Klausos negalią turintiems žmonėms – patogesnės konsultacijos paslaugų vietose

Klausos negalią turintiems žmonėms – patogesnės konsultacijos paslaugų vietose

Sinchroninis lietuvių-gestų kalbos vertimas žmonėms su klausos negalia nuo šiol bus prieinamas „Bitės“ salonuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Nauja paslauga dar labiau išplečia skaitmeninių paslaugų prieinamumą klausos negalią turintiems žmonėms, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Pasinaudodami „Bitės“ salonuose esančiomis planšetėmis klausos negalią turintys žmonės gali lengvai bendrauti su gestų kalbos vertėju per Lietuvoje gerai pažįstamą „Skype“ programėlę. Paslauga yra nemokama, ji įgyvendinama bendradarbiaujant su Lietuvos gestų vertimo centru“, – sako Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Įsiklauso į realius poreikius

Paslaugos diegimo metu „Bitė“ aktyviai bendradarbiavo su Lietuvos kurčiųjų draugija, kviesdama bendruomenės narius išbandyti šią naujovę ir teikti atsiliepimus. Vadovaujantis ekspertų įžvalgomis siekta, kad diegiami sprendimai atitiktų realius žmonių su klausos negalia poreikius.

Sinchroninio lietuvių-gestų kalbos vertimo paslauga teikiama nuo pirmadienio iki penktadienio, 8:00–17:00 val. Paslauga galima pasinaudoti „Bitės“ salonuose, esančiuose prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, taip pat „Megoje“ Kaune, „Mole“ Klaipėdoje, „Saulės mieste“ Šiauliuose, „Ryo“ Panevėžyje, „Maximoje“ Marijampolėje bei „Bitės“ salone Žemaitės g. Vilniuje.

Visi „Bitės“ salonai yra draugiški judėjimo negalią turintiems žmonėms. 10-yje jų jau kurį laiką įdiegti papildomi universalaus dizaino ir aptarnavimo sprendimai, kurie užtikrina dar didesnį fizinės aplinkos ir paslaugų prieinamumą visiems žmonėms. Tarp tokių sprendimų – taktiliniai takai, indukcinės kilpos ir reguliuojamo aukščio „Bitės Profų“ stalai.

Dėmesys detalėms

„Salonų fizinės aplinkos prieinamumą žmonėms su negalia užtikrina ir tokie, iš pažiūros, nedideli dalykai: lengvas patekimas į saloną be slenksčių ar laiptų, standartus atitinkantys tarpai tarp baldų salone, kad būtų patogu judėti su neįgaliojo vežimėliu. Išlaikyti didesni spalvų kontrastai tarp baldų ir grindų – vėlgi nėra tik interjero detalė, o žmonėms su regos negalia itin reikšmingas patobulinimas, padedantis lengviau orientuotis aplinkoje“, – vardina Sigita Būdavaitė, „Bitės“ salonų įvaizdžio ir interakcijų vadovė.

Be diegiamų fizinių priemonių skaitmeninių paslaugų bendrovė rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe. Visi „Bitės“ salonų darbuotojai yra apmokyti bendrauti su negalią turinčiais žmonėmis. Esant poreikiui gali klientams atspausdinti lengvai suprantama kalba pateiktas sutarčių santraukas.

Papildomų patobulinimų „Bitė“ įdiegė ir apsiperkantiems elektroninėje parduotuvėje. Specialių poreikių turintys žmonės dabar gali pasirinkti specialųjį pristatymą, jų siuntas pažymint specialiu lipduku. Tokiu atveju kurjeris ilgiau luktelės prie durų, papildomu skambučiu ar SMS žinute informuos apie savo atvykimą likus pusvalandžiui iki siuntos pristatymo.



 

Dalinkis straipsniu:

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: