Skubi pagalba
Klaidingai tris kartus suvedus PIN kodo skaičius, jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir būsite paprašyti įvesti PUK kodą. PUK kodas – tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jeigu neprisimenate savo SIM kortelės PIN ar PUK kodo, galite juos rasti šiais būdais:
• SIM kortelės pakuotėje. Dažniausiai PIN ir PUK kodai yra nurodyti SIM kortelės pakuotėje arba kortelės laikiklyje, kurį gavote įsigydami SIM kortelę.
• Savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“. Prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“, pasirinkite „Planas“ -> „Blokavimai“.
Taip pat PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę į BITĖS Klientų aptarnavimo skyrių.
Svarbu:
• PIN kodas yra galiojantis tol, kol jūs, savo ruožtu, nepakeičiate jo nauju.
• Dėl klientų duomenų saugumo PIN ir PUK kodai nėra tikslinami pagalbos internetu metu ar siunčiami el. paštu.
Įveskite ir patvirtinkite PUK kodą. Telefone jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite du kartus, taip jį patvirtindami.
Jeigu pirminis PIN kodas yra per sudėtingas, jūs galite jį pakeisti skambučio lange, surinkdami šią kombinaciją: **04*SenasPIN*NaujasPIN*NaujasPIN# OK arba skambučio mygtukas.
Svarbu: 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nebepavyks. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę galėsime išduoti atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.
Jei sugedo BITĖJE įsigytas jūsų mobilusis įrenginys:
• Jei įrenginys buvo apdraustas ir atsitiko žalingas įvykis, daugiau sužinokite apie draudimo įvykio registravimą, žalos atlyginimą ir kitą informaciją čia;
• Jei įrenginio garantinis laikotarpis nėra pasibaigęs, sužinokite, kur pristatyti įrenginį, ką atnešti kartu su juo ir kitą svarbią informaciją čia.
Informaciją, kaip pakeisti ar atblokuoti m. parašo sPIN ir sPUK kodus, rasite čia.
Jeigu susiduriate su trikdžiais naudodamiesi balso paslaugomis, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Patikrinkite ryšio signalą. Įsitikinkite, kad jūsų įrenginys fiksuoja pakankamą ryšio signalą, taip pat patikrinkite, ar telefono pradiniame ekrane matomas ryšio operatorius yra BITĖ.
- Perkraukite įrenginį be SIM kortelės. Išimkite SIM kortelę iš įrenginio, tuomet išjunkite ir vėl įjunkite savo telefoną.
- Patikrinkite SIM kortelę. Įsitikinkite, kad SIM kortelė yra tinkamai įdėta į įrenginį.
- Pabandykite įdėti SIM kortelę į kitą telefoną ir patikrinti, kaip ji veikia kitame įrenginyje. Jeigu perkėlus į kitą įrangą jūsų SIM kortelė veikia korektiškai, problema susijusi su jūsų įrenginiu.
Jeigu kitame įrenginyje SIM kortelė taip pat neveikia, rekomenduojame pasikeisti SIM kortelę. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę išduosime jums atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.
- Patikrinkite nustatymus. Patikrinkite, ar nėra įjungtas lėktuvo režimas, taip pat patikrinkite, ar nėra įjungtas skambučių peradresavimas. Norėdami panaikinti visas peradresavimo taisykles, surinkite ##002# ir paspauskite skambinimo mygtuką. Daugiau informacijos apie skambučių peradresavimą galite rasti čia.
- Išlaidų kontrolė. Patikrinkite, ar nepasiektas išlaidų kontrolės limitas. Jei išlaidų kontrolės limitas pasiektas, galite padidinti išlaidų kontrolės sumą savitarnoje „Mano BITĖ“.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Jeigu patiriate sutrikimus, susijusius su SMS siuntimu, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Perkraukite įrenginį be SIM kortelės. Išimkite SIM kortelę iš įrenginio, tuomet išjunkite ir vėl įjunkite savo telefoną.
- Ištrinkite susirašinėjimo istoriją ir pabandykite parašyti naują žinutę, įvesdami numerį su +370.
- Išlaidų kontrolė. Patikrinkite, ar nepasiektas išlaidų kontrolės limitas. Jei išlaidų kontrolės limitas pasiektas, galite padidinti išlaidų kontrolės sumą savitarnoje „Mano BITĖ“.
- Patikrinkite SIM kortelę. Įsitikinkite, kad SIM kortelė yra tinkamai įdėta į įrenginį.
- Pabandykite įdėti SIM kortelę į kitą telefoną ir patikrinti, kaip ji veikia kitame įrenginyje. Jeigu perkėlus į kitą įrangą jūsų SIM kortelė veikia korektiškai, problema susijusi su jūsų įrenginiu.
Jeigu kitame įrenginyje SIM kortelė taip pat neveikia, rekomenduojame pasikeisti SIM kortelę. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę išduosime jums atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Siekiant pašalinti interneto sutrikimus, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Pasitikrinkite, ar turite pakankamai duomenų naršymui – tai galite padaryti „Mano BITĖS“ savitarnoje. Jei duomenys baigėsi, pasididinkite išlaidų kontrolės limitą arba atsinaujinkite mokėjimo planą ir naršykite toliau.
- Patikrinkite, ar veikia kitas (balso) ryšys (pabandykite atlikti skambutį ar išsiųsti SMS žinutę).
- Perkraukite mobilųjį įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę.
- Atnaujinkite APN nustatymus – tai gali padėti atkurti ryšį. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone, galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
- Išjunkite ir vėl įjunkite mobiliuosius duomenis.
- Įjunkite ir išjunkite skrydžio režimą – tai gali padėti atkurti prisijungimą prie tinklo.
- Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
- Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
- Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.
Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „Android“ operacinės sistemos telefone, sekite šiais žingsniais:
Nustatymai > Daugiau tinklų > Mobilieji tinklai > Prieigos taškų pavadinimai > Pridėti naują > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia.
Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo telefono gamintojo ir operacinės sistemos versijos.
Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „iOS“ operacinės sistemos telefone („Apple“), sekite šiais žingsniais:
Settings > Mobile Service > Mobile Data Network > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia.
Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo operacinės sistemos versijos.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Pabandykite atlikti šiuos veiksmus:
- Patikrinkite, ar telefono nustatymuose įjungti mobilieji duomenys ir tarptinklinis interneto duomenų ryšys (angl. data roaming).
- SMS žinutėse patikrinkite, ar nėra pasiektas GPRS limitas (apie tai turėjo būti informuoti SMS žinute). „Mano BITĖS“ savitarnoje patikrinkite, ar turite nemokamų interneto duomenų, ar nėra pasiektas išlaidų kontrolės limitas.
- Pakeiskite mobiliojo ryšio operatorių į kitą bei įsitikinkite, kad jis yra BITĖS partnerių sąraše čia.
- Atstatykite tinklo parametrus į gamyklinius. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
- Perkraukite įrenginį.
Atlikote visus šiuos veiksmus, bet vis tiek negalite naudotis paslaugomis? Susisiekite su mumis tel. +370 699 23230 ir padėsime tai išspręsti.
Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Patikrinkite, ar maršrutizatoriaus lemputės šviečia – jei ne, įsitikinkite, kad jis prijungtas prie elektros lizdo ir yra įjungtas.
- Perkraukite įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę, atlikite gamyklinių nustatymų atkūrimą.
- Pakeiskite maršrutizatoriaus vietą – laikykite jį atviroje erdvėje, arčiau lango, kad signalas būtų stipresnis.
Iš naujo prijunkite įrenginį pagal instrukciją:
• „Nokia FastMile 5G“ maršrutizatoriaus instrukcija;
• „ZTE MC888“ instrukcija.- Jeigu naudojatės kita įranga, rekomenduojame susirasti instrukcijas gamintojo puslapyje.
- Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
- Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
- Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Jeigu naudojatės „Go3“ priedėliu, atlikite šiuos veiksmus:
- Perkraukite priedėlį – ištraukite priedėlio rozetę iš elektros tinklo, palaukite 10 sekundžių ir vėl įjunkite.
- Patikrinkite, ar šviečia priedėlio lemputė. Jei ne – įsitikinkite, kad priedėlis prijungtas prie elektros lizdo.
- Jei sutrikimas išlieka, patikrinkite interneto ryšį – ar kiti įrenginiai veikia be sutrikimų.
- Jei vis dar susiduriate su sutrikimais, pabandykite atkurti gamyklinius įrangos nustatymus.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Jeigu naudojatės „Go3“ programėle išmaniajame televizoriuje, atlikite šiuos veiksmus:
- Perkraukite televizorių – ištraukite televizoriaus rozetę iš elektros tinklo, palaukite 10 sekundžių ir vėl įjunkite.
- Pašalinkite ir iš naujo įdiekite „Go3“ programėlę per televizoriaus programėlių parduotuvę.
- Patikrinkite, ar televizoriuje nėra operacinės sistemos atnaujinimo. Jei yra – atnaujinkite ir bandykite dar kartą.
- Įsitikinkite, kad televizorius prijungtas prie interneto – patikrinkite, kaip veikia „Wi-Fi“ arba laidinis ryšys.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Jeigu „Go3“ programėle naudojatės telefone arba planšetėje, atlikite šiuos veiksmus:
- Perkraukite įrenginį – išjunkite ir vėl įjunkite telefoną ar planšetę.
- Pašalinkite ir iš naujo atsisiųskite „Go3“ programėlę per „Google Play“ arba „App Store“.
- Patikrinkite, ar nėra įrenginio operacinės sistemos atnaujinimo. Jei yra – atnaujinkite sistemą ir bandykite dar kartą.
- Įsitikinkite, kad įrenginys prijungtas prie stabilaus interneto ryšio – pabandykite jį perjungti tarp „Wi-Fi“ ir mobiliųjų duomenų.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Apgailestaujame, kad ekrane matote klaidos pranešimą. Vis dėlto tokie trikdžiai lengvai pašalinami bet kuriame įrenginyje vos per kelias minutes.
Čia rasite dažniausiai pasitaikančius klaidos pranešimus ir jų sprendimo būdus.
Atkurti „Go3“ paskyros slaptažodį galite paspaudę šią nuorodą.
Jeigu praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“ ir užblokuokite SIM kortelę, arba kuo greičiau kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį. BITĖS konsultantas išjungs galimybę skambinti iš jūsų telefono SIM kortelės, taip pat galime užblokuoti ir patį telefono aparatą (telefono IMEI). Toks blokavimas aktualus, jei nenorite, kad jūsų telefono aparatu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.
Jeigu jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.
Informuoti mus apie telefono praradimą bei pageidaujamą jo blokavimą galite ir kitais būdais – atvykę į artimiausią saloną arba paskambinę į BITĖS klientų aptarnavimo centrą tel. 1501 arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio).
Primename, kad turite kreiptis į BITĘ per 30 kalendorinių dienų nuo užblokavimo po to, kai įrenginys buvo prarastas ar pavogtas. Jums bus taikomas vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia. Vienkartinį SIM kortelės mokestį prašysime apmokėti su ateinančio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.
Apmokėti sąskaitą galite keliais būdais tiek internetu, tiek gyvai.
Kaip apmokėti sąskaitą internetu?
Sąskaitą apmokėti internetu galite šiais būdais:
• Savitarnos svetainėje mano.bite.lt.
• Paspaudę nuorodą, esančią SMS žinutėje apie paruoštą sąskaitą.
• „Mano BITĖS“ programėlėje savo telefone. Programėlę atsisiųsti galite čia (iOS) arba čia (Android)..
• Internetinėje bankininkystėje.
• Mobiliojoje programėlėje „Perlas Go“ ar svetainėse perlasgo.lt, vienasaskaita.lt, sollo.lt, e.ignitis.lt.
Kaip apmokėti sąskaitą gyvai?
Sąskaitą apmokėti gyvai galite šiais būdais:
• Prekybos centruose „Maxima“.
• „Perlo“ terminaluose.
• „SEB“, „Swedbank“, „Luminor“, „Citadele“, taip pat „URBO“ ir Šiaulių bankuose.
• Lietuvos kredito unijose.
• Lietuvos pašte.
Kaip apmokėti sąskaitą per banką / e. banką?
Sąskaitas už BITĖS paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose:
• Atlikdami mokėjimą per įmokas.
• Atlikdami mokėjimą kaip vietinį pavedimą.
• Sudarydami elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei sutartį su banku. Norėdami užsisakyti / atsisakyti šios paslaugos kreipkitės į savo banką. Elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei įkainius galite rasti čia.
Kokie yra BITĖS sąskaitos rekvizitai?
Atliekant vietinį mokėjimo pavedimą, reikia nurodyti tinkamą UAB „BITĖ Lietuva“ bankinio mokėjimo informaciją:
• AB bankas „Swedbank“. Banko kodas 73000, a. s. LT617300010089139436.
• AB „SEB bankas“. Banko kodas 70440, a. s. LT447044060004840867.
Labai svarbu: mokėjimo paskirtyje nepamirškite įrašyti mokėtojo kodo, jį rasite sąskaitoje už paslaugas, „Mano BITĖS“ savitarnoje, SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
Ar sąskaitą už mano paslaugas gali apmokėti artimieji (draugas, giminaitis ir pan.)?
Taip, įmoką gali atlikti kitas žmogus, tačiau labai svarbu, kad mokėjimo paskirtyje būtų įrašytas jūsų mokėtojo kodas – jį rasite sąskaitoje už paslaugas, „Mano BITĖS“ savitarnoje, SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
Ar galima sąskaitą už BITĖS paslaugas apmokėti iš užsienio banko?
Taip, tokia galimybė yra. Reikėtų nurodyti vieną iš šių sąskaitų:
• AB „SEB bankas“. Gedimino pr. 60, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT207044060001130855, Swift CBVI LT 2X.
• AB bankas „Swedbank“. Savanorių pr. 19, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT507300010000627037, Swift HABA LT 22.
Atliekant apmokėjimą, nepamirškite nurodyti standartinės mokėtojo, už kurį mokate, informacijos: vardo, pavardės ir mokėtojo kodo. Mokėtojo kodą nurodykite mokėjimo paskirtyje. Jį rasite sąskaitoje už paslaugas, „Mano BITĖS“ savitarnoje, SMS pranešime apie paruoštą sąskaitą.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per savitarnos svetainę?
Apmokėjus savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, pasirinkus apmokėjimą per „SEB“, „Swedbank“ bankus, įmoką gausime per 15 min.
Pasirinkus apmokėjimą per „Luminor“, „Citadele“, „Urbo“, „Revolut“ bankus, įmoką gausime kitą darbo dieną.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko, „Sollo“ programėlę?
Apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko, „Sollo“ programėlę, įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.
Kada gausite įmoką, apmokėjus naudojantis „Perlo“, „Maximos“ paslaugomis?
Apmokėjus naudojantis „Perlo“ arba „Maximos“ paslaugomis, jūsų įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.
Kada gausite įmoką, apmokėjus bankiniu pavedimu?
Apmokėjus sąskaitą bankiniu pavedimu, įmoką gausime kitą darbo dieną.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per programėles „Luminor“, „Šiaulių bankas“, „Kredito unija“, UAB „Viena sąskaita“ ar UAB „Ignitis“?
Apmokėjus sąskaitą per „Luminor“, „Šiaulių banko“, „Kredito unijos“, UAB „Vienos sąskaitos“, UAB „Ignitis“ programėles, įmoką gausime kitą darbo dieną, iki 14 val.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per Lietuvos paštą?
Apmokėjus per Lietuvos paštą, įmoką gausime kitą darbo dieną.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per užsienio banką?
Apmokėjus per užsienio banką, įmoką gausime per 3 darbo dienas.
Vėlavau apmokėti sąskaitą už BITĖS paslaugas ir nebegaliu skambinti, tačiau sąskaitą ką tik apmokėjau. Kada paslaugos man bus įjungtos?
Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį arba praneškite apie atliktą mokėjimą paskambinę trumpuoju BITĖS tel. 1500 ir paspaudę 1 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +370 699 23230).
Svarbu žinoti, jog atnaujinant paslaugų teikimą po to, kai paslaugos jums buvo laikinai sustabdytos dėl neapmokėtų sąskaitų, yra taikomas pakartotinio įjungimo mokestis, kurio dydį galite sužinoti čia.
Jeigu žmogus, kuriam buvo teikiamos BITĖS paslaugos, mirė, jo šeimos narys gali perimti paslaugų ar įrangos sutartis, jas persirašęs savo vardu. Tam reikia atvykti į bet kurį BITĖS saloną (salonų sąrašą galite rasti čia).
Jei velionio sutartį norite nutraukti, tai taip pat padaryti galite atvykę į bet kurį BITĖS saloną arba kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį.
Atkreipiame dėmesį, jog mirties liudijimo dokumento pateikti nebūtina.
Tam, kad statinis IP veiktų korektiškai, reikia įsitiktinti, kad APN yra pakeistas į „bangapro“.
APN į „bangapro“ galite pakeisti sekdami šiais žingsniais:
1. Prisijunkite prie maršrutizatoriaus:
• Atverkite naršyklę ir įveskite maršrutizatoriaus IP adresą (dažniausiai: 192.168.0.1 arba 192.168.1.1).
• Prisijunkite su vartotojo vardu ir slaptažodžiu (dažniausiai: admin/admin, jeigu jie nebuvo pakeisti).
2. Eikite į „Mobile network“ / „Internet settings“ / „WAN“ / „Profile management“ (pavadinimai gali skirtis).
3. Sukurkite naują profilį arba redaguokite esamą:
• APN (Access Point Name): bangapro;
• Username: palikite tuščią;
• Password: palikite tuščią;
• Authentication: „None“ arba „Auto“.
4. Išsaugokite nustatymus ir paleiskite maršrutizatorių iš naujo (jei reikia).
Jeigu atlikti veiksmai neišsprendė problemos arba negalite atlikti tam tikrų veiksmų, pateiktų instrukcijoje, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį.
Jei neveikia jūsų mobilusis parašas, rekomenduojame atlikti šiuo veiksmus:
• Patikrinkite, ar galite prisijungti prie „iPasas“ sistemos arba pasirašyti dokumentus naudodami m. parašą.
• Pabandykite pasinaudoti m. parašu kitoje naršyklėje arba įrenginyje.
• Papildomai rekomenduojame išvalyti SMS žinučių programėlės talpyklą. Norėdami išvalyti SMS žinučių programėlės talpyklą, sekite šias instrukcijas:
„Android“ operacinės sistemos telefonuose:
1. Atidarykite „Nustatymai“ (Settings).
2. Eikite į „Programos“ (Apps / Applications).
3. Suraskite ir pasirinkite „Žinutės“ (Messages / Messaging).
4. Pasirinkite „Saugykla“ (Storage).
5. Paspauskite „Išvalyti talpyklą“ (Clear Cache).
Svarbu: Paspaudus „Išvalyti talpyklą“, bus pašalinti tik laikinieji duomenys. Jūsų SMS žinutės nebus ištrintos.
„iPhone“ („iOS“) telefonuose:
„iPhone“ telefonuose nėra atskiros funkcijos išvalyti SMS žinučių talpyklai. Tačiau rekomenduojame atlikti šiuos žingsnius:
1. Patikrinti SMS siuntimo ir gavimo nustatymus.
2. Perkrauti telefoną, kad būtų išvalyta laikina talpykla.
Pastaba: Jei naudojatės „iPhone“ telefonu, galite pabandyti atnaujinti „iOS“ sistemą, kad pašalintumėte laikinas talpyklas, kurios gali trukdyti veikti m. parašui.
Jeigu atlikti veiksmai nepadėjo arba m. parašas neveikia tik jungiantis prie tam tikrų svetainių ir matote klaidos pranešimą ar kodą, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Jei naudojatės „Interneto apsauga+“ ar planu „Saugiau“:
Prisijungus savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ tereikia suvesti savo el. pašto adresą ar telefono numerį, ir šie duomenys nuolat bus tikrinami dėl duomenų nutekinimo. Užfiksavus asmens duomenų pažeidimo incidentą, savitarnoje „Mano BITĖ“ galėsite detaliai matyti, kur ir kokie duomenys buvo nutekinti, bei atlikti prevencinius veiksmus pagal pateiktas rekomendacijas, kad išvengtumėte galimos žalos.
Šia funkcija kiekvienas jums priklausantis numeris gali naudotis nemokamai tol, kol turi planą „Saugiau“, nepriklausomai nuo to, ar naudojatės paslauga „Interneto apsauga+“, ar jos atsisakote.
Būkite ramūs – slaptažodį galime priminti el. paštu. Jums tereikia nurodyti el. pašto adresą, kuriuo esate užsiregistravę, ir juo atsiųsime slaptažodžio atkūrimo nuorodą. Ją paspaudę galėsite susikurti naują slaptažodį.
Jei „Mano BITĖS“ savitarnos programėlė neveikia, atlikite šiuos veiksmus:
1. Patikrinkite interneto ryšį: įsitikinkite, kad jūsų įrenginys yra prijungtas prie stabilaus interneto ryšio.
2. Atnaujinkite programėlę: patikrinkite, ar „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvėje nėra naujesnės programėlės versijos, jei yra – atnaujinkite programėlę.
3. Išvalykite programėlės talpyklą: eikite į savo įrenginio nustatymus, pasirinkite „Programos“, suraskite „Mano BITĖS“ programėlę ir išvalykite jos talpyklą.
4. Perkraukite įrenginį: kartais paprastas įrenginio perkrovimas gali išspręsti problemą.
5. Pašalinkite ir iš naujo įdiekite programėlę: jei minėti veiksmai nepadėjo, pabandykite pašalinti programėlę ir vėl ją įdiegti.
Jei problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
Norėdami vienu metu kalbėti telefonu ir naudotis internetu, turite būti aktyvavę VoLTE (angl. Voice over LTE) paslaugą. Tai leidžia atlikti skambučius ir tuo pačiu metu naudotis greituoju internetu.
Daugiau informacijos apie VoLTE paslaugą ir jos aktyvavimą galite rasti čia.