Išmanus pokalbių valdymas
Taupomos sąnaudos
Paslauga „Išmanus pokalbių valdymas“ leidžia Jūsų įmonei sumažinti išlaidas pokalbių telefonu valdymui.
Naudingi funkcionalumai išmaniesiems
Paslauga suteikia galimybę naudotis funkcijomis, kurios iki šiol nebuvo prieinamos naudojantis mobiliuoju ryšiu.
Paprastas administravimas
Paslaugai administruoti nereikia jokių papildomų programų įdiegimo ar specialistų – viską galite atlikti patys. Atsakingas darbuotojas (ar darbuotojai) gali prisijungti prie savitarnos sistemos kompiuteryje, planšetėje ar išmaniajame telefone ir valdyti paslaugą: prijungti ar atjungti konkrečius numerius, suteikti, redaguoti ar panaikinti šiems numeriams priskirtas funkcijas.
„Išmanaus pokalbių valdymo“ aktualiausios paslaugos verslui:
Kartu su jau išvardintomis „Išmanaus pokalbių valdymo“ funkcijomis, balso paštas, pranešimai apie gautus skambučius el. paštu, konferenciniai skambučiai, SIP telefonija ir dar daug kitų, padės Jūsų verslui vystytis dar sklandžiau.
Technines paslaugos teikimo ir naudojimo sąlygas rasite čia >>
Paslaugos kaina
Paslaugos kaina – 7,5 Eur/mėn.
Perkant daugiau nei 5 vnt. – taikome nuolaidą.
Užsisakykite
Paslaugos valdymas
Paslauga valdoma „Drag-n-Drop“ principu viename lange, be daugybės skirtukų ir sudėtingų meniu juostų. Ja paprastai galės naudotis kiekvienas, neinvestuodamas daug laiko mokantis ar nagrinėjant instrukcijas.
Paslaugos naudojimo įmonėse pavyzdžiai:
Galimos įmonės veiklos sritys:
- paslaugų įmonės (grožio salonai, odontologijos klinikos, autoservisai ir kt.),
- maitinimo įstaigos (picerijos, restoranai, maisto pristatymas į namus ir kt.),
- prekybinės įmonės (elektroninės parduotuvės ir kt.).
Funkcionalumas:
Klientus, skambinančius aptarnavimo telefonu, galėsite pasveikinti savo įrašyta žinute – tokiu būdu klientas sužinos, kad tikrai susisiekė su Jūsų įmone. Per balso meniu klientas galės pasirinkti jį dominančią temą, o jo skambutis bus nukreiptas tinkamam adresatui. Priėmus kliento skambutį, jį galės aptarnauti ne tik vienas darbuotojas, bet ir darbuotojų grupė vienu metu. Paskambinęs klientas niekuomet negirdės užimtumo ar atmetimo signalo – jis lauks eilėje, kol vienas iš aptarnaujančių darbuotojų atsilaisvins. Tokiu būdu maksimaliai išvengsite praleistų klientų skambučių. Paslauga taip pat leidžia nustatyti užsakymų linijos darbo laiką, tad, klientui paskambinus ne darbo metu, jis automatiškai bus informuotas, kad tuo metu įmonė nedirba, bei bus supažindintas su kita aktualia informacija. Gaunamų skambučių filtravimas pagal skambinančiojo numerį leis atskirti svarbius arba nesvarbius Jums skambučius bei teisingai juos nukreipti. Užsakymų kokybei užtikrinti sistema galės įrašyti skambučius bei juos saugoti Jūsų pasirinktame debesyje ar serveryje. Ataskaitose turėsite galimybę matyti, kiek skambučių sulaukiate per mėnesį, kiek iš jų praleidžiate, keliems neperskambinate. Visai tai leis įvertinti Jūsų įmonės išteklių naudojimo kokybę.
Aktualiausios „Išmaniojo pokalbių valdymo“ funkcijos:
- garso pranešimai,
- balso meniu,
- pokalbių įrašymas,
- skambučių eilė,
- darbo valandos,
- juodasis sąrašas,
- skambučių maršrutas,
- statistikos ataskaitos.
Galimos įmonės veiklos sritys:
visų sričių įmonės, kurių pardavėjai nuolat skambina esamiems ar potencialiems klientams.
Funkcionalumas:
Kiekvienas pardavėjas puikiai žino, kaip svarbu atsiliepti į kliento skambutį ar nepamiršti perskambinti jį praleidus. Ši paslauga suteikia galimybę nepavykus priimti įeinančio skambučio jį automatiškai nukreipti asistentui, kolegai ar net keliems vienu metu. Pardavėjas pranešimus apie praleistus skambučius gali gauti ir elektroniniu paštu. Klientui skambinant pardavėjo atostogų ar ne darbo metu, jis bus apie tai informuotas bei nukreiptas atsakingam darbuotojui. Ataskaitos leis stebėti pardavėjų aktyvumą, kiek skambučių per dieną ar mėnesį šie priima ar atlieka.
Aktualiausios „Išmaniojo pokalbių valdymo“ funkcijos:
- garso pranešimai,
- pokalbių įrašymas,
- automatinis pranešimas,
- adresatų grupės,
- skambučių eilė,
- darbo valandos,
- statistikos ataskaitos.
Galimos įmonės veiklos sritys:
visų sričių įmonės.
Funkcionalumas
Paslauga suteikia galimybę oficialiems biuro numeriams nustatyti darbo valandas ir pagal tai paskirstyti skambučius, pvz., darbo valandomis sujungti su administratore, ne darbo metu nukreipti skambutį kitam darbuotojui ar padiktuoti pranešimą su tam tikra informacija. Taip pat galima suteikti ir valdyti trumpuosius numerius darbuotojams, o šie, pokalbio metu, gali kelių klavišų paspaudimu peradresuoti skambučius kolegoms. Darbuotojai taip pat turės galimybę itin paprastai bendrauti tarpusavyje ir su klientais naudojantis konferencinių skambučių funkcija.
Aktualiausios „Išmaniojo pokalbių valdymo“ funkcijos:
- garso pranešimai,
- trumpieji numeriai,
- darbo valandos,
- konferenciniai skambučiai,
- skambučių nukreipimas pokalbio metu.