apytikslį vietovės reljefą, miškus ir pastatų užstatymą, todėl galima nežymi tinklo padengimo paklaida.

Ryšio greitis konkrečioje vietoje priklauso nuo daugelio veiksnių: atstumo iki bazinės stoties, miesto užstatymo intensyvumo, kalvotumo, pastatų aukščio, kitų vartotojų naudojamų įrenginių ir konkrečios bazinės stoties apkrovimo tuo metu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Atsiskaitymo būdai:

– Savitarnoje www.manobite.lt.

– Sąskaitas už „Bitės“ paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose: 

    – atliekant vietinio pavedimo mokėjimą;

    – atliekant mokėjimą per įmokas.

– Galite apmokėti sąskaitą grynaisiais pinigais „Vaskotos“, „Lietuvos spaudos“ kioskuose arba ženklu „R-kiosk“ pažymėtose prekybos vietose. Atsiskaitydami už „Bitės“ paslaugas, pateikite popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu.

– Sąskaitas už šias paslaugas galite apmokėti ir visuose prekybos centruose „Maxima“ bei loterijos „Perlas“ terminaluose. Atsiskaitant būtina pateikti popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu arba „Bitės“ mokėjimo kortelę.

– Taip pat sąskaitas už „Bitės“ paslaugas galite apmokėti „Foxbox“ terminaluose ar naudodamiesi „Mokipay“ paslauga.

– Už mūsų paslaugas galite atsiskaityti naudodamiesi „Viena sąskaita“. „Vienoje sąskaitoje“ rasite surinktus visus savo mokesčius už namų ūkio paslaugas, kuriuos galėsite apmokėti vienu pavedimu. Užsisakyti „Vieną sąskaitą“ galite paskambinę telefonu 8 700 77007 (minutės kaina – pagal Jūsų mokėjimo plano tarifus kaip į kitą Lietuvos tinklą) arba internetinėje svetainėje www.vienasaskaita.lt.

– Grynaisiais pinigais sąskaitas galite apmokėti bankuose arba Lietuvos pašto skyriuose (mokant pateikite „Bitės“ atsiųstą užpildytą mokėjimo kvitą arba užpildykite banko kvitą). Įmokos kodas – 217.

 

Atsiskaitymo vietos

– Lietuvos paštas

– „SEB bankas“

– „Swedbank“ bankas

– DNB bankas

– Luminor bankas

– Medicinos bankas

– Šiaulių bankas

– „Citadele“ bankas

– „Danske bank“

– Lietuvos kredito unijos

– „Nordea“ bankas

– „Vaskota“

– „Lietuvos spauda“

– „R-kiosk“

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?