Ginčų nagrinėjimas
BITĖ siekia visus ginčus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis, todėl iškilus ginčui maloniai kviečiame visų pirma kreiptis tiesiai į BITĘ (atvykti į artimiausią BITĖS saloną, paskambinti BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 arba galite užpildyti formą čia).
Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, Jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius, www.vvtat.lt), arba tiesiogiai į teismą. Vartotojai taip pat gali pateikti skundą per elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą čia.