Užsisakyti „Go3 Filmai + Netflix“
Užsisakyti „Go3 TV ir Filmai + Netflix“
Ieškote geriausio pasiūlymo? Padėsime!
- Nemokamai pasikonsultuokite telefonu
- Gaukite jums specialiai pritaikytą pasiūlymą
- Užsakytą prekę ar paslaugą gaukite tiesiai į namus
Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip galiu įsigyti „Netflix“ prenumeratą per Go3?
Prisijunkite arba užsiregistruokite svetainėje www.go3.lt, pasirinkite „Netflix“ paketą ir užbaikite pirkimą.
Kiek kainuoja „Netflix“ turinio paketai?
Galite rinktis iš šių „Go3 + Netflix“ prenumeratų:
„Go3 Filmai + Netflix“ – nuo 14.99 €/mėn.
„Go3 TV ir Filmai + Netflix“ – nuo 19.99 €/mėn.
Į kiekvieną iš šių paketų įtrauktas „Netflix Premium“ planas:
- Galite žiūrėti 4-iuose palaikomuose įrenginiuose tuo pačiu metu;
- „Ultra HD“ kokybės vaizdas;
- Galite siųstis turinį į 6 palaikomus įrenginius tuo pačiu metu.
Visi šie planai suteikia prieigą ir prie „Setanta Sports“ programėlės.
Kiek sutaupysiu įsigydamas „Netflix“ ir Go3 kartu?
Įsigydami „Go3 + Netflix“ paketą galite sutaupyti iki 11 eurų per mėnesį. Tiksli sutaupoma suma priklauso nuo pasirinkto plano ir galiojančių šių paslaugų mėnesio prenumeratos kainų. Dabartines kainas galite pasitikrinti Netflix ir Setanta Sports svetainėse.
Teisinė pastaba! Teiginys apie galimą sutaupymą iki 11 eurų yra pagrįstas dabartinių paslaugų planų kainų palyginimu, jei jie būtų įsigyjami atskirai ir tiesiogiai iš šių paslaugų teikėjų, standartinėmis mėnesio prenumeratos kainomis.
Ką daryti, jei jau turiu „Netflix“ prenumeratą?
Jei jau turite „Netflix“ prenumeratą, susieję savo „Netflix“ paskyrą su Go3, automatiškai sustabdysite ankstesnį mokėjimo būdą ir pradėsite mokėti vieną Go3 sąskaitą už abi paslaugas.
Ką daryti, jei jau turiu „Setanta Sports“ prenumeratą?
Vis tiek galite įsigyti „Go3 + Netflix“ paketą per savo Go3 paskyrą ir atšaukti dabartinę „Setanta Sports“ prenumeratą.
Kaip aktyvuoti „Netflix“?
Užsisakę norimą paketą, gausite el. laišką arba SMS su aktyvavimo nuoroda.
- Spustelėkite nuorodą, kuri nukreips jus į „Netflix“.
- Vadovaukitės nurodymais ir susiekite esamą „Netflix“ paskyrą su Go3 arba, jei jos neturite, susikurkite naują „Netflix“ paskyrą.
Jei netyčia susiejote ne tą paskyrą, peržiūrėkite skiltį „Netyčia susiejau ne tą „Netflix“ paskyrą su savo paketu“ žemiau.
Jei anksčiau mokėjote per „Apple“ ir nuo 2021 m. spalio 25 d. esate susieję savo paskyrą su jų partnerių paketu, turėsite atšaukti prenumeratą, kurią užsisakėte per „Apple“. Jei to nepadarysite, gali būti, kad „Apple“ ir toliau taikys prenumeratos mokestį.
Jei turėjote kitą „Netflix“ planą, nei pasirinkote Go3, jūsų planas bus atnaujintas į Go3 pasirinktą planą „Netflix“ aktyvavimo metu.
Kaip patikrinti, ar „Netflix“ įtrauktas į mano paketą?
Jei jūsų Go3 paketo pavadinime yra „Netflix“ (pvz., „Go3 Filmai + Netflix“), tai reiškia, kad į paketą įtrauktos „Netflix Premium“ ir „Setanta Sports“ prenumeratos. Jei abejojate, kreipkitės į Go3 klientų aptarnavimo specialistus.
Netyčia susiejau ne tą „Netflix“ paskyrą su savo paketu
Prašome susisiekti su „Netflix“ klientų aptarnavimo tarnyba ir paprašyti, kad jie atjungtų neteisingai susietą paskyrą. Kai paskyra bus atjungta, naudokite anksčiau Go3 suteiktą aktyvavimo nuorodą, kad susietumėte teisingą „Netflix“ paskyrą. Jei praradote aktyvavimo nuorodą, susisiekite su Go3 klientų aptarnavimu, ir mes ją atsiųsime dar kartą.
Kas nutiks mano „Netflix“ paskyrai, jei atšauksiu paketo prenumeratą arba atsisakysiu paslaugos?
Jei atšauksite „Netflix“ kaip Go3 pasiūlymo dalį, arba visai atsisakysite Go3 paslaugų, galėsite naudotis „Netflix“ platforma iki „Netflix“ sąskaitos laikotarpio pabaigos (tai bus ta mėnesio diena, kurią aktyvavote „Netflix“ paslaugą per Go3).
Po to gali įvykti vienas iš dviejų dalykų:
- Jei jūsų „Netflix“ paskyra turi galiojantį mokėjimo būdą (pvz., kreditinę arba debetinę kortelę), toliau galėsite žiūrėti turinį be pertraukų, o mokestį už prenumeratą taikys „Netflix“.
- Jei mokėjimo būdas nėra galiojantis, jūsų prenumerata bus sustabdyta. Norėdami žiūrėti toliau, prisijunkite prie savo „Netflix“ paskyros ir pridėkite naują mokėjimo būdą.
Kaip pasikeisti „Netflix“ planą?
Šiuo metu į visus „Go3 + Netflix“ paketus įtrauktas „Netflix Premium“ planas, kuris užtikrina aukščiausią transliacijos kokybę ir kitus privalumus. Galimybė pereiti prie „Netflix Base“ ir „Standard“ planų gali atsirasti ateityje.
Kas nutiks mano „Netflix“ dovanų kortelei arba akcijos pasiūlymui, kai susiesiu savo paskyrą su šiuo paketu?
Susiejus paskyrą su šiuo paketu, jūsų dovanų likutis bus išsaugotas „Netflix“ paskyroje ir galės būti panaudotas ateityje. Jei nuspręsite atsisakyti paketo, mokėjimai bus tęsiami naudojant dovanų kortelę arba akcijos likutį.
Kas nutiks su likusia „Netflix“ sumokėta suma, jei pradėsiu mokėti per Go3?
Suma, kurią sumokėjote „Netflix“, bus proporcingai perskaičiuota pagal dienų skaičių, kurias naudojote paslaugą prieš pradedant mokėti per Go3. Ši suma liks jūsų paskyroje, kol grįšite prie mokėjimo per „Netflix“. Taip pat galite susisiekti su „Netflix“ dėl grąžinimo.
Kodėl man toliau nuskaičiuojami pinigai ankstesniu mokėjimo būdu?
Jei turite „Netflix“ kaip Go3 paketo dalį, turite susieti savo esamą „Netflix“ paskyrą, kad ankstesnis mokėjimo būdas būtų sustabdytas.
- Jei nesusiejote savo paskyros, vadovaukitės skiltyje „Kaip aktyvuoti „Netflix“? nurodytais žingsniais.
- Jei paskyrą susiejote, gali būti, kad susiejote kitą „Netflix“ paskyrą arba neteisingai įvedėte savo el. pašto adresą, todėl buvo sukurta dubliuota paskyra. Norėdami išspręsti šią problemą, vadovaukitės skiltyje „Netyčia susiejau kitą „Netflix“ paskyrą“ nurodytais žingsniais.
Nuo 2021 m. spalio 25 d., jei prieš tai mokėjote per „Apple“, o savo paskyrą susiejote su paketu, į kurį įtrauktas „Netflix“, turite nutraukti prenumeratą per „Apple“, kad išvengtumėte „Apple“ prenumeratos mokesčio.
Negaliu prisijungti prie „Netflix“
Jei neprisimenate savo „Netflix“ prisijungimo duomenų, eikite į netflix.com/loginhelp.
Jei matote pranešimą „Paskyros su šiuo el. pašto adresu nerasta“, galėjote neteisingai įvesti el. pašto adresą susiedami paskyrą. Norėdami tai išspręsti, atlikite šiuos veiksmus:
- Jei esate prisijungę prie „Netflix“ per mobilųjį telefoną arba kompiuterio naršyklę:
- 1. Eikite į Account.
- 2. Pasirinkite Security, kad pamatytumėte savo „Netflix“ paskyros el. pašto adresą.
- 3. Čia, jei reikia, galite pakeisti paskyros el. pašto adresą: Change account email.
- Jei vis dar negalite prisijungti:
- 1. Prisijunkite prie savo Go3 paskyros (įsitikinkite, kad atsijungėte nuo „Netflix“).
- 2. Pasirinkite Mano paskyra > „Netflix“ paskyros atkūrimas.
- 3. Būsite nukreipti į prisijungimo puslapį su iš anksto įvestu el. pašto adresu. Čia galite prisijungti prie savo „Netflix“ paskyros ir, jei reikia, atnaujinti el. pašto adresą.
Kodėl mano „Netflix“ paskyra buvo atšaukta?
Jūsų „Netflix“ prenumerata gali būti sustabdyta, jeigu:
- jūs atsisakėte:
- paketo, kuris yra susietas su „Netflix“ paskyra;
- „Netflix“ prenumeratos, kuri buvo pridėta prie jūsų paketo.
- Mes negavome mokėjimo iš jūsų paslaugų teikėjo.
Jei Tu nesi prašęs atšaukti prenumeratos ir Tavo Go3 paskyra yra aktyvi, prašome susisiekti su Go3 klientų aptarnavimo tarnyba.
Kodėl mano „Netflix“ paskyra yra sustabdyta („on hold“)?
Jūsų paskyra bus sustabdyta, jei nebūsime gavę mokėjimo iš jūsų paslaugų teikėjo. Susisiekite su teikėju ir paklauskite:
- Ar mokėjimo būdas paskyroje yra galiojantis?
- Ar vėluoju sumokėti?
Išspręsk mokėjimo problemą su Go3, kad paskyra vėl būtų aktyvi. Tau nereikės iš naujo susieti savo paskyros su turinio paketu.
Kaip atšaukti „Netflix“ prenumeratą?
Kreipkitės į „Go3“ klientų aptarnavimą, kad atšauktumėte „Netflix“ prenumeratą. Daugiau informacijos rasite skiltyje „Kas nutiks mano „Netflix“ paskyrai, jei atsisakysiu paketo?“
Kaip susisiekti su Go3 klientų aptarnavimo specialistais?
Susisiekti galite per pokalbių langą Go3 svetainėje. Pasakykite konsultantui, kad turite „Netflix“ paketą, kurį įsigijote per Go3.