Naudinga / SOS

Skubi pagalba

Klaidingai tris kartus suvedus PIN kodo skaičius, jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir būsite paprašyti įvesti PUK kodą. PUK kodas – tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jeigu neprisimenate savo SIM kortelės PIN ar PUK kodo, galite juos rasti šiais būdais:

SIM kortelės pakuotėje. Dažniausiai PIN ir PUK kodai yra nurodyti SIM kortelės pakuotėje arba kortelės laikiklyje, kurį gavote įsigydami SIM kortelę.

• Savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“. Prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“, pasirinkite „Planas“ -> „Blokavimai“.

Taip pat PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę į BITĖS Klientų aptarnavimo skyrių.

Svarbu:

• PIN kodas yra galiojantis tol, kol jūs, savo ruožtu, nepakeičiate jo nauju.
• Dėl klientų duomenų saugumo PIN ir PUK kodai nėra tikslinami pagalbos internetu metu ar siunčiami el. paštu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Įveskite ir patvirtinkite PUK kodą. Telefone jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite du kartus, taip jį patvirtindami.

Jeigu pirminis PIN kodas yra per sudėtingas, jūs galite jį pakeisti skambučio lange, surinkdami šią kombinaciją: **04*SenasPIN*NaujasPIN*NaujasPIN# OK arba skambučio mygtukas.

Svarbu: 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nebepavyks. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę galėsime išduoti atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei sugedo BITĖJE įsigytas jūsų mobilusis įrenginys:

• Jei įrenginys buvo apdraustas ir atsitiko žalingas įvykis, daugiau sužinokite apie draudimo įvykio registravimą, žalos atlyginimą ir kitą informaciją čia;

• Jei įrenginio garantinis laikotarpis nėra pasibaigęs, sužinokite, kur pristatyti įrenginį, ką atnešti kartu su juo ir kitą svarbią informaciją čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Informaciją, kaip pakeisti ar atblokuoti m. parašo sPIN ir sPUK kodus, rasite čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu susiduriate su trikdžiais naudodamiesi balso paslaugomis, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus: 

  1. Patikrinkite ryšio signalą. Įsitikinkite, kad jūsų įrenginys fiksuoja pakankamą ryšio signalą, taip pat patikrinkite, ar telefono pradiniame ekrane matomas ryšio operatorius yra BITĖ.
  2. Perkraukite įrenginį be SIM kortelės. Išimkite SIM kortelę iš įrenginio, tuomet išjunkite ir vėl įjunkite savo telefoną.
  3. Patikrinkite SIM kortelę. Įsitikinkite, kad SIM kortelė yra tinkamai įdėta į įrenginį.
  4. Pabandykite įdėti SIM kortelę į kitą telefoną ir patikrinti, kaip ji veikia kitame įrenginyje. Jeigu perkėlus į kitą įrangą jūsų SIM kortelė veikia korektiškai, problema susijusi su jūsų įrenginiu. 

    Jeigu kitame įrenginyje SIM kortelė taip pat neveikia, rekomenduojame pasikeisti SIM kortelę. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę išduosime jums atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.
     
  5. Patikrinkite nustatymus. Patikrinkite, ar nėra įjungtas lėktuvo režimas, taip pat patikrinkite, ar nėra įjungtas skambučių peradresavimas. Norėdami panaikinti visas peradresavimo taisykles, surinkite ##002# ir paspauskite skambinimo mygtuką. Daugiau informacijos apie skambučių peradresavimą galite rasti čia.
  6. Išlaidų kontrolė. Patikrinkite, ar nepasiektas išlaidų kontrolės limitas. Jei išlaidų kontrolės limitas pasiektas, galite padidinti išlaidų kontrolės sumą savitarnoje „Mano BITĖ“.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu patiriate sutrikimus, susijusius su SMS siuntimu, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

  1. Perkraukite įrenginį be SIM kortelės. Išimkite SIM kortelę iš įrenginio, tuomet išjunkite ir vėl įjunkite savo telefoną.
  2. Ištrinkite susirašinėjimo istoriją ir pabandykite parašyti naują žinutę, įvesdami numerį su +370.
  3. Išlaidų kontrolė. Patikrinkite, ar nepasiektas išlaidų kontrolės limitas. Jei išlaidų kontrolės limitas pasiektas, galite padidinti išlaidų kontrolės sumą savitarnoje „Mano BITĖ“.
  4. Patikrinkite SIM kortelę. Įsitikinkite, kad SIM kortelė yra tinkamai įdėta į įrenginį.
  5. Pabandykite įdėti SIM kortelę į kitą telefoną ir patikrinti, kaip ji veikia kitame įrenginyje. Jeigu perkėlus į kitą įrangą jūsų SIM kortelė veikia korektiškai, problema susijusi su jūsų įrenginiu. 

Jeigu kitame įrenginyje SIM kortelė taip pat neveikia, rekomenduojame pasikeisti SIM kortelę. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę išduosime jums atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Siekiant pašalinti interneto sutrikimus, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus: 

  1. Pasitikrinkite, ar turite pakankamai duomenų naršymui – tai galite padaryti „Mano BITĖS“ savitarnoje. Jei duomenys baigėsi, pasididinkite išlaidų kontrolės limitą arba atsinaujinkite mokėjimo planą ir naršykite toliau.
  2. Patikrinkite, ar veikia kitas (balso) ryšys (pabandykite atlikti skambutį ar išsiųsti SMS žinutę).
  3. Perkraukite mobilųjį įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę.
  4. Atnaujinkite APN nustatymus – tai gali padėti atkurti ryšį. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone, galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
  5. Išjunkite ir vėl įjunkite mobiliuosius duomenis.
  6. Įjunkite ir išjunkite skrydžio režimą – tai gali padėti atkurti prisijungimą prie tinklo.
  7. Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
  8. Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
  9. Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.

Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „Android“ operacinės sistemos telefone, sekite šiais žingsniais:

Nustatymai > Daugiau tinklų > Mobilieji tinklai > Prieigos taškų pavadinimai > Pridėti naują > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia. 

Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo telefono gamintojo ir operacinės sistemos versijos.

Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „iOS“ operacinės sistemos telefone („Apple“), sekite šiais žingsniais:

Settings > Mobile Service > Mobile Data Network > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia. 

Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo operacinės sistemos versijos.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Pabandykite atlikti šiuos veiksmus:

  1. Patikrinkite, ar telefono nustatymuose įjungti mobilieji duomenys ir tarptinklinis interneto duomenų ryšys (angl. data roaming).
  2. SMS žinutėse patikrinkite, ar nėra pasiektas GPRS limitas (apie tai turėjo būti informuoti SMS žinute). „Mano BITĖS“ savitarnoje patikrinkite, ar turite nemokamų interneto duomenų, ar nėra pasiektas išlaidų kontrolės limitas.
  3. Pakeiskite mobiliojo ryšio operatorių į kitą bei įsitikinkite, kad jis yra BITĖS partnerių sąraše čia.
  4. Atstatykite tinklo parametrus į gamyklinius. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
  5. Perkraukite įrenginį.

Atlikote visus šiuos veiksmus, bet vis tiek negalite naudotis paslaugomis? Susisiekite su mumis tel. +370 699 23230 ir padėsime tai išspręsti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

  1. Patikrinkite, ar maršrutizatoriaus lemputės šviečia – jei ne, įsitikinkite, kad jis prijungtas prie elektros lizdo ir yra įjungtas.
  2. Perkraukite įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę, atlikite gamyklinių nustatymų atkūrimą.
  3. Pakeiskite maršrutizatoriaus vietą – laikykite jį atviroje erdvėje, arčiau lango, kad signalas būtų stipresnis.
  4. Iš naujo prijunkite įrenginį pagal instrukciją:

    •    „Nokia FastMile 5G“ maršrutizatoriaus instrukcija;
    •    „ZTE MC888“ instrukcija.

  5. Jeigu naudojatės kita įranga, rekomenduojame susirasti instrukcijas gamintojo puslapyje.
  6. Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
  7. Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
  8. Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu naudojatės „Go3“ priedėliu, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Perkraukite priedėlį – ištraukite priedėlio rozetę iš elektros tinklo, palaukite 10 sekundžių ir vėl įjunkite.
  2. Patikrinkite, ar šviečia priedėlio lemputė. Jei ne – įsitikinkite, kad priedėlis prijungtas prie elektros lizdo.
  3. Jei sutrikimas išlieka, patikrinkite interneto ryšį – ar kiti įrenginiai veikia be sutrikimų.
  4. Jei vis dar susiduriate su sutrikimais, pabandykite atkurti gamyklinius įrangos nustatymus.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Jeigu naudojatės „Go3“ programėle išmaniajame televizoriuje, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Perkraukite televizorių – ištraukite televizoriaus rozetę iš elektros tinklo, palaukite 10 sekundžių ir vėl įjunkite.
  2. Pašalinkite ir iš naujo įdiekite „Go3“ programėlę per televizoriaus programėlių parduotuvę.
  3. Patikrinkite, ar televizoriuje nėra operacinės sistemos atnaujinimo. Jei yra – atnaujinkite ir bandykite dar kartą.
  4. Įsitikinkite, kad televizorius prijungtas prie interneto – patikrinkite, kaip veikia „Wi-Fi“ arba laidinis ryšys.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Jeigu „Go3“ programėle naudojatės telefone arba planšetėje, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Perkraukite įrenginį – išjunkite ir vėl įjunkite telefoną ar planšetę.
  2. Pašalinkite ir iš naujo atsisiųskite „Go3“ programėlę per „Google Play“ arba „App Store“.
  3. Patikrinkite, ar nėra įrenginio operacinės sistemos atnaujinimo. Jei yra – atnaujinkite sistemą ir bandykite dar kartą.
  4. Įsitikinkite, kad įrenginys prijungtas prie stabilaus interneto ryšio – pabandykite jį perjungti tarp „Wi-Fi“ ir mobiliųjų duomenų.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apgailestaujame, kad ekrane matote klaidos pranešimą. Vis dėlto tokie trikdžiai lengvai pašalinami bet kuriame įrenginyje vos per kelias minutes.

Čia rasite dažniausiai pasitaikančius klaidos pranešimus ir jų sprendimo būdus.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Atkurti „Go3“ paskyros slaptažodį galite paspaudę šią nuorodą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“ ir užblokuokite SIM kortelę, arba kuo greičiau kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį. BITĖS konsultantas išjungs galimybę skambinti iš jūsų telefono SIM kortelės, taip pat galime užblokuoti ir patį telefono aparatą (telefono IMEI). Toks blokavimas aktualus, jei nenorite, kad jūsų telefono aparatu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.

Jeigu jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.

Informuoti mus apie telefono praradimą bei pageidaujamą jo blokavimą galite ir kitais būdais – atvykę į artimiausią saloną arba paskambinę į BITĖS klientų aptarnavimo centrą tel. 1501 arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio).

Primename, kad turite kreiptis į BITĘ per 30 kalendorinių dienų nuo užblokavimo po to, kai įrenginys buvo prarastas ar pavogtas. Jums bus taikomas vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia. Vienkartinį SIM kortelės mokestį prašysime apmokėti su ateinančio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėti sąskaitą galite keliais būdais tiek internetu, tiek gyvai.

Kaip apmokėti sąskaitą internetu? 

Sąskaitą apmokėti internetu galite šiais būdais:

•    Savitarnos svetainėje mano.bite.lt.
•    Paspaudę nuorodą, esančią SMS žinutėje apie paruoštą sąskaitą.
•    „Mano BITĖS“ programėlėje savo telefone. Programėlę atsisiųsti galite čia (iOS) arba čia (Android)..
•    Internetinėje bankininkystėje.
•    Mobiliojoje programėlėje „Perlas Go“ ar svetainėse perlasgo.lt, vienasaskaita.lt, sollo.lt, e.ignitis.lt.

Kaip apmokėti sąskaitą gyvai? 

Sąskaitą apmokėti gyvai galite šiais būdais:

•    Prekybos centruose „Maxima“.
•    „Perlo“ terminaluose.
•    „SEB“, „Swedbank“, „Luminor“, „Citadele“, taip pat „URBO“ ir Šiaulių bankuose.
•    Lietuvos kredito unijose.
•    Lietuvos pašte.

Kaip apmokėti sąskaitą per banką / e. banką? 

Sąskaitas už BITĖS paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose:

•    Atlikdami mokėjimą per įmokas.
•    Atlikdami mokėjimą kaip vietinį pavedimą.
•    Sudarydami elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei sutartį su banku. Norėdami užsisakyti / atsisakyti šios paslaugos kreipkitės į savo banką. Elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei įkainius galite rasti čia.  

Kokie yra BITĖS sąskaitos rekvizitai?

Atliekant vietinį mokėjimo pavedimą, reikia nurodyti tinkamą UAB „BITĖ Lietuva“ bankinio mokėjimo informaciją:

•    AB bankas „Swedbank“. Banko kodas 73000, a. s. LT617300010089139436.
•    AB „SEB bankas“. Banko kodas 70440, a. s. LT447044060004840867.

Labai svarbu: mokėjimo paskirtyje nepamirškite įrašyti mokėtojo kodo, jį rasite sąskaitoje už paslaugas, „Mano BITĖS“ savitarnoje, SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą. 

Ar sąskaitą už mano paslaugas gali apmokėti artimieji (draugas, giminaitis ir pan.)?

Taip, įmoką gali atlikti kitas žmogus, tačiau labai svarbu, kad mokėjimo paskirtyje būtų įrašytas jūsų mokėtojo kodas – jį rasite sąskaitoje už paslaugas, „Mano BITĖS“ savitarnoje, SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.

Ar galima sąskaitą už BITĖS paslaugas apmokėti iš užsienio banko?

Taip, tokia galimybė yra. Reikėtų nurodyti vieną iš šių sąskaitų:

•    AB „SEB bankas“. Gedimino pr. 60, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT207044060001130855, Swift CBVI LT 2X.
•    AB bankas „Swedbank“. Savanorių pr. 19, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT507300010000627037, Swift HABA LT 22.

Atliekant apmokėjimą, nepamirškite nurodyti standartinės mokėtojo, už kurį mokate, informacijos: vardo, pavardės ir mokėtojo kodo. Mokėtojo kodą nurodykite mokėjimo paskirtyje. Jį rasite sąskaitoje už paslaugas, „Mano BITĖS“ savitarnoje, SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kada gausite įmoką, apmokėjus per savitarnos svetainę?

Apmokėjus savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, pasirinkus apmokėjimą per „SEB“, „Swedbank“ bankus, įmoką gausime per 15 min. 

Pasirinkus apmokėjimą per „Luminor“, „Citadele“, „Urbo“, „Revolut“ bankus, įmoką gausime kitą darbo dieną.

Kada gausite įmoką, apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko, „Sollo“ programėlę?

Apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko, „Sollo“ programėlę, įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.

Kada gausite įmoką, apmokėjus naudojantis „Perlo“, „Maximos“ paslaugomis?

Apmokėjus naudojantis „Perlo“ arba „Maximos“ paslaugomis, jūsų įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.

Kada gausite įmoką, apmokėjus bankiniu pavedimu?

Apmokėjus sąskaitą bankiniu pavedimu, įmoką gausime kitą darbo dieną.

Kada gausite įmoką, apmokėjus per programėles „Luminor“, „Šiaulių bankas“, „Kredito unija“, UAB „Viena sąskaita“ ar UAB „Ignitis“?

Apmokėjus sąskaitą per „Luminor“, „Šiaulių banko“, „Kredito unijos“, UAB „Vienos sąskaitos“, UAB „Ignitis“ programėles, įmoką gausime kitą darbo dieną, iki 14 val.

Kada gausite įmoką, apmokėjus per Lietuvos paštą?

Apmokėjus per Lietuvos paštą, įmoką gausime kitą darbo dieną.

Kada gausite įmoką, apmokėjus per užsienio banką?

Apmokėjus per užsienio banką, įmoką gausime per 3 darbo dienas.

Vėlavau apmokėti sąskaitą už BITĖS paslaugas ir nebegaliu skambinti, tačiau sąskaitą ką tik apmokėjau. Kada paslaugos man bus įjungtos?

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį arba praneškite apie atliktą mokėjimą paskambinę trumpuoju BITĖS tel. 1500 ir paspaudę 1 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +370 699 23230).

Svarbu žinoti, jog atnaujinant paslaugų teikimą po to, kai paslaugos jums buvo laikinai sustabdytos dėl neapmokėtų sąskaitų, yra taikomas pakartotinio įjungimo mokestis, kurio dydį galite sužinoti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu žmogus, kuriam buvo teikiamos BITĖS paslaugos, mirė, jo šeimos narys gali perimti paslaugų ar įrangos sutartis, jas persirašęs savo vardu. Tam reikia atvykti į bet kurį BITĖS saloną (salonų sąrašą galite rasti čia). 

Jei velionio sutartį norite nutraukti, tai taip pat padaryti galite atvykę į bet kurį BITĖS saloną arba kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį.

Atkreipiame dėmesį, jog mirties liudijimo dokumento pateikti nebūtina.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Tam, kad statinis IP veiktų korektiškai, reikia įsitiktinti, kad APN yra pakeistas į „bangapro“.

APN į „bangapro“ galite pakeisti sekdami šiais žingsniais:

1.    Prisijunkite prie maršrutizatoriaus:

•    Atverkite naršyklę ir įveskite maršrutizatoriaus IP adresą (dažniausiai: 192.168.0.1 arba 192.168.1.1).
•    Prisijunkite su vartotojo vardu ir slaptažodžiu (dažniausiai: admin/admin, jeigu jie nebuvo pakeisti).

2.    Eikite į „Mobile network“ / „Internet settings“ / „WAN“ / „Profile management“ (pavadinimai gali skirtis).

3.    Sukurkite naują profilį arba redaguokite esamą:

•    APN (Access Point Name): bangapro;
•    Username: palikite tuščią;
•    Password: palikite tuščią;
•    Authentication: „None“ arba „Auto“.

4.    Išsaugokite nustatymus ir paleiskite maršrutizatorių iš naujo (jei reikia).

Jeigu atlikti veiksmai neišsprendė problemos arba negalite atlikti tam tikrų veiksmų, pateiktų instrukcijoje, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei neveikia jūsų mobilusis parašas, rekomenduojame atlikti šiuo veiksmus:

•    Patikrinkite, ar galite prisijungti prie „iPasas“ sistemos arba pasirašyti dokumentus naudodami m. parašą.
•    Pabandykite pasinaudoti m. parašu kitoje naršyklėje arba įrenginyje.
•    Papildomai rekomenduojame išvalyti SMS žinučių programėlės talpyklą. Norėdami išvalyti SMS žinučių programėlės talpyklą, sekite šias instrukcijas:

„Android“ operacinės sistemos telefonuose:

1.    Atidarykite „Nustatymai“ (Settings).
2.    Eikite į „Programos“ (Apps / Applications).
3.    Suraskite ir pasirinkite „Žinutės“ (Messages / Messaging).
4.    Pasirinkite „Saugykla“ (Storage).
5.    Paspauskite „Išvalyti talpyklą“ (Clear Cache).

Svarbu: Paspaudus „Išvalyti talpyklą“, bus pašalinti tik laikinieji duomenys. Jūsų SMS žinutės nebus ištrintos.

„iPhone“ („iOS“) telefonuose:

„iPhone“ telefonuose nėra atskiros funkcijos išvalyti SMS žinučių talpyklai. Tačiau rekomenduojame atlikti šiuos žingsnius:

1.    Patikrinti SMS siuntimo ir gavimo nustatymus.
2.    Perkrauti telefoną, kad būtų išvalyta laikina talpykla.

Pastaba: Jei naudojatės „iPhone“ telefonu, galite pabandyti atnaujinti „iOS“ sistemą, kad pašalintumėte laikinas talpyklas, kurios gali trukdyti veikti m. parašui.

Jeigu atlikti veiksmai nepadėjo arba m. parašas neveikia tik jungiantis prie tam tikrų svetainių ir matote klaidos pranešimą ar kodą, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei naudojatės „Interneto apsauga+“ ar planu „Saugiau“:

Prisijungus savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ tereikia suvesti savo el. pašto adresą ar telefono numerį, ir šie duomenys nuolat bus tikrinami dėl duomenų nutekinimo. Užfiksavus asmens duomenų pažeidimo incidentą, savitarnoje „Mano BITĖ“ galėsite detaliai matyti, kur ir kokie duomenys buvo nutekinti, bei atlikti prevencinius veiksmus pagal pateiktas rekomendacijas, kad išvengtumėte galimos žalos.

Šia funkcija kiekvienas jums priklausantis numeris gali naudotis nemokamai tol, kol turi planą „Saugiau“, nepriklausomai nuo to, ar naudojatės paslauga „Interneto apsauga+“, ar jos atsisakote.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Būkite ramūs – slaptažodį galime priminti el. paštu. Jums tereikia nurodyti el. pašto adresą, kuriuo esate užsiregistravę, ir juo atsiųsime slaptažodžio atkūrimo nuorodą. Ją paspaudę galėsite susikurti naują slaptažodį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei „Mano BITĖS“ savitarnos programėlė neveikia, atlikite šiuos veiksmus:

1.    Patikrinkite interneto ryšį: įsitikinkite, kad jūsų įrenginys yra prijungtas prie stabilaus interneto ryšio.
2.    Atnaujinkite programėlę: patikrinkite, ar „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvėje nėra naujesnės programėlės versijos, jei yra – atnaujinkite programėlę.
3.    Išvalykite programėlės talpyklą: eikite į savo įrenginio nustatymus, pasirinkite „Programos“, suraskite „Mano BITĖS“ programėlę ir išvalykite jos talpyklą.
4.    Perkraukite įrenginį: kartais paprastas įrenginio perkrovimas gali išspręsti problemą.
5.    Pašalinkite ir iš naujo įdiekite programėlę: jei minėti veiksmai nepadėjo, pabandykite pašalinti programėlę ir vėl ją įdiegti.

Jei problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami vienu metu kalbėti telefonu ir naudotis internetu, turite būti aktyvavę VoLTE (angl. Voice over LTE) paslaugą. Tai leidžia atlikti skambučius ir tuo pačiu metu naudotis greituoju internetu.

Daugiau informacijos apie VoLTE paslaugą ir jos aktyvavimą galite rasti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Svarbūs numeriai ir kodai

111Humanitarinė pagalbaNemokamas
112Bendrasis pagalbos centras (numeris veikia ir užsienyje, ir Lietuvoje)Nemokamas
116111Bendra vaikų pagalbos linijaNemokamas
1808Konsultacija Ukrainos karo pabėgėliamsNemokamas

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

119Pasiūlymai / pageidavimai BITEINemokamas
1500Informacija apie praėjusio ir einamojo laikotarpio sąskaitas, neišnaudotas minutesNemokamas
1501BITĖS Klientų aptarnavimo skyriusSkambučio kaina www.bite.lt/apie/kontaktai
1511Skambučiai į balso paštą0,15 Eur/skam.
1513Jei skambinate į balso paštą iš kito BITĖS telefonoPagal pasirinktą mokėjimo planą

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1315Vilnius, Kaunas, Pizza Jazz užsakymo numeris0,15 Eur/min

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

19991Bolt informacinis numeris0,15 Eur/min.
1313Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos0,29 Eur/skamb.
1818Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos0,15 eur/min
1424Vilnius, UAB „Dallis“ paslaugos 0,58 Eur/min.
1800Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos0,15 eur/min.
1844Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos0,15 eur/min.
1866Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos0,15 eur/min.
1444Kaunas, UAB "Žaibiškas greitis" paslaugos0,29 Eur/skamb.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1414UAB „Sauda“ taksi iškvietimas ir techninė pagalba kelyje0,58 Eur/min.
1810UAB „REDGO Lithuania“ techninė pagalba kelyje0,15 Eur/min.
1888„Euro Asista“ techninė pagalba kelyje0,15 Eur/min

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1889UAB „Vilniaus vandenys“0,15 Eur/min
1588UAB „Infomedia“ informacinis numeris0,15 Eur/min.
1664Vilniaus miesto savivaldybės administracijos informacija0,15 Eur/min
1802AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) Klientų aptarnavimas0,15 Eur/min
1804AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) Dujų avarinė Tarnyba0,00 Eur/min
1806UAB „EMP recycling“ informacija0,15 Eur/min
1816Telia0,15 Eur/min
1817Telia0,15 Eur/min; 0,15 Eur/SMS
1852AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) Elektros gedimų registravimas0,00 Eur/min
1868UAB „Kavamedia“ informacija apie teikiamas paslaugas0,15 Eur/min
1877UAB „Circle K Lietuva“0,15 Eur/min.; 0,15 Eur/SMS
1819Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas0,00 Eur/min
1885UAB „Tele2“0,15 Eur/min
19900Cgates paslaugos0,15 Eur/min

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1633AB Swedbank informacija: verslo klientų konsultacijos0,15 Eur/min; 0,15 Eur/SMS
1884AB Swedbank mokėjimo kortelių blokavimas: privačių klientų konsultacijos0,15 Eur/min

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1646UAB „Ekskomisarų biuras“ saugos tarnyba0,15 Eur/min
1691UAB „G4S“ saugos tarnyba0,15 Eur/min
1858UAB „Argus” saugos tarnyba0,15 Eur/min

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1620UAB „If draudimas” paslaugos0,15 Eur/min
1626ADB „Gjensidige” draudimo klientų informacija0,15 Eur/min
1828AB „Lietuvos draudimas”0,15 Eur/min
1887ADB „Ergo Lietuva” klientų aptarnavimo numeris0,15 Eur/min

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1343Paramos/labdaros projektai5 Eur/skambutis/SMS
1402Paramos/labdaros projektai3 Eur/skambutis/SMS
1404Paramos/labdaros projektai3 Eur/skambutis/SMS
1405Paramos/labdaros projektai2 Eur/skambutis/SMS
1406Paramos/labdaros projektai2 Eur/skambutis/SMS
1407Paramos/labdaros projektai3 Eur/skambutis/SMS
1416Paramos/labdaros projektai5 Eur/skambutis/SMS
1417Paramos/labdaros projektai2 Eur/skambutis/SMS
1418Paramos/labdaros projektai3 Eur/skambutis/SMS
1419Paramos/labdaros projektai2 Eur/skambutis/SMS
1450Paramos/labdaros projektai2 Eur/skambutis/SMS
1490Paramos/labdaros projektai3 Eur/skambutis/SMS
1482Paramos/labdaros projektai5 Eur/skambutis/SMS
1890Paramos/labdaros projektai5 Eur/skambutis/SMS
1891Paramos/labdaros projektai5 Eur/skambutis/SMS
1892Paramos/labdaros projektai10 Eur/skambutis/SMS
1471Paramos/labdaros projektai2 Eur/skambutis; nuo 5 Eur/SMS

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1332SMS parkavimo raktažodžio siuntimas0,00 Eur/SMS
1300UAB "Bitė Lietuva" paslauga „Kalėdų Senelio linija“0,14 Eur/min.
1312UAB "Vestekspress" informacijos linija0,15 Eur/min.
1321Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugosnuo 0,15 Eur/SMS
1326Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugosnuo 0,29 Eur/SMS
1328Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugosnuo 0,15 Eur/SMS
1336Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugosnuo 0,15 Eur/SMS
1337MobiGW OU pramoginės paslaugosnuo 0,15 Eur/SMS
1355UAB "Grinda" Vilniaus miesto kelių priežiūros ir eksploatavimo įmonė0,00 Eur/min
1377UAB "Idėjų namai" paslauga „Laisvalaikio linija“0,58 Eur/min.
1378Link Mobility SIAnuo 0,15 Eur/SMS
1388UAB "Norby Telecom" paslaugos0,15 Eur/min
1389J.Jankevičiaus firmos "Kauno alėja" paslauga "Vilniaus turistų gidas"0,29 Eur/min.
1479MobiGW OU pramoginės paslaugosnuo 0,15 Eur/SMS
1604UAB “TCG Telecom” projektai0,58 Eur/skamb.;
nuo 0,15 Eur/SMS
1869Home 30,15 Eur/min; 0,29 Eur/SMS
1615UAB „Dignet LTU“ paslaugų užsakymo numerisnuo 0,15 Eur/SMS
1624Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugosnuo 0,15 Eur/SMS
1649UAB “TCG Telecom” projektai0,29 Eur/min.;
nuo 0 Eur/SMS
1669UAB “TCG Telecom” projektai0,29 Eur/min.;
nuo 0,15 Eur/SMS
1670UAB “TCG Telecom” projektai0,58 Eur/min.;
nuo 0,15 Eur/SMS
1671UAB “TCG Telecom” projektai0,29 Eur/min.;
nuo 0,15 Eur/SMS
1673UAB “TCG Telecom” projektai0,29 Eur/min.;
nuo 0,15 Eur/SMS
1679UAB "Verozona" pramoginės paslaugosnuo 0,15Eur/SMS
1685Link Mobility SIAnuo 0,15 Eur/SMS
1850UAB "GRIFS AG" paslaugos0,15 Eur/min;
1851UAB "General Financing" paslaugos0,15 Eur/min;
1862UAB "Moment Credit" informacinis numeris0,15 Eur/min.
1394SIA SMS solutionsnuo 0,15 Eur/SMS.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  • - Trumpųjų numerių sąrašas gali būti nepilnas. Kainas tikrinkite paslaugų teikėjų svetainėse arba kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį.
  • - Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais kainuoja 0,15 Eur/min arba 0,15 Eur/SMS (su PVM), jei nenurodyta kitaip, ir nėra įtraukti į mokėjimo planą.
  • - Išvykus iš Lietuvos, paslaugų trumpaisiais numeriais užsisakyti ar atsisakyti nėra galimybės.

Atsakingas pridėtinės vertės paslaugų naudojimas

  • - BITĖ suteikia galimybę naudotis trečiųjų šalių paslaugomis (balsavimai, žaidimai, parkavimas, bilietai ir kt.), už kurių kainas ir sąlygas atsako turinio tiekėjai.
  • - Tiekėjai privalo aiškiai informuoti vartotojas apie paslaugų mokesčius, prenumeratas ir jų atsisakymo būdus.
  • - Paslaugas galite užsisakyti per programėles, internetą, SMS ar skambučiais. Kainos turi būti pateiktos iš anksto.
  • - Prenumeratos mokestis nuskaitomas periodiškai, o apie pratęsimą informuojama SMS žinute.
  • - Mokesčiai įtraukiami į telefono sąskaitą arba nuskaičiuojami iš išankstinio mokėjimo sąskaitos (LABAS).

Naudokitės atsakingai: prieš užsisakydami, peržiūrėkite sąlygas ir venkite neaiškių pasiūlymų internete.

Žemiau pateikti kontaktai priklauso dažniausiai naudojamam trumpojo numerio paslaugų tiekėjui MobiGW OÜ, per kurį teikiamos įvairaus turinio paslaugos. Dėl užsakytų paslaugų ar papildomos informacijos kreipkitės nurodytais kontaktais.

  • - Automatinė IVR pagalbos linija: +37052078309 (skambučio kaina pagal mokėjimo plano tarifus). Jei kambinate iš telefono numerio, kuriam yra aktyvi prenumerata, galite ją nedelsiant nutraukti.Taip pat galite palikti balso pranešimą paslaugų teikėjui.
  • - Norėdami patikrinti, ar jūsų telefono numeris turi aktyvią prenumeratą, arba ją nutraukti, apsilankykite čia. Nurodytame tinklalapyje taip pat rasite DUK skiltį ir kontaktavimo formą, skirtą susisiekti su paslaugų tiekėju.

Papildomos informacijos apie paslaugas galite gauti iš paslaugos tiekėjo arba kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

ŠalisŠalies kodas
Afganistanas93
Airija353
Albanija355
Aliaska1907
Alžyras213
Amerikos Samoa684
Andora376
Angilija1264
Angola244
Antigva ir Barbuda1268
Argentina54
Armėnija374
Aruba297
Asunsjonas247
Australija61
Austrija43
Azerbaidžanas994
Bahamos1242
Bahreinas973
Baltarusija375
Bangladešas880
Barbadosas1246
Belgija32
Belizas501
Beninas229
Bermudai1441
Bisau Gvinėja245
Bolivija591
Bosnija ir Hercegovina387
Botsvana267
Brazilija55
Brunėjus673
Bulgarija359
Burkina Fasas226
Burundis257
Butanas975
Centrinė Afrikos Resp.236
Čadas235
Čekija420
Čilė56
Danija45
Didžioji Britanija44
Didžiosios Britanijos Mergelių Salos1284
Diego Garsija246
Dominijos resp.1809
Dominika1767
Dramblio Kaulo Krantas225
Džibutis253
Egiptas20
Ekvadoras593
Eritrėja291
Estija372
Etiopija251
Farerų salos298
Fidžis679
Filipinai63
Folklendų salos500
Gabonas241
Gajana592
Gambija220
Gana233
Gibraltaras350
Graikija30
Grenada1473
Grenlandija299
Guamas1671
Gvadelupa590
Gvatemala502
Gvinėja224
Haitis509
Hondūras504
Honkongas852
Indija91
Indonezija62
Irakas964
Iranas98
Islandija354
Ispanija34
Italija39
Izraelis972
Jamaika1876
Japonija81
JAV1
Jemenas967
Jordanija962
Jungtiniai Arabų Emyratai971
Juodkalnija382
Kaimanų salos1345
Kambodža855
Kamerūnas237
Kanada1
Kataras974
Kazachstanas7
Kenija254
Kinija86
Kipras357
Kirgizija996
Kiribatis686
Kolumbija57
Komorai269
Kongas242
Kosta Rika506
Kroatija385
Kuba53
Kuko salos682
Kuveitas965
Laosas856
Latvija371
Lenkija48
Lesotas266
Libanas961
Liberija231
Libija218
Lietuva370
Liuksemburgas352
Madagaskaras261
Makao853
Malaizija60
Malavis265
Maldyvai960
Malis223
Malta356
Marokas212
Maršalo salos692
Martinika596
Mauricijus230
Mauritanija222
Meksika52
Mergelių Salos (JAV teritorija)1340
Mianmaras (Birma)95
Mikronezija691
Moldova373
Monakas377
Mongolija976
Montseratas1664
Mozambikas258
Namibija264
Naujoji Kaledonija687
Naujoji Zelandija64
Nauru674
Nepalas977
Nyderlandų Antilai599
Nyderlandų Karalystė (Olandija)31
Nigerija234
Nigeris227
Nikaragva505
Niujė683
Norfolko sala672
Norvegija47
Omanas968
Pakistanas92
Palau680
Panama507
Papua Naujoji Gvinėja675
Paragvajus595
Peru51
Pietų Afrikos Resp.27
Pietų Korėja82
Portugalija351
Prancūzija33
Prancūzų Gviana594
Prancūzų Polinezija689
Puerto Rikas1939
Pusiaujo Gvinėja240
Rejunjonas262
Ruanda250
Rumunija40
Rusija7
Sakartvelas995
Saliamono salos677
Salvadoras503
Samoa685
San Marinas378
San Tomė ir Prinsipė239
Saudo Arabija966
Seišeliai248
Senegalas221
Sent Kitsas ir Nevis1869
Sent Lusija1758
Sent Pjeras ir Mikelonas508
Sent Vinsentas ir Grenadinai1784
Serbija381
Siera Leonė232
Singapūras65
Sirija963
Slovakija421
Slovėnija386
Somalis252
Sudanas249
Suomija358
Surinamas597
Svazilandas268
Šiaurės Makedonija389
Šiaurės Korėja850
Šri Lanka94
Švedija46
Šveicarija41
Šventos Elenos sala290
Tadžikistanas992
Tailandas66
Taivanis886
Tanzanija255
Terksas ir Kaikosas1649
Togas228
Tonga676
Trinidadas ir Tobagas1868
Tunisas216
Turkija90
Turkmėnistanas993
Tuvalu688
Uganda256
Ukraina380
Urugvajus598
Uzbekija998
Vanuatu678
Venesuela58
Vengrija36
Vietnamas84
Vokietija49
Volio ir Futūno salos681
Zairas243
Zambija260
Zimbabvė263
Žaliasis Kyšulys (Kabo Verdė)238

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

MiestasKodasTarptautinis kodas
Alytaus apskritis
Alytus315370-315
Druskininkai313370-313
Lazdijai318370-318
Varėna310370-310
Kauno apskritis
Birštonas319370-319
Jonava349370-349
Kaišiadorys346370-346
Kaunas37370-37
Kėdainiai347370-347
Prienai319370-319
Raseiniai428370-428
Klaipėdos apskritis
Klaipėda46370-46
Kretinga445370-445
Neringa469370-469
Palanga460370-460
Skuodas440370-440
Šilutė441370-441
Marijampolės apskritis
Marijampolė343370-343
Šakiai345370-345
Vilkaviškis342370-342
Panevėžio apskritis
Biržai450370-450
Kupiškis459370-459
Panevėžys45370-45
Pasvalys451370-451
Rokiškis458370-458
Šiaulių apskritis
Akmenė425370-425
Joniškis426370-426
Kelmė427370-427
Pakruojis421370-421
Radviliškis422370-422
Šiauliai41370-41
Tauragės apskritis
Jurbarkas447370-447
Šilalė449370-449
Tauragė446370-446
Telšių apskritis
Mažeikiai443370-447
Plungė448370-449
Telšiai444370-446
Utenos apskritis
Anykščiai381370-381
Ignalina386370-386
Molėtai383370-383
Utena389370-389
Visaginas386370-386
Zarasai385370-385
Vilniaus apskritis
Elektrėnai528370-528
Šalčininkai380370-380
Širvintos382370-382
Švenčionys387370-387
Trakai528370-528
Ukmergė340370-340
Vilnius5370-5

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kontaktų perkėlimas iš SIM kortelės

  1. Nustatymuose keliaukite kiek žemiau ir paspauskite ant užrašo „Contacts“.
  2. Jūsų paklaus, į kurią paskyrą norite įkelti šiuos adresatus. Paspauskite ant norimos paskyros.
  3. Jūsų SIM adresatai perkelti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  1. Telefone atverkite programėlę „Adresatai“.
  2. Spauskite tris juosteles kairėje ekrano pusėje. Tada – mygtuką „Tvark. Adresat.“. Toliau spauskite „Importuoti adresatus“.
  3. Pasirinkite norimą SIM kortelę, iš kurios importuosite adresatus.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

  1. Telefone susiraskite programėlę „Kontaktai“ ir ją atidarykite.
  2. Spauskite „Taisyti ir valdyti“. Tada – „Importuoti iš SIM kortelės“.
  3. Pažymėkite kontaktus, kuriuos norėsite perkelti iš SIM kortelės.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.