Prisiminimai atgyja
Dovana BITĖS klientamsKelkite savo brangiausias nuotraukas ir jas paversime judančių vaizdų galerija
Laukiame sugrįžtant po:
val.
min.
sek.
Šiandien dovanas jau išdalinome, bet labai lauksime sugrįžtant rytoj. Nusiminti neverta, nes dovanas pakuojame kasdien. O kol kas – net ir darbščiausiems reikia pailsėti.
Sveikiname su šventėmis ir kviečiame BITĖS klientus atsiimti unikalią dovaną. Jūsų nuotraukos judės, mojuos ir nusišypsos. Pasidovanokite specialiai jums sukurtą virtualią patirtį ir dalinkitės ja su artimaisiais.
Stebuklingų dovanų kiekis ribotas, tad kviečiame nieko nelaukti ir registruotis, nes dovanas kasdien gauna patys pirmiausieji. Nespėjote šiandien? Nenusiminkite. Dovanas pakuosime ir dalinsime iki pat gruodžio 31 d.
Linkime švenčių, kurias prisiminti būtų gera vėl ir vėl.
Išvyskite atgijusius Andriaus Mamontovo prisiminimus
Įkelti nuotraukasDovaną atsiimkite salone
Saugome jūsų brangius prisiminimus, todėl norime dovaną įteikti asmeniškai. Pasirinktame salone atsiimsite unikalų kodą, skirtą atsisiųsti dovanai.
Dovaną paruošime per 10 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo dienos ir iškart informuosime SMS žinute.
D.U.K.
Kas gali pasinaudoti dovana?
Judančių vaizdų galeriją lengvai užsisakyti gali BITĖS privatūs ir verslo klientai. Dalyvauti galima su BITĖS pokalbių plano numeriu arba kontaktiniu numeriu, nurodytu jūsų sutartyje.
Ką daryti, jei nebegaliu registruotis dovanai?
Ypatingai dovanai reikalingas ypatingas kruopštumas, todėl turime ribotą skaičių registracijų per dieną. Jei nespėjote užpildyti paraiškos šiandien, nusiminti neverta. Mielai lauksime jūsų registracijos kitą dieną. Mūsų svetainėje besisukantis laikmatis parodys, kiek laiko liko iki artimiausios progos registruotis.
Kodėl mano nuotraukos netinkamos?
Tinkama nuotrauka turi būti be pridėtinių efektų, blyksčių ar atspindžių, apipaišymų ir ryškių nusidėvėjimo žymių. Taip pat joje turi aiškiai matytis veidai net jų nepriartinus. Jei nuotrauka neatitinka kažkurio iš šių reikalavimų, ji nėra tinkama. Galite įkelti ir vertikalias, ir horizontalias nuotraukas, tačiau turėkite omenyje, kad jos bus apkirptos į kvadratą. Beje, nuotraukos negali pažeisti Lietuvos įstatymų.
Kodėl buvo nepriimta mano užklausa?
Taip gali būti dėl dviejų priežasčių – nuotraukos neatitinka techninių ir etikos reikalavimų arba neradome jūsų BITĖS klientų duomenų bazėje. Nusiminti neverta, nes galite bandyti dar kartą. Primename, kad dovana skirta tik BITĖS klientams.
Kiek nuotraukų turiu įkelti ir ar visos jos bus suanimuotos?
Geriausią patirtį užtikrinti galėsime jei įkelsite tris unikalias savo nuotraukas. Jei iš įkeltų nuotraukų reikalavimus atitiks ne visos nuotraukos, tačiau bus tinkama bent viena jų – vis tiek sukursime jūsų judančių vaizdų galeriją.
Ar galiu keisti pasirinktą saloną?
Saugome jūsų brangius prisiminimus ir norime dovaną įteikti jums asmeniškai. Labai prašome pasirinkti jums patogiausią saloną, nes ruošiamės jus priimti iš anksto. Vis dėlto, jei susiklostė nenumatytos aplinkybės, skambinkite mūsų klientų aptarnavimo specialistams tel. 1501 (0,15 Eur/min.) ir akimirksniu išspręsime visus jums rūpimus klausimus.
Kiek laiko turėsiu dovanai atsisiųsti?
Dovanų lauksime atsiimant iki 2025 m. sausio 31 d. Paskubėkite, nes pasibaigus šiam laikotarpiui visa jūsų asmeninė informacija bus ištrinta saugant konfidencialumą.
Kas gali matyti mano duomenis?
Jūsų įkeltas nuotraukas paversime judančių vaizdų galerija su partnerių UAB „FULL SCREEN“ pagalba. Jie padės patikrinti, ar jūsų įkeltos nuotraukos tinkamos sukurti dovanai, bei informuoti, kada jūsų užsakymas bus įvykdytas.
Iki kada galiu pretenduoti į dovaną?
Dovanos užklausų laukiame iki šių metų gruodžio 31 d. (imtinai).
Kokią dovaną aš gausiu?
Tai specialiai BITĖS klientams sukurta virtuali judančių nuotraukų galerija. Žmogaus bei dirbtinio intelekto bendromis jėgomis jūsų įkeltos nuotraukos atgis ir taps judančios. Pateiksime jums videoįrašą su trimis animuotomis nuotraukomis.
Kaip aš galiu atsiimti dovaną?
- Vos jums pateikus paraišką dovanai gauti, mes įvertinsime jūsų nuotraukų tinkamumą.
- Ar nuotraukos yra tinkamos, pranešime jums SMS žinute per 1–2 d. d.
- Jei nuotraukos tinkamos – luktelkite. Paruošime dovaną per 10 d. d.
- Kai tik dovana bus paruošta, gausite SMS žinutę su kvietimu ateiti į jūsų pasirinktą saloną atsiimti unikalaus kodo, kuris bus reikalingas dovanai atsisiųsti.
- Atvykę į saloną darbuotojui parodykite SMS žinutę su kvietimu atsiimti dovaną registracijos formoje nurodytame salone.
- SMS žinutė turi būti atsiųsta tuo pačiu numeriu, kurį nurodėte registracijos formoje.
- Salone jums bus įteiktas vokas su unikaliu kodu, skirtu tik jums.
- Po apsilankymo salone per 1–2 d. d. jums bus atsiųsta SMS žinutė su unikalia nuoroda į paruoštą jūsų dovaną.
- Paspaudę nuorodą, įveskite salone gautą unikalų kodą, pateiktą popieriniame voke.
- Interneto svetainėje turėsite galimybę persižiūrėti ir parsisiųsti savo dovaną iki sausio 31 d.
Ar galiu gauti dovaną daugiau nei vieną kartą?
Ruošiame jums išskirtinę dovaną, kuri reikalauja didelio kruopštumo ir laiko, todėl turime ribotą skaičių dovanų. Siekiame nudžiuginti kuo daugiau klientų, tad pateikti paraišką galite tik vieną kartą.
Ką daryti, jei negaliu atvykti į registracijoje nurodytą saloną?
Nieko baisaus. Skambinkite klientų aptarnavimo centrui tel. 1501 (0,15 Eur/min.) ir viską lengvai išspręsime.
Ką daryti, jei pamečiau dovanos kodą?
Nenusiminkite. Padėsime jums – tereikia paskambinti klientų aptarnavimo centrui tel. 1501 (0,15 Eur/min.).
Ką daryti, jei neprisimenu, kurį saloną nurodžiau formoje?
Pasirinktą saloną jums primins klientų aptarnavimo centras, tel. 1501 (0,15 Eur/min.).
Jei negavau jokios žinutės?
Gali būti, kad įsivėlė techninė arba žmogiška klaidelė. Nieko tokio – ją lengvai išspręs mūsų klientų aptarnavimo centras, tel. 1501 (0,15 Eur/min.).
Jeigu noriu gauti tik animuotas nuotraukas, be videogalerijos?
Norime užtikrinti kuo geresnę dovanos patirtį, todėl tokios galimybės, deja, nesiūlome.