Laiku neapmokėjus sąskaitos

Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui ir po jo praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms, SMS žinute jums priminsime apie negautą įmoką. 
Iki žinutėje nurodytos datos negavę jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, deja, turėsime apriboti jums paslaugų teikimą. Jei taip nutiktų, būsimoje sąskaitoje BITĖ paprašytų jūsų padengti ir skolos administravimo mokestį, kurio dydį privatiems klientams nurodome čia ir verslo klientams čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį arba praneškite apie atliktą mokėjimą paskambinę mums tel. 1500 ir paspaudę 1 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +37069923230).

Atkreipiame dėmesį, jog atnaujinant paslaugų teikimą po to, kai paslaugos jums buvo laikinai sustabdytos dėl neapmokėtų sąskaitų, deja, bus taikomas pakartotinio įjungimo mokestis, kurio dydį galite sužinoti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Visada atsižvelgiame į kiekvieno savo kliento situaciją, todėl maloniai kviečiame kreiptis į BITĘ ir paprašyti atidėti sąskaitos mokėjimo terminą – jums tereikia paskambinti tel. 1501. Kiekvieną prašymą dėl įmokos termino atidėjimo svarstome individualiai, tačiau visada stengiamės būti lankstūs.

Taip pat siūlome apsvarstyti BITĖS sąskaitos draudimą – tai puiki galimybė apsisaugoti nuo netikėtų finansinių sunkumų ateityje. Daugiau informacijos apie sąskaitos draudimą galite rasti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patenkinome jūsų prašymą dėl mokėjimo termino atidėjimo, svarbu nepamiršti, kad lauksime jūsų mokėjimo iki sutartos dienos neribodami jums paslaugų teikimo. Tačiau delspinigiai šiuo laikotarpiu bus skaičiuojami.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip, tokia galimybė yra. Esame lankstūs, todėl kviečiame kreiptis į mus su prašymu mokėti sąskaitą dalimis paskambinus tel. 1501.

Kiekvieną prašymą dėl sąskaitos mokėjimo dalimis svarstome individualiai.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patvirtinome jūsų prašymą apmokėti sąskaitą dalimis, svarbu nepamiršti laiku apmokėti naujai gautų sąskaitų. Vis dėlto, sąskaitą apmokant dalimis delspinigių skaičiavimas nėra stabdomas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, susisiekite su mumis per BITĖS pokalbių skiltį arba praneškite apie atliktą mokėjimą paskambinę BITĖS tel. 1501 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +37069923230).

Svarbu žinoti, jog atnaujinant paslaugų teikimą po to, kai paslaugos jums buvo laikinai sustabdytos dėl neapmokėtų sąskaitų, į būsimą sąskaitą, kurią gausite po paslaugų atnaujinimo, bus įtrauktas pakartotinio paslaugų įjungimo mokestis, kurio kainą galite sužinoti čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.