Garantinis įrenginių aptarnavimas
Jei jaučiate, jog įrenginiui reikalingas garantinis aptarnavimas arba įrenginys nekokybiškas, įrangą galite priduoti garantiniam aptarnavimui registruodami užklausą MTTC svetainėje arba apsilankę MTTC, BITĖS salonuose arba į vieną iš įrenginio gamintojo įgaliotų techninės priežiūros centrų. Pastarųjų sąrašą rasite žemiau, pasirinkę įrenginio tipą čia.
Pristatydami įrenginį apžiūrai, su savimi turėkite:
- Įrenginio įsigijimą patvirtinantį dokumentą (čekį / sąskaitą faktūrą arba sutarties kopiją).
- Visus priedus, susijusius su gedimu (įkroviklį / ausines, kt.). Jų neturint, garantinis aptarnavimas nėra galimas. Pavyzdžiui, pristačius įrenginį dėl jo įkrovimo problemų, būtina kartu pristatyti ir kroviklį.
- Pageidautina turėti įrenginio dėžutę, tačiau tai neprivaloma.
Garantinis remontas nebegalioja esant net menkiausiems garantinių sąlygų pažeidimams (pvz., įvykus mechaniniam pažeidimui, po smūgio, įrenginį paveikus drėgmei ar cheminėms medžiagoms) garantija negalioja. Garantinis aptarnavimas neatliekamas, jei įrenginio gedimas atsirado dėl neteisingo naudojimosi, nesilaikant gamintojo instrukcijoje numatytų sąlygų. Daugiau informacijos galite rasti čia.
Įgaliotam serviso centrui nustačius garantinių sąlygų pažeidimus, garantija įrenginiui nustoja galioti, ir tokiu atveju galimas tik mokamas įrenginio remontas. Įrenginio taisymo kaina, netekus garantijos, įvardijama tik įvertinus įrangos pažeidimus. Apie tikslią kainą informuoja įgaliotas techninis centras.
Ar kainuoja taisymo kainos įvertinimas, jei įranga neteko garantinio aptarnavimo?
Taip, tokiu atveju yra taikomas patikros mokestis, apie tikslią kainą informuoja įgaliotas techninis centras.
Garantinis aptarnavimas galioja įrenginiams, kurie buvo įsigyti BITĖS salone arba e. parduotuvėje. Garantinis aptarnavimas taikomas šioms įrenginių kategorijoms:
- Mobilieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai, mobilieji modemai.
- Nešiojamieji kompiuteriai, televizoriai, elektriniai paspirtukai, žaidimų konsolės ir kt.
- Išmanieji įrenginiai: išmanieji laikrodžiai, išorinės baterijos, garso kolonėlės ir kt.
- Namų įranga: siurbliai, gruzdintuvės ir kt.
Įprastai mobiliojo įrenginio garantinis aptarnavimas atliekamas per 7–30 dienų. Ilgesnė įrenginio patikra ir taisymas galimi dėl šių priežasčių:
- Įrenginio persiuntimo į kitą taisymo centrą (kai kurie „Apple“, „HTC“, „Lenovo“, „Asus“, „Marshall“, „Coolpad“, „Meizu“ įrenginiai siunčiami į kitus autorizuotus centrus).
- Detalių tiekimo problemų.
- Taisymo eigos derinimo su klientu ar draudimo bendrove (pvz., reikalingas kainos patvirtinimas).
- Tokių garantinį aptarnavimą sunkinančių aplinkybių, kaip neišjungta telefono apsauga (pvz., FMI), nepristatyti reikiami telefono priedai (pvz., įkroviklis) ir kt.
Detali informacija apie garantinį aptarnavimą
Sugedus jūsų mobiliajam įrenginiui, kuris buvo įsigytas BITĖJE ir jo garantinis laikotarpis dar nepasibaigęs, įrangą galima priduoti registruojant užklausą MTTC svetainėje arba apsilankius MTTC, BITĖS salonuose arba į vieną iš įrenginio gamintojo įgaliotų techninės priežiūros centrų. Pastarųjų sąrašą rasite žemiau, pasirinkę įrenginio tipą čia.
Prieš pristatydami mobilųjį įrenginį į remonto servisą, įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Patikimiausia duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose, tokiose kaip „Google Drive“, „Apple iCloud“, „OneDrive“, „Dropbox“ ir kt. Prisijungę prie interneto, jūs galėsite pasiekti savo duomenis keliais mygtukų paspaudimais.
- Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą esate atsakingi jūs. Kiek tai neprieštarauja teisės aktams, BITĖ neatsako už įrenginyje esančius jūsų asmeninius duomenis. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame susikurti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas. Jei reikia, prieš palikdami įrenginį garantiniam aptarnavimui, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną – patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu.
- Prieš pateikdami garantiniam aptarnavimui įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu.
Deaktyvuoti eSIM „iOS“ („iPhone“) telefone galite atlikdami šią veiksmų seką:
- atidarykite Nustatymai;
- pasirinkite Mobilusis ryšys arba Mobilieji duomenys;
- pasirinkite eSIM kortelę, kurią norite ištrinti;
- paspauskite Ištrinti eSIM.
Deaktyvuoti eSIM „Android“ telefone galite atlikdami šią veiksmų seką:
- atidarykite Nustatymai;
- pasirinkite Ryšiai arba Tinklas ir internetas;
- pasirinkite SIM kortelių tvarkyklė;
- pasirinkite eSIM kortelę, kurią norite ištrinti;
- paspauskite Ištrinti arba Išjungti eSIM.
- Savo klientams visada stengiamės užtikrinti galimybę gauti pakaitinį įrenginį. Pakaitinį įrenginius suteikiame nemokamai iš tuo metu turimų salone. Įrenginiai, išduoti klientui pasinaudoti laikinai, nėra apdrausti, todėl prašome saugoti juos ir nuo netyčinio sugadinimo. Laikinai pasinaudoti gauta įranga turi būti grąžinta į saloną tokios pat būklės, kokios buvo išduota. Svarbu žinoti, kad BITĖS salonuose turime ribotą skaičių pakaitinių įrenginių. Dėkojame už jūsų supratingumą.
Į saloną pristatyto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC) interneto svetainėje, kurią galite rasti čia. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą. Jeigu nežinote IMEI kodo ar pametėte remonto lapą, įrenginio IMEI kodą galite rasti ant įrenginio dėžutės / prisijungus prie savitarnos „Mano BITĖ“, skiltyje „Įranga“.
Jei kyla bet kokių klausimų dėl jūsų įrenginio, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį ir BITĖS išmaniųjų įrenginių ekspertai suteiks visą reikalingą informaciją bei padės išspręsti bet kurią problemą.
Techninės priežiūros centrų sąrašą galite rasti čia:
Aptarnaujami telefonai | Adresas | Kontaktinis telefonas |
---|---|---|
UAB „Bitė Lietuva“ www.bite.lt | ||
Priimami visų modelių aparatai, įsigyti BITĖJE | UAB „Bitė Lietuva“ salonai | 1501 |
UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ www.mttc.lt | ||
„Samsung“, „Nokia“, „Microsoft“, „Sony“, „LG“, „Huawei“, „HTC“, „Apple“, „BlackBerry“, „CAT“, „Prestigio“, „Estar“, „Meizu“, „Alcatel“, „Motorola“, „Lenovo“, „Asus“, „Coolpad“, „ZTE“, „Just5“ | Vilnius, Ozo g. 18 (OZAS) – ozas@mttc.lt Vilnius, Ozo g. 25 (PC „Akropolis“) – akropolis@mttc.lt Kaunas, Karaliaus Mindaugo pr. 49 (PLC „Akropolis“) – kaunas@mttc.lt Kaunas, Savanorių pr. 206 A (Topo centras) – kaunas.topocentras@mttc.lt Klaipėda, Taikos pr. 61 (PC „Akropolis“) – klaipeda@mttc.lt Šiauliai, Aido g. 8 (PC „Akropolis“) – siauliai@mttc.lt Panevėžys, Klaipėdos g. 103 (Togilas) – info@mttc.lt Marijampolė, P. Butlerienės g. 6 („Varlė.lt“ salonas) – info@mttc.lt Alytus, Naujoji g. 50 („Varlė.lt“ salonas) – info@mttc.lt | +370 700 70 700 |
UAB „Servisa ICT“ www.servisaict.eu | ||
„Apple“, „Lenovo“, „Asus“ | Vilnius, Geležinio Vilko g. 6 Kaunas, Savanorių pr. 192 (verslo centre „Nordic“) | +370 373 29 000 +370 5 210 11 60 |
Telekomunikacijų serviso centras „TSC“ www.ltsc.lt | ||
„Asus“, „Coolpad“, „HTC“, „Huawei“, „Just5“, „LG“, „Marshall“, „Meizu“, „Prestigio“, „Samsung“, „ZTE“ | Vilnius, Šeimyniškių g. 5A | +370 5 219 5332 |
Fizinių bei juridinių asmenų perkamiems mobiliojo ryšio įrenginiams suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija.
Juridinių asmenų perkamiems „Apple“ mobiliojo ryšio įrenginiams suteikiama 12 mėnesių gamintojo garantija.
Mobiliojo įrenginio priedams (baterijai, įkrovikliui, ausinėms, USB laidams, dangteliams ir kt.) suteikiama 6 mėnesių garantija, nebent gamintojas būtų numatęs ilgesnį laikotarpį.
Mobiliojo įrenginio atitikimą garantinio aptarnavimo sąlygoms ir galimai nekokybišką veikimą gali patvirtinti tik gamintojo įgaliotas remonto centras, atlikus įrenginio techninę patikrą.
Primename, jog esant net menkiausiems garantinių sąlygų pažeidimams (pvz., mechaniniam, smūgio, drėgmės, cheminiam poveikiui) garantija negalioja.
Įrenginio veikimas priklauso nuo daugelio veiksnių. Jei pastebite, kad įrenginys neveikia taip sklandžiai, kaip turėtų, iš pradžių rekomenduojame atlikti paprastus, bet svarbius veiksmus, kurie gali pašalinti problemą:
- Pirmiausia, išjunkite įrenginį ir įjunkite iš naujo. Sistemos paleidimas iš naujo dažnai padeda įrenginiui vėl veikti tinkamai.
- Išbandykite kitą įrenginį. Norint atskirti ryšio problemas nuo įrenginio gedimų, rekomenduojame SIM kortelę išbandyti kitame įrenginyje.
Įrenginio baterijos veikimo trukmė priklauso nuo naudojimo intensyvumo: kuo daugiau programų, aplikacijų ir funkcijų įrenginyje veikia, tuo baterijos veikimo laikas trumpesnis.
Atkreipkite dėmesį, kad foniniu režimu veikiančios programos gali eikvoti nemažą dalį baterijos energijos. Taip pat baterijos veikimo laikui įtakos turi ekrano apšvietimo lygis, naudojamas ryšio tipas, įjungtos tuo metu nenaudojamos programos ar funkcijos.
5 gudrybes, kaip prailginti telefono baterijos veikimo laiką, galite rasti čia.
Galingi mobiliųjų įrenginių procesoriai veikdami išskiria šilumą, ir dėl kompaktiškos įrenginių konstrukcijos įšilimas gali būti jaučiamas įrenginio paviršiuje – tai nėra gedimas. Kuo įrenginys labiau apkrautas darbu, tuo daugiau šilumos jis išskiria, o dėl per didelio karščio įrenginys gali išsijungti, sulėtėti jo veikimas.
Norint sumažinti telefono kaitimą, reikia išjungti nenaudojamas programas, taip pat patikrinti foniniu režimu veikiančias aplikacijas. Didesnę šilumą įrenginiai gali išskirti ir dėl naudojamų neoriginalių, nesuderinamų priedų.
Įrenginiui įkrauti būtina naudoti tik originalius gamintojų įkroviklius. Jei įrenginys nesikrauna, būtina patikrinti įrenginio įkrovimo jungtį ir naudojamą laidą – įsitikinti, ar nėra matomų fizinių pažeidimų. Taip pat rekomenduojame pabandyti įrenginį įkrauti su kitu įkrovikliu.
Jei baterija yra visiškai išsikrovusi, prijungus įkroviklį reikia palaukti, kol įrenginys įsikraus tiek, kad būtų galima įprastai juo naudotis. Kartais įkrovimo indikacija pasirodo tik po 15–20 minučių ar daugiau, todėl būkite kantrūs. Jeigu nesikrovimo priežasties nepavyksta nustatyti patiems, rekomenduojame atvykti į artimiausią BITĖS saloną.
Jei SIM kortelė neprisiregistruoja įrenginyje, tai gali būti susiję su paslaugų veikimu, tinklo ryšiu ar pačia SIM kortele. Dagiau informacijos galite rasti čia.
Primename, kad ryšio ir paslaugų klausimus galima išspręsti kreipiantis į BITĖS pokalbių skiltį.
Jei manote, kad neveikia SIM kortelė, pirmiausia išjunkite įrenginį. Išimkite SIM kortelę, patikrinkite, ar kortelė fiziškai nepažeista, ar ji tinkamo dydžio, ar tinkamai laikosi rėmelyje, ir atidžiai patikrinkite, kuria kryptimi ją reikia įdėti. Įdėkite SIM kortelę į įrenginį ir jį įjunkite. Jeigu problema išlieka, SIM kortelę išbandykite kitame telefono aparate. Jei ir kitame įrenginyje SIM neprisiregistruoja prie tinklo, tikėtina, kad problema kyla dėl SIM kortelės (brokas arba pažeidimas) – tokiu atveju rekomenduojame atvykti į artimiausią BITĖS saloną pasikeisti SIM kortelės.
Mobiliajam įrenginiui užstrigus, rekomenduojame jį paleisti iš naujo: išjungti ir įjungti (jeigu galite – išimti ir vėl įdėti bateriją). Įrenginiui įsijungus iš naujo, siūlome pašalinti nenaudojamas programėles – norint užtikrinti sklandų įrenginio veikimą, reikia atlaisvinti telefono atmintį.
Jeigu problema kartojasi, pasidarius atsarginę duomenų kopiją rekomenduojame grąžinti gamyklinius įrenginio nustatymus bei atnaujinti įrenginio operacinę sistemą.
Jei esate užsisakę draudimo paslaugą ir jūsų telefonas sudužo ar jį praradote, registruokite draudimo įvykį. Informaciją apie dažniausiai užduodamus klausimus dėl telefonų draudimo paslaugos rasite čia.
Jeigu nesate tikri, ar esate užsisakę šią paslaugą, rekomenduojame pasitikrinti tai „Mano BITĖS“ savitarnoje, skiltyje „Planai ir paslaugos“.
Jei draudimo paslauga nesinaudojate, kreipkitės dėl techninės patikros – įrenginį pristatykite į artimiausią MTTC saloną arba registruokite užklausą MTTC svetainėje.
Deja, ne. Pažeidus įrenginį mechaniškai ar jį sudaužius, garantija negalioja, kol jis nebus sutvarkytas autorizuotame centre. Tačiau, jei telefonas yra apdraustas, draudimas padengia remonto kaštus.