Savitarnos svetainė
Registracija jungiantis pirmą kartą
Jei dar nesate užsiregistravę savitarnos svetainėje mano.home3.lt, tai galėsite padaryti keliais būdais:
1. Įvedę Kliento numerį bei imtuve esančios kortelės numerį;
2. Įvedę Kliento numerį bei sutartyje nurodytą telefono numerį.
Savitarnos svetainėje mano.home3.lt Prisijungti langelyje spauskite ant pasirinkimo Registruotis.
Norėdami prisiregistruoti su imtuvo kortelės numeriu, pasirinkite Registruotis su imtuvo kortele bei įveskite savo Kliento numerį (jį galite rasti ant sutarties arba sutarties priedo). Tuomet įveskite Kortelės, kuri yra įstatyta imtuve, numerį bei įveskite sugalvotą slaptažodį ir jį pakartokite dar kartą. Atlikę tai, susipažinkite su savitarnos svetainės naudojomosi sąlygomis ir paspauskite ant langelio Sutinku su sąlygomis bei spauskite Pateikti.
Norėdami prisiregistruoti su imtuvo kortelės numeriu, pasirinkite Registruotis SMS žinute bei įveskite savo Kliento numerį (jį galite rasti ant sutarties arba sutarties priedo). Tuomet įveskite Telefono numerį, kuris yra nurodytas sutartyje. Atlikę tai, susipažinkite su savitarnos svetainės naudojomosi sąlygomis ir paspauskite ant langelio Sutinku su sąlygomis bei spauskite Pateikti.
Atlikus aukščiau nurodytus veiksmus gausite trumpąją žinutę (SMS), kurioje bus nurodytas Jūsų slaptažodis ir jį galėsite naudoti prisijungdami.
Ką daryti, jeigu nepavyksta užsiregistruoti?
Jei bandote užsiregistruoti prie savitarnos svetainės https://mano.home3.lt, bet Jums nepavyksta, rekomenduojame atlikti veiksmus, kurie yra nurodyti žemiau.
Registruojantis su kortelės numeriu
Jeigu registruojatės į savitarnos svetainę su kortelės numeriu, bet Jums nepavyksta, rekomenduojame atkreipti dėmesį į užrašą, kurį matote registruojantis.
Jei matote žemiau parodytą užrašą „Šis kortelės ir Kliento derinys nerastas. Prašome pabandyti dar kartą“, rekomenduojame įsitinkiti, ar vedate teisingą Kliento bei kortelės numerį (Kliento numerį galite patikrinti sutartyje arba sutarties priede), o kortelės numerį galite patikrinti ant pačios kortelės, kuri yra įstatyta į imtuvą.
Jeigu matote užrašą „Tokia paskyra jau egzistuoja. Jei norite pakeisti slaptažodį, prašome naudotis „Slaptažodžio keitimas“ formą“, Jūs jau esate užsiregistravę. Norėdami prisijungti, Jums reikės atstatyti slaptažodį, kaip tai padaryti, skaitykite čia: https://pagalba.home3.lt/article/ka-daryti-jeigu-nepavyksta-prisijungti-prie-savitarnos-svetaines/
Registruojantis SMS žinute
Jeigu registruojantis SMS žinute matote užrašą „Neteisingas Kliento arba telefono numeris. Įsitikinkite, kad įvedėte teisingus numerius arba kreipkitės ir mes Jums padėsime.“, rekomenduojame įsitikinti, ar tikrai įvedate teisingą Kliento numerį bei sutartyje nurodytą telefono numerį. Jei nepamenate Kliento numerio, jį galite patikrinti sutartyje arba sutarties priede.
Jeigu matote užrašą „New password is sent to the phone number You provided and should arrive in a few minutes. Please use it to log in to My Home3“, Jūs jau esate užsiregistravę ir naujasis slaptažodis Jums buvo atsiųstas trumpąja SMS žinute. Kaip prisijungti prie savitarnos svetainės, skaitykite čia: https://pagalba.home3.lt/article/kaip-prisijungti-prie-savitarnos-svetaines/
Jau turiu Home3 savitarnos paskyrą
Kaip prisijungti prie savitarnos svetainės?
Norėdami prisijungti prie savitarnos svetainės, Jūs turite būti užsiregistravę. Jei vis dar nesate užsiregistravę, rekomenduojame skaityti šią instrukciją: registracija savitarnos svetaineje
Norėdami prisijungti prie Home3 savitarnos svetainės https://mano.home3.lt,
Prisijungti skiltyje įveskite Kliento numerį bei sugalvotą arba SMS žinute gautą slaptažodį. Jeigu prie savitarnos svetainės nepavyksta prisijungti, skaitykite čia: https://pagalba.home3.lt/article/ka-daryti-jeigu-nepavyksta-prisijungti-prie-savitarnos-svetaines/
Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos svetainės?
Jei bandote prisijungti prie savitarnos svetainės, bet Jums nepavyksta, rekomenduojame įsitikinti, ar esate užsiregistravę. Jeigu nesate užsiregistravę, čia rasite informaciją, kaip tai padaryti: registracija savitarnos svetaineje/
Jei esate užsiregistravę, bet prisijungti Jums nepavyksta, tuomet rekomenduojame atstatyti slaptažodį. Tai padaryti galite dviem būdais:
1. Įvedus Kliento bei kortelės, kuri yra imtuve, numerį ir sugalvojus naują slaptažodį;
2. Įvedus Kliento bei telefono numerius, kurie yra nurodyti sutartyje.
Slaptažodžio atstatymas su Kliento bei kortelės, kuri yra imtuve, numeriu
Norint atstatyti slaptažodį su Kliento bei savo turimos kortelės, kuri yra įstatytą į imtuvą, numeriu, spauskite ant pasirinkimo Atstatyti slapažodį.
Naujai atsivėrusiame lange įveskite:
1. Kliento numerį;
2. Kortelės, kuri yra įstatyta į imtuvą, numerį;
3. Naują slaptažodį;
4. Pakartotinai įveskite naują slaptažodį.
Atlikus šiuos veiksmus, spauskite ant pasirinkimo Pateikti. Dabar galėsite prisijungti su nauju slaptažodžiu.
Slaptažodžio atstatymas su Kliento bei telefono numeriais
Norėdami atstatyti slaptažodį SMS žinute, spauskite ant pasirinkimo Gauti slaptažodį SMS žinute.
Naujai atsivėrusiame lange įveskite Kliento bei telefono numerius ir spauskite ant pasirinkimo Pateikti. Naują slaptažodį gausite trumpąja SMS žinute.
Ką galima savarankiškai atlikti Home3 savitarnoje
Kur galiu susipažinti su sutarties sąlygomis?
Sutarties ar sutarties priedo sąlygos yra nurodytos popieriniame sutarties egzemplioriuje.
Taip pat sutarties sąlygas galite patikrinti prisijungę prie savitarnos svetainės ir paspaudę šią nuorodą:sutarties sąlygos.
Prisijungus prie savitarnos svetainės spauskite Produktai ir pasirinkite pasirinkimą Mano sutartys:
Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant .PDF ikonos ir sutartį / sutarties priedą galėsite peržvelgti savo kompiuteryje.
Kaip pakeisti sutartyje nurodytus kontaktinius duomenis?
Sutartyje nurodytus asmeninius kontaktinius duomenis galite pakeisti prisijungę prie savitarnos svetainės www.mano.home3.lt.
Savitarnos svetainėje galėsite pakeisti šiuos duomenis:
El. paštas;
Mobilus telefono numeris;
Papildomas telefono numeris;
Kontaktinis adresas.
Norėdami mus informuoti apie pasikeitusį vardą ar pavardę – atsiųskite asmens dokumento kopiją el. paštu info@home3.lt arba per gyvąją pokalbių programėlę, esančią puslapio apačioje.
Prisijungus prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Mano duomenys ir tuomet pasirinkite Kliento duomenys.
Atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo Redaguoti duomenis.
Pakeitus kontaktinius duomenis, spauskite Išsaugokite pakeitimus.
Taip pat sutartyje nurodytus kontaktinius duomenis galima pakeisti pranešus elektroniniu paštu info@home3.lt arba paskambinti į Home3 Klientų aptarnavimo centrą telefonu +370 5 236 3365.
Kaip atnaujinti signalą?
Signalas nutrūkti gali dėl kelių priežasčių:
1. Ilgai nesinaudojus paslauga;
2. Po paslaugų ribojimų, atnaujinus paslaugų teikimą;
Svarbu: Prieš atnaujinant signalą, įjunkite imtuvą.
Nutrūkųsi signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės: www.mano.home3.lt.
Prisijungus prie savitarnos svetainės spauskite ant pasirinkimo Produktai.
Naujai atsidariusiame lange spauskite ant pasirinkimo Atnaujinkite TV signalą. Atlikę tai palikite imtuvą įjungtą ir signalas Jums bus išsiųstas 10 minučių laikotarpyje.
Skambučio metu (automatiškai)
Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę telefonu +370 5 236 3365. Susisiekus nurodytu telefono numeriu, pasirinkite, jog norite bendrauti techniniais klausimais (telefono klaviatūroje spauskite 3 ). Atlikus šį pasirinkimą, išgirsite pasiūlymą atnaujinti signalą, jeigu norite, jog signalas Jums būtų išsiųstas, telefono klaviatūroje spauskite 1. Atlikus šiuos veiksmus, išgirsite patvirtinimą, jog signalas Jums bus išsiųstas 15 minučių bėgyje. Po šio patvirtinimo, palikite imtuvą įjungtą ir po greičiau nei 15 minučių galėsite mėgautis televizijos paslauga.
Svarbu: Jog galėtumėte išsiųsti savarankiškai skambučio metu, turite skambinti iš sutartyje nurodyto telefono numerio.
Sutarties priedo patvirtinimas savitarnos svetainėje
Ši instrukcija Jums padės patvirtinti sutarties priedą per savitarnos svetainę (prieš tai turite būti susitarę su Lojalių Klientų vadybininku, kad sutarties priedas būtų matomas savitarnos svetainėje).
Prisijungus prie savitarnos svetainės spauskite Produktai ir pasirinkite Mano sutartys:
Prie naujai patalpintos sutarties matysite būklę – Naujas;
Norėdami susipažinti su sutarties priedo sąlygomis bei jas patvirtinti – spauskite ant pasirinkimo PERŽIŪRA.
Atsivėrus papildomiems pasirinkimams, galite susipažinti su sutarties sąlygomis paspausdami ant .PDF ikonos.
Susipažinę su sutarties priedo sąlygomis, patvirtinkite jas paspaudę SUTINKU.
Tuomet Jums atsivers papildomas langas, kuriame Jūsų dar kartą pasiteiraus, ar tikrai sutinkate su sutarties priedo sąlygomis. Jei sutinkate, spauskite Patvirtinti.
Kur rasti ir kaip skaityti išrašytą sąskaitą savitarnos svetainėje?
Sąskaitų išklotinę galite rasti paspaudę čia: mano.home3.lt/invoices/invoices.
Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos.
Išsiskleidusiame sąraše, pasirinkite Sąskaitos.
Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo Sąskaitų sąrašas.
Jei stulpelyje Būklė matote Apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.
Sąskaitos paaiškinimas – kaip skaityti sąskaitą?
Kaip pakeisti sąskaitos gavimo būdą per savitarnos svetainę?
Sąskaitų gavimo būdą galite pakeisti prisijungę prie savitarnos svetainės mano.home3.lt. Prisijungę paspauskite pasirinkimą Sąskaitos.
Naujai atsidariusiame lange pasirinkite Sąskaitos pateikimo šaltinis (nuoroda: sąskaitos šaltinis), tuomet spauskite ant pasirinkimo Pasirinkti sąskaitos pateikimo šaltinį. Atlikus tai pasirinkite norimą sąskaitų gavimo būdą ir paspauskite mygtuką Pateikti.
Kaip apmokėti sąskaitas savitarnoje?
Svarbu: Savitarnos svetainėje galite apmokėti bendrą mokėtiną sumą, kuri šiuo metu yra neapmokėta. Koreguoti mokėjimo sumos, deja, bet negalima.
Savitarnos svetainėje sąskaitas apmokėti galite prisijungę prie savitarnos svetainės ir pasirinkę Sąskaitos arba paspaudę čia: mano.home3.lt/invoices/invoices.
Naujai atsivėrusiame lange įveskite el. pašto adresą, į kurį gausite informaciją apie sėkmingą apmokėjimą. Taip pat apačioje pasirinkite banką, per kurį atliksite įmoką bei paspauskite ant pasirinkimo Pradėti mokėjimą. Pasirinkę banką, sekite Jūsų banko nurodytas instrukcijas.
Kaip savitarnoje užsakyti papildomą įrangą?
Norėdami užsakyti papildomą įrangą (galvutę, palydovinę anteną, antenos kabelį pultelį,), tai padaryti galite Home3 savitarnos svetainėje.
Prisijungus prie savitarnos svetainės, pagrindiniame puslapyje ties pasirinkimu Mano parduotuvė, spauskite Užsisakyk čia arba spauskite ant šios nuorodos: https://mano.home3.lt/shop
Naujai atsivėrusiame lange matysite prekes, kurias galite užsisakyti. Išsirinkite prekę, kurią norite užsisakyti, bei kiekį. Kainos yra nurodytos kartu su pristatymo išlaidomis.
Susidėjus norimą krepšelį, puslapio apačioje paspauskite ant pasirinkimo Toliau.
Naujai atsivėrusiome lange suveskite pristatymo duomenis:
1. Gavėjo vardas;
2. Telefonas;
3. Gatvė;
4. Namo bei buto numeris;
5. Pašto kodas;
6. Miestas / Rajonas;
Suvedę pristatymo duomenis, spauskite ant pasirinkimo Toliau.
Naujai atsivėrusiame lange patikrinkite ar teisingai įvėdėte pristatymo duomenis ir ar pasirinkote visas norimas prekes. Atlikus tai spauskite ant pasirinkimo Patvirtinti ir siųsti.