Ką daryti, jei telefone neveikia internetas?
Taip lengviau: greitasis skaitymas
- Jei telefone neveikia internetas, pirmiausia perkraukite įrenginį
- Kitas žingsnis – keliaukite į telefono nustatymus ir pakeiskite interneto prieigos taško vardą („Android“ įrenginiuose) ir pavadinimą („Android“ ir „iOS“ įrenginiuose)
- Jei internetas vis tiek neveikia, patikrinkite, ar interneto ryšys nėra blokuojamas, ar pasirinkta tinklo režimo vertė nėra 2G
„Mobiliųjų telefonų programinės įrangos veikimas kartais sutrinka, todėl pirmasis žingsnis, kurio turėtumėte imtis pastebėję, kad internetas telefone neveikia – perkrauti įrenginį. Jei šis veiksmas nepadeda, metas išbandyti kitus paprastus ir veiksmingus būdus“, – sako „Bitės Profas“ Andrius Archangelskis.
Ką daryti, jeigu internetas neveikia „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone?
Visų pirma, būtinai pasitikrinkite, ar telefone įjungti mobilūs duomenys. Jei jie įjungti ir telefone vis tiek neveikia internetas, pirmiausia pabandykite įjungti ir išjungti lėktuvo režimą. Tą padarysite du kartus perbraukę pirštu iš viršaus į apačią per ekraną. Spustelėkite ant lėktuvo ikonos ir luktelkite 5–10 sekundžių. Tuomet dar kartą spustelėkite ant ikonos ir patikrinkite, ar veikia internetas.
„Jei mobilusis internetas vis tiek neveikia, atverkite telefono nustatymus, spustelėkite „Ryšiai“, tuomet – „Mobilieji tinklai“ ir „Prieigos taškų pavadinimai“. Kai kuriuose telefonuose ši parinktis gali būti pavadinta „APN“. Čia rasite interneto prieigos taškų sąrašą. Spustelėkite mygtuką „Pridėti“, tuomet atsivėrusiame lange pasirinkite parinktį „Vardas“ ir įveskite bet kokį žodį (pavyzdyje nurodytu atveju – „Bitė“)“, – pasakoja „Bitės“ išmaniųjų įrenginių ekspertas.
Toliau spustelėkite parinktį „APN“ ir jeigu naudojatės „Bitės“ mobiliojo ryšio paslaugomis, įveskite žodį „internet“.
„Suvedę šiuos duomenis, spustelėkite ekrano viršuje, dešinėje pusėje esančius tris taškelius. Pasirinkite „Išsaugoti“ ir sugrįžę į interneto prieigos taškų sąrašą, spustelėkite ant naujai suformuoto taško (šiuo atveju – „Bitė“). Kitus APN taškus rekomenduoju pašalinti. Tą padarysite spustelėję ant jų ir ekrano viršuje, dešinėje pusėje esančių trijų taškelių. Tuomet pasirinkite „Panaikinti APN“, – pataria A. Archangelskis.
Galutinis interneto prieigos taškų sąrašas „Bitės“ klientams turėtų atrodyti taip:
Atlikę APN pakeitimus, dar kartą įjunkite ir išjunkite lėktuvo režimą arba perkraukite telefoną.
Ką daryti, jeigu neveikia internetas „iPhone“ telefone?
Čia, kaip ir „Android“ telefonuose, iš pradžių pabandykite įjungti ir išjungti lėktuvo režimą. „iPhone X“ ir naujesniuose telefonuose tai padarysite perbraukę pirštu iš viršutinio dešiniojo kampo žemyn per ekraną, o senesniuose – perbraukę pirštu per ekraną iš apačios į viršų.
„Jei interneto vis tiek nėra, atverkite telefono nustatymus, pasirinkite „Mobilieji duomenys“ (angl. Mobile Data), tuomet „Mobiliojo tinklo duomenys“ (angl. Mobile Data Network). Atsivėrusiame laukelyje pakeiskite APN pavadinimą – įveskite žodį „internet“, – sako „Bitės Profas“. Po to dar kartą įjunkite ir išjunkite lėktuvo režimą. Internetas turėtų veikti.
Ką daryti, jeigu šie veiksmai nepadėjo?
Jei anksčiau išvardinti veiksmai nepadėjo ir internetas neveikia nei „Android“, „iPhone“ telefone, turėtumėte patikrinti, ar interneto ryšys telefone nėra blokuojamas. Tą padarysite prisijungę prie „Bitės“ savitarnos. Jei naudojate telefoną su dviem SIM kortelės, patikrinkite, kuri SIM kortelė naudojama prisijungiant prie interneto. Be to, atkreipkite dėmesį, ar pasirinkta tinklo režimo vertė nėra 2G. Jei taip – pakeiskite ją į 4G (LTE). Nepadėjus ir šiems veiksmams, susisiekime su klientų aptarnavimo centru, paskambinus numeriu 1501.