Laimėjimai, kuriais gera dalintis
Džiaugiamės, kad mūsų pastangas vertina tiek BITĖS klientai, tiek verslo bendruomenė – žmonės, dėl kurių dirbame ir tobulėjame kasdien.
BITĖ darbuotojų naudų programai – tarptautinis apdovanojimas!
Tarptautiniuose „The Rewards“ apdovanojimuose BITĖ nuskynė apdovanojimą. Organizacija buvo pripažinta geriausia kategorijoje „Geriausia darbuotojams teikiamų papildomų naudų strategija“ (angl. Best Reward Strategy).
Šis įvertinimas ne tik patvirtina kasdienes komandos pastangas, bet ir rodo, kad mūsų požiūris į darbuotojus yra vertinamas tarptautiniu lygiu.
BITĖ – tarp labiausiai įkvepiančių darbdavių Europoje!
BITĖ pelnė tarptautinį Inspiring Workplaces apdovanojimą už inovatyvią, į darbuotojus orientuotą ir įkvepiančią vidinę kultūrą!
Apdovanojimas skiriamas vertinant organizacijos kultūrą, lyderystę, darbuotojų gerovę ir įtraukimą, vidinę komunikaciją ir patirtį.
Šis apdovanojimas – svarbus priminimas, jog judame teisinga linkme. Nuolat investuojame į darbuotojų fizinę ir emocinę sveikatą, tobulėjimą, skiriame daug dėmesio įkvepiančios vidinės kultūros vystymui. Tai ilgainiui prisideda prie džiuginančių rezultatų. Svarbu tai, kad nesustojame – BITĖJE laukia ne vienas įdomus vidinis projektas!
Įvairovės ir įtraukties kultūra, taip pat darbuotojų įdarbinimas ir išlaikymas BITĖJE vertas sidabro!
„HR Brilliance Awards 2024“ apdovanojimuose, kuriuose varžėsi organizacijos iš visos Europos, BITĖ pelnė net 2 sidabro medalius.
Komisiją Londone sužavėjo BITĖS įgyvendintos iniciatyvos – „Šeima yra šeima“, kai partnerystėje gyvenantiems darbuotojams suteikėme vienodas naudas kaip ir susituokusioms šeimoms, bei „Karjeros updeitas“, kur potencialius darbuotojus kvietėme „Tinder“ programėlėje.
BITĖS klientų aptarnavimas pelnė tarptautinį apdovanojimą
Prestižiniuose verslo apdovanojimuose „The Stevie Awards“ mūsų klientų aptarnavimo komanda pelnė bronzą!
Komisija išskyrė mūsų kokybišką ir greitą klientų aptarnavimą, išskirtinai aukštus klientų vertinimus po aptarnavimo, efektyvų užklausų sprendimą pirmo pokalbio ar susitikimo metu, greitą siuntų pakavimą bei pristatymą ir gebėjimą sparčiai tobulėti pandemijos metu.
Smagu, kad BITĖ vienintelė kontinentinės Europos bendrovė įvertinta šioje kategorijoje.
Džiaugiamės, kad mūsų pastangos buvo įvertintos. Ir toliau siekiame Jus aptarnauti dar kokybiškiau ir efektyviau!
BITĖ – viena geriausių vietų dirbti Europoje
Esame įrašyti į Europos TOP darbdavių gretas – trečius metus iš eilės tapome Geriausiu darbdaviu Baltijos šalyse! Tarptautinė personalo valdymo konsultantė „Kincentric“ savo kasmetiniame tyrime „Best Employers“ atidžiai tiria, kaip savo darbovietę vertina darbuotojai. Rezultatai lėmė, kad BITĖ buvo tituluota šio tyrimo geriausio darbdavio vardu ir aplenkėme ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos darbdavius. Daugiau informacijos: https://www.kincentric.com/bestemployers/global-best-employers/market-best-employers
Penktus metus iš eilės portalas „CV-Online“ mums skiria „TOP darbdavio“ apdovanojimą, o „CV Banko“ ir Delfi.lt organizuotose Superdarbdavio rinkimuose BITĖ tapo Technologijų sektoriaus Superdarbdaviu 2019 m.
Visa BITĖ džiaugiamės gavę šiuos apdovanojimus – įvertinimus už tai, kuo tikime ir ką puoselėjame daugelį metų, tai mūsų vertybės, kuriomis grindžiame viską, kas pas mus vyksta: nuo išmanių vidinių projektų, iniciatyvų iki nuolatinio dėmesio klientams ir jų gyvenimą lengvinančių sprendimų kūrimo.
BITĖ – technologijų sektoriaus lyderė Lietuvoje
BITĖ išrinkta stipriausia Lietuvos technologijų sektoriaus bendrove dienraščio „Verslo žinios“ apdovanojimuose „Sektorių lyderiai 2021“! Šį apdovanojimą pelnėme ketvirtą kartą per paskutinius šešerius metus. Reitingas sudaromas įvertinus šešis objektyvius rodiklius, o tyrime dalyvauja tik griežtus efektyvumo ir pelningumo kriterijus atitinkančios Lietuvos bendrovės.
BITĖ pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia telekomunikacijų bendrove Lietuvoje
Kas geriausiai Lietuvoje aptarnauja savo klientus? Mes! Bet taip atsakydami puikiai suprantame, kad mūsų nuomonė – subjektyvi. O kas gali būti objektyviau, nei slapto pirkėjo tyrimas? Būtent tokį tyrimą šių metų vasario mėn. pirmąkart atliko bendrovė „Slapto prikėjo tyrimai“ (SPT), dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“. Tyrimu buvo siekta pamatuoti aptarnavimo kokybę Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje. Taigi, slapti pirkėjai nustatė, kad geriausiai klientus aptarnaujame mes ir surinkome net 94,3 proc. iš 100 galimų. Vertiname tai ir stengsimės, kad šis procentinis įvertinimas augtų ir toliau!