Įrangos garantija
Kuriam laikui yra suteikiama įrangos garantija?
Visai Home3 įrangai yra suteikiama garantija (išskyrus lauko įrangą).
|
Ar galiu atsinaujinti įrangą nepasibaigus sutarties laikotarpiui?
Jūs galite atsinaujinti įrangą ir nepasibaigus mininimaliam sutarties laikotarpiui.
Jei Jūs norite atsinaujinti savo turimą įrangą, tai padaryti galite parašę el. paštu info@home3.lt, per pokalbių programėlę, esančią puslapio apačioje, arba paskambinę į Klientų aptarnavimo liniją numeriu +370 5 236 3365.
Ką daryti, jeigu sugedo mano turima įranga?
Kiekvienai Jūsų turimai įrangai yra taikoma garantija (išskyrus lauko įranga). Kokiam laikotarpiui yra taikoma garantija, galite susipažinti paspaudę ČIA.
HD imtuvai
Jeigu Jūsų turimas HD imtuvas yra sugedęs (jis neįsijungia), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją +370 5 236 3365.
Hibridiniai imtuvai
Jeigu Jūsų turimas Hibridinis imtuvas yra sugedęs (jis neįsijungia), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją +370 5 236 3365.
Imtuvų pulteliai
Jeigu Jūsų turimas imtuvo pultelis yra sugedęs (nereaguoja į paspaudimus ir pakeitus elementus jame), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją +370 5 236 3365.
Televizoriai
Jeigu manote, kad jūsų televizorius yra sugedęs - jis neįsijungia arba yra atsiradusios / dingusios tam tikros spalvos, prieš kreipiantis dėl garantinio aptarnavimo rekomenduojame išbandyti kitą HDMI / SCART / RCA laidą. Visą informaciją apie televizorių garantinį aptarnavimą rasite čia.
Interneto maršrutizatoriai
Jeigu Jūsų turimas interneto maršrutizatorius yra sugedęs (jis neįsijungia) arba jo baterija yra sugedusi (nesikrauna – rekomeduojame išbandyti krovimą kitu laidu), dėl garantinio aptarnavimo reikia kreiptis į MTTC. Daugiau informacijos bei MTTC ir jų partnerių salonų adresus rasite čia.