„Bitė“ vykdo didžiausią IT projektą per 20 metų: ryšys veiks įprastai, bet galimi klientų aptarnavimo sutrikimai

„Bitė“ vykdo didžiausią IT projektą per 20 metų: ryšys veiks įprastai, bet galimi klientų aptarnavimo sutrikimai | BITĖ

„Bitė Lietuva“ diegia naują Centrinę klientų sistemą. Sistemos diegimo laikotarpiu, naktį iš šeštadienio į sekmadienį (nuo liepos 13 d. 20 val. iki liepos 14 d. 10 val.), galimi laikini klientų aptarnavimo sutrikimai, neveiks savitarnos sistemos. Vis tik sistemos diegimo laikotarpiu klientai galės skambinti, rašyti ir naudotis kokybišku internetu bei kitomis paslaugomis kaip įprasta, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Naujoji Centrinė klientų sistema yra vienas didžiausių IT projektų mūsų verslo istorijoje. Didžiausias per kelis dešimtmečius klientų aptarnavimo sistemos atnaujinimas leis klientams pasiūlyti išmanesnių ir aktualesnių paslaugų, taip pat palengvins darbą ir mūsų klientų aptarnavimo specialistams“, – pasakoja Gintas Butėnas, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Naujosios Centrinės klientų sistemos diegimo metu „Bitės“ klientai galės naudotis ryšio ir kitomis paslaugomis įprastai, tačiau laikinai nebus galima valdyti paslaugų, pasiekti sąskaitų, keisti „Go3” planą, neveiks ir savitarnos svetainės mano.bite.lt ir mano.labas.lt.

„Iš anksto savo klientų atsiprašome už galimus nepatogumus. Dedame dideles pastangas tam, kad naujosios sistemos diegimas, į kurį investuojame net 2 mln. eurų, būtų įgyvendintas sklandžiai ir taip, kaip suplanuota“, – sako „Bitės“ vadovas.

Šiuo metu „Bitė Lietuva“ aktyviai investuoja į plėtrą, didžioji investicijų dalis 2024 m. skirta sparčiam naujos kartos 5G tinklo diegimui bei turimų ryšio tinklų modernizavimui. Skaitmeninių paslaugų bendrovės investicijos per kelerius metus siekia rekordinius 100 mln. eurų.

Leiskite trumpai paaiškinti: BITĖS Centrinė klientų sistema

1. Kas yra Centrinė klientų sistema?

Centrinė klientų sistema (CKS) yra atsakinga už visų klientų ir jų turimų paslaugų informaciją „Bitėje“. CKS užtikrina, kad klientui butų laiku aktyvuotos ar nutraukiamos paslaugos, teisingai paskaičiuoti mokesčiai už paslaugas, pateiktos sąskaitos ir kt.

2. Ar veiks BITĖS ryšys, kol bus diegiama naujoji Centrinė klientų sistema?

Taip. Naujosios sistemos diegimas nepaveiks ryšio paslaugų – klientai galės skambinti, rašyti, naudotis kokybišku internetu bei „Bitės“ ir „Labas“ paslaugomis kaip įprasta.

Vis dėl to šiuo laikotarpiu nebus galima užsisakyti naujų ar papildomų paslaugų, laikinai neveiks aptarnavimo procesai, nebus galima pasiekti sąskaitų, keisti „Go3” planą, neveiks savitarnos svetainės.

3. Kuo klientui naudinga naujoji Centrinė klientų sistema?

Naujoji sistema, į kurią „Bitė“ investuoja 2 mln. eurų, leis klientams pasiūlyti dar išmanesnių ir aktualesnių paslaugų, o klientus visuose aptarnavimo kanaluose leis aptarnauti dar greičiau ir patogiau.


 
Gaukite pasiūlymą

Mane domina: