eSIM telefonams

Kaip užsisakyti eSIM?

Užsisakyti eSIM tipo kortelę galite atvykę į artimiausią BITĖS saloną arba užpildę plano užsakymo formą www.bite.lt. Sėkmingai užsakę gausite QR kodą su aktyvavimo telefone instrukcija. Nuskenavus QR kodą ir užbaigus susiejimo žingsnius, eSIM aktyvuosis per ne ilgiau kaip 10 min. Primename, kad jūsų telefonas turi atitikti techninius parametrus, nurodytus žemiau.  

Ar pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM pasikeis plano sąlygos? 

Ne, kortelės keitimas į eSIM plano sąlygų nepakeis. 

Kaip užsisakyti eSIM kortelę, jei esu BITĖS klientas?  

eSIM tipo kortelės galite prašyti artimiausiame BITĖS salone bei susisiekę su mumis telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501.  

Kaip veikia numerio perkėlimas su eSIM? 

Kaip perkelti numerį, galite sužinoti tinklalapyje https://www.bite.lt/numerio-perkelimas arba susisiekę su mumis telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501.

Ar eSIM kortelė papildomai kainuoja? 

eSIM kortelei yra taikomi tokie patys kortelės vienkartiniai mokesčiai kaip ir fizinei SIM kortelei, papildomi mėnesiniai mokesčiai taikomi nebus. Visus vienkartinius mokesčius galite rasti tinklalapyje https://www.bite.lt/planai/tarifai-ir-mokesciai.

Kokie įrenginiai palaiko eSIM telefone? 

Naudoti eSIM kortelę galima telefonuose bei planšetiniuose kompiuteriuose su integruotu eSIM moduliu. Telefonai, palaikantys eSIM, yra 2018 m. ir vėliau išleisti „iPhone“, „Samsung“, „Google Pixel“ ir „Sony“ telefonai.

Patikrinti, ar jūsų telefonas palaiko eSIM funkcionalumą, galite savarankiškai. 

Apple „iPhone“ telefone:

  1. Telefone nueik į Settings
  2. Spustelk Mobile Data
  3. Jei skiltyje SIMs nematai pasirinkimo Add data plan arba Add eSIM, tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

Android operacinės sistemos telefone:

  1. Eik į „Nustatymai“ (Settings)
  2. Spustelk „Ryšiai“ (Connections) –> „SIM kortelės“ (SIM Card manager)
  3. Jei nematai pasirinkimo „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ (Add mobile plan), tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

BITĖ palaiko visus įrenginius, palaikančius GSMA v2.0 ir aukštesnį standartą. Daugiau žr. https://www.gsma.com/esim/esim-specification/.

Kiek aktyvių eSIM kortelių galima turėti telefone? 

Kiekvienas gamintojas suteikia skirtingą maksimalų kiekį eSIM kortelių, ši informacija pateikiama įrenginio gamintojo puslapyje. 

Ar galėsiu pasikeisti savo eSIM kortelę į fizinę SIM? 

Taip, tai galėsite atlikti artimiausiame BITĖS salone arba susisiekę su BITĖS klientų aptarnavimo specialistais telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501. 

Su kokiais planais veikia eSIM kortelė?

eSIM veikia su visais mūsų parduodamais planais. 

Ką turėtumėte žinoti aktyvavę eSIM savo įrenginyje? 

QR kodas yra vienkartinis, tad tuo atveju, jeigu ištrinsite su šiuo QR kodu aktyvuotą eSIM profilį iš savo įrenginio arba jūsų eSIM profilis bus užblokuotas, arba pakeisite įrenginį, o vėliau norėsite jame iš naujo aktyvuoti savo eSIM profilį – kiekvienu atveju turėsite kreiptis į BITĘ ir įsigyti naują QR kodą. 

Jeigu ateityje norėsite perleisti savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu tretiesiems asmenims, galite savarankiškai ištrinti savo eSIM profilį iš šio įrenginio arba kreiptis į BITĘ. Jei dėl savo ar trečiųjų asmenų kaltės prarasite savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu, prašome nedelsiant apie tai informuoti BITĘ telefonu +370 699 23 230, kad galėtume užblokuoti jūsų eSIM profilį. Nepranešus BITEI apie įrenginio su aktyvuotu eSIM profiliu praradimą ar jums savarankiškai neištrynus eSIM profilio iš jūsų nebenaudojamo įrenginio, tretieji asmenys turės prieigą prie jūsų įrenginyje aktyvuotų paslaugų, jūsų informacijos ir duomenų. Bet kokiu atveju BITĖ negali būti ir nebus atsakinga už jūsų eSIM profilio praradimą ar perleidimą tretiesiems asmenims. Tik jūs patys esate atsakingi už jūsų įrenginyje ir eSIM profilyje esančios informacijos ir duomenų saugumą ir teisėtą naudojimą.

Nutraukiau eSIM paslaugos sutartį. Kodėl gavau didesnę sąskaitą nei įprastai? 

Jei sudarėte balso paslaugų arba namų interneto sutartį ir jums priklauso du ar daugiau tel. numerių, mes galime taikyti nuolaidą paslaugų mokesčiams. Tačiau, nutraukus bent vieno tel. numerio sutartį nepasibaigus sutarties galiojimo laikotarpiui, prašysime grąžinti nuolaidas (jos bus įtrauktos į jūsų sąskaitą), kurias suteikėme. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.