E-parduotuvė

Ne. Visas prekes pristatysime visiškai nemokamai. Tiek į namus ar paštomatą, tiek pasirinkus atsiėmimą BITĖS salone. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Pristatymas įprastai trunka 1–2 d. d. nuo prekės (-ių) išsiuntimo.  

Jei įsigijote prekę su specialiu ženklu „IŠSIUNTIMAS TĄ PAČIĄ D. D.*“, jei užsakymas atliktas darbo dieną iki 13.00 val. – ją išsiųsime dar tą pačią dieną. Prekės be šio ženklo pristatymas gali užtrukti iki 5 d. d.

Prekę įsigijus savaitgalį (šeštadienį, sekmadienį) ar šventinę dieną, ją išsiųsime kuo greičiau – artimiausią darbo dieną.  

Informaciją, kiek užtruks pristatymas, rasite prie kiekvieno įrenginio.  

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaita faktūra jus pasieks kartu su siunta.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Išrašytos sąskaitos pavyzdį rasite čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Išsirinkite patogiausią pristatymo būdą, pateikdami užsakymą internetinėje parduotuvėje.  

Prekes pristatome jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje, į DPD paštomatus (tik pilna kaina perkamas prekes ir nuotoliniu būdu pasirašius sutartį, jei perkate išsimokėtinai). Taip pat prekes galite atsiimti artimiausiame BITĖS salone. Salonų sąrašą rasite čia

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kitas asmuo jūsų užsakytas prekes gali atsiimti tik pasirinkus pristatymą į paštomatą. Kai siunta pasieks paštomatą, SMS žinute gausite PIN kodą, kurį reikės suvesti paštomato ekrane.

Visais kitais atvejais siuntą atsiimti gali tik asmuo, kurio duomenys buvo nurodyti perkant įrenginį. Pristatymo metu reikės patvirtinti tapatybę – atvykusiam kurjeriui pateikti savo asmens dokumentą. Jei prekę įsigijo juridinis asmuo, kurjeris siuntą perduos asmeniui, pateikusiam užsakymą. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Pasirinkite norimą prekę, išsirinkite vidinę atmintį, spalvą bei mokėjimo būdą ir spauskite mygtuką „Į krepšelį“.
 

INTERNETU | BITĖ


Atsidarę krepšelį patikrinkite, ar jis yra teisingas. Jei turite nuolaidos kodą, suveskite jį ir spauskite „Įvesti“. Įsitikinę, kad krepšelio informacija teisinga, spauskite mygtuką „Pirkti“.

Prekių krepšeis | BITĖ


Kitame lange užpildykite visus duomenis (žvaigždutėmis pažymėtus laukelius BŪTINA užpildyti). Susipažinkite su pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklėmis (pažymėkite varnele, kad susipažinote ir sutinkate) ir spauskite mygtuką „Toliau“.
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Kitame lange pasirinkite jums patogiausią pristatymo būdą. Jei renkatės atsiimti salone arba pristatymą paštomatu, pasirinkite saloną arba pristatymo punktą iš sąrašo, jei renkatės pristatymą kurjeriu, pateikite savo adresą. Kai pasirinksite pristatymo būdą, spauskite mygtuką „Toliau“.
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Kitame žingsnyje pasirinkite mokėjimo būdą ir spauskite mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Apmokėjimui atlikti būsite nukreipti į pasirinkto interneto banko sistemą.
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Sėkmingai atlikus mokėjimą matysite visą užsakymo informaciją. Taip pat visą su užsakymu susijusią informaciją gausite nurodytu el. pašto adresu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Visas taisykles lengvai rasite čia.  

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Vos tik atliksite mokėjimą, jūsų nurodytu elektroniniu paštu išsiųsime užsakymą patvirtinantį laišką. Dar vieną elektroninį laišką gausite, kai siuntą perduosime kurjeriui.  

Jei pasirinkote pristatymą per kurjerį, pristatymo dieną jūsų nurodytu kontaktiniu tel. numeriu susisieks kurjeris ir informuos jus apie preliminarų siuntos pristatymo laiką.  

Jei pasirinkote pristatymą į paštomatą ar BITĖS saloną – laukite SMS žinutės. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip. Jei užsakymą pateikėte neteisingai, pasirinkote ne tą spalvą, nurodėte netikslų adresą arba kontaktinį tel. numerį – kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį ir užsakymą pakoreguosime. Taip pat galite susisiekti su mumis klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio – tel. +370 699 23 230).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Siuntos būseną lengvai patikrinsite kurjerių svetainėje, suvedę siuntos numerį čia. Taip pat galite kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį arba susisiekti klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio – tel. +370 699 23 230). 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip. Jeigu dėl tam tikrų priežasčių norite atšaukti užsakymą, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį ir jūsų užsakymą atšauksime. Taip pat galite susisiekti su mumis klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio – tel. +370 699 23 230).   

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Daugumą prekių galite apžiūrėti BITĖS salonuose. Tačiau kur kas platesnį asortimentą rasite internetinėje parduotuvėje. Prekės likutį konkrečiame salone patikrinsite paspaudę ant jus dominančio įrenginio ir pasirinkę „Likutis BITĖS salonuose“.  

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Už įsigytas prekes lengvai atsiskaitysite naudodamiesi populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis:  

  • „Swedbank“  
  • „SEB bankas“  
  • „Luminor bankas“  
  • „Šiaulių bankas“  
  • „Citadele“  
  • „URBO“  
  • „Revolut“  
  • Kortele, „Apple Pay“, „Google Pay“  

Grynaisiais ar kortele kurjeriui pristačius prekę 
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip. Visos kainos nurodytos su PVM. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip. Įsigytas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo siuntos pristatymo dienos.

Prekę galite grąžinti, jei:

 

  • Ji yra nesugadinta ir nenaudota (t. y. į mobiliojo ryšio įrenginį nebuvo įdėta SIM kortelė, nebuvo sukurta vartotojo paskyra ir pan.).  
  • Ji yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.).  
  • Ji yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija.  

     

Svarbu! Grąžindami prekę turite pateikti pirkimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą).  

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, kurią įsigijote BITĖS internetinėje parduotuvėje, per 14 dienų.  

Primename, jog prekę grąžinti galite, jei:

 

  • Ji yra nesugadinta ir nenaudota (t. y. į mobiliojo ryšio įrenginį nebuvo įdėta SIM kortelė, nebuvo sukurta vartotojo paskyra ir pan.).  
  • Ji yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.).  
  • Ji yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija.  

     

Svarbu! Grąžindami prekę turite pateikti pirkimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą).   

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei nutiko taip, jog gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną arba susisiekite su mumis BITĖS pokalbių skiltyje bite.lt svetainėje. Taip pat galite apie tai pranešti klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio – tel. +370 699 23 230)

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei nutiko taip, jog gautos prekės pakuotė yra pažeista, grąžinkite ją kurjeriui, kuris pristatys prekę atgal į sandėlį. Buvote pasirinkę kitą pristatymo būdą? Kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną. Pinigus už prekę į jūsų sąskaitą pervesime kaip įmanoma greičiau. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei pristatyta įranga buvo pažeista transportavimo metu, matomi pakuotės pažeidimai, apie tai kuo skubiau praneškite klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio – tel. +370 699 23 230) arba kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Internetinės parduotuvės taisykles rasite čia.  

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Siekiame visus klausimus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis. Todėl kilus bet kokiems nesklandumams, maloniai kviečiame kreiptis į BITĘ tiesiogiai – atvykti į artimiausią BITĖS saloną, skambinti klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio – tel. +370 699 23 230) arba užpildyti formą čia.

Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės – į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius, www.vvtat.lt) arba tiesiogiai į teismą. Vartotojai taip pat gali pateikti skundą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje čia

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.